[NANOMOD] Sacharow robi nanoartefakty

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[NANOMOD] Sacharow robi nanoartefakty

Postprzez Nurek w 24 Kwi 2008, 09:34

Witam
Kiedy grałem z modem inferno spodobał mi się pomysł nanoartefaktów u Sacharowa. Nie podobało mi się natomiast to ze te nanoartefakty mozna sobie tak po prostu kupić. Dlatego wykombinowałem tego moda.
OPIS
Dodaje on nową opcje dialogową u Sacharowa, który teraz bedzie dla nas robił specjalne nano-artefakty. Żeby to zrobił bedziemu mu musieli przynieść składniki (artefakty) i zapłacić.
Moda testowałem na patchu 1.04 i nie sprawiał żadnych problemów - ale moze cos wyjdzie w czasie szerszych testów. Starałem się go napisac tak aby jak najmniej kolidował z innymi modami, nie powinno być problemu ze współpracą. Na 100% powinien działać z modami które nie mają wspólnych plików z nanomodem, w innym przypadku opisane jest w readme.
Wkrótce postaram się jeszcze doszlifowac dialogi bo na razie pisałem co mi slina na język przyniesie. Jak ktos miałby jakieś pomysły w tej kwestii to chętnie wysłucham. Również gdyby mod się spodobał wrzuce go na jakiś sensowny serwer, na razie jest tymczasowo na potrzeby eksuzywnego forum stalker.pl :-).
Zapraszam do testowania, czekam na uwagi.
PS. Dodałem wersję moda do łączenia z innymi modami, dałem tez dwie wersje - mocniejsze i słabsze artefakty

INSTALACJA
Standardowo, wypakowac gamedata. W przypadku uzycia z innymi modami wszystko jest w readme

DOWNLOAD
DOWNLOAD
Ostatnio edytowany przez Nurek 25 Cze 2008, 09:27, edytowano w sumie 4 razy
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Karol w 24 Kwi 2008, 11:06

A próbowałeś tego z Oblivion Lost czy na gołej wersji !.004 ?
Karol
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 20:36
Ostatnio był: 25 Maj 2008, 12:00
Kozaki: -1

Postprzez Nurek w 24 Kwi 2008, 11:30

Na gołej 1.04, oraz z modami typu repair mod, show reward, weather mod, jakies modyfikacje broni itp. Ogólnie powinien działac z kazdym modem bo nie modyfikuje plików gry (poza opisanymi w readme) tylko dodaje swoje. Wyjątkiem jest plik z ikonami przedmiotów, ale tego juz się inaczej nie da zrealizować. Spróbuj zainstalować zgodnie z tym co jest w readme, powinno działać. Daj później znac co i jak.
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Nurek w 24 Kwi 2008, 12:00

A w pliku system.ltx doadałeś wpis dialogs_nano w sekcji dialogs?

Edit: zanim odpisałem zniknął post. Udało się rozwiazać problem?
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez MarcusMan w 24 Kwi 2008, 12:36

Tak, znikną bo rozpędziłem się z opisywaniem problemu.
Mam zainstalowany OblivionLost z ExpPack'iem i byłoby wszystko cacy gdyby nie fakt, że plik "ui_icon_equipment.dds" ma inna strukturę (położenie obiektów w porównaniu z plikiem z OL), poza tym ma również inną wielkość (ciężar) co u mnie spowodowało sieczkę ikon w podglądzie ekwipunku ale po edycji i ponownym zapisaniu jest OK (wielkość poprawna). Mod działa bez zarzutu, naprawdę kawał dobrej roboty, SZACUNECZEK, ceny nano-artefaktów ciekawe :D (100.000, 150.000, 200.000). Z tym, że jak napisałem jeżeli podmienię plik z tym, którego używam w OL to znika część sprzętu z ekwipunku moda OL (nowe bronie). W każdym razie najważniejsze, że działa stabilnie, bez BugTrap'ów. Gratuluję inwencji.

EDIT: pytanko, w którym pliku znajduje się opis położenia obiektów, spróbuje wprowadzić modyfikacje tak aby połączyć oba mody (Twojego i OL)?
"Wierzę tylko w te statystyki, które sam sfałszowałem."

P5N-SLI | C2Q Q9300 | 2 x 2GB DDR2 800 | GF 9800GT 512 | 2 x 250GB Seagate | LCD 22" SM226BW
Awatar użytkownika
MarcusMan
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 18 Sie 2007, 16:19
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 12:17
Miejscowość: Lublin
Kozaki: 1

Postprzez Nurek w 24 Kwi 2008, 14:36

Z ikonami zrób tak: przywróć oryginalny plik z OL i w pliku gamedata/config/misc/nanoart.ltx wszystkie wpisy w stylu

inv_grid_x = 14
inv_grid_y = 27

pozamieniaj na

inv_grid_x = 10
inv_grid_y = 10

Efektem powinno być to że robione artefakty będa miały jednakową ikonę (konkretnie od Blasku księzyca) natomiast dzięki temu unikniesz sieczki w ekwipunku

Ceny dałem takie bo przecież "Nie mamy interesu w tym, żeby do Zony zawitały chodzące pancerniki" A tak powaznie - gdyby artefakty były po 100 rubli to za chwilę byłyś niezniszczalny i gra byłaby po prostu nudna. Równie dobrze moznaby walnąc zbroje +1000 do wszystkiego. Dzieki wysokim cenom balans gry nie będzie mocno zakłocony, a ten sposób jest motywacja aby parę godzin więcej spędzić przy graniu i zbieraniu kasy na sprzet.
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Infernal...l w 24 Kwi 2008, 14:42

Nie grałem w te mody, więc może wytłumaczycie co to są te nanoartefakty?
Infernal...l
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 23 Kwi 2008, 17:08
Ostatnio był: 11 Maj 2009, 00:17
Kozaki: 0

Postprzez Bartas w 24 Kwi 2008, 14:48

Zapowiada się ciekawie, ale właśnie, wytłumacz co to w ogóle są te nanoartefakty?
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez MarcusMan w 24 Kwi 2008, 14:54

Nurek, co do cen to zgadzam sie z tobą, zwróciłem na to uwagę gdyż teraz większy sens będzie miało zarabianie tej kaski - w końcu będzie ją teraz na co wydawać, no bo ileż można kupować broni czy pancerzy.
Dzięki za info o pliku, teraz zamierzam wykorzystać przygotowane przez Ciebie teksturki (oczywiście jeżeli nie masz nic przeciwko temu), tzn. przenieść je do pliku textur ekwipunku z moda OL i odpowiednio zmapować w pliku "nanoart.ltx". Dam znać jak będzie działać.

EDIT: nano-artefakty to artefakty modyfikowane przez Saharova - np. mika + 80.000 rubli i masz nano-artefakt, który znacznie obniża krwawienie (działa lepiej niż zwykły artefakt przeznaczony do tego celu).
"Wierzę tylko w te statystyki, które sam sfałszowałem."

P5N-SLI | C2Q Q9300 | 2 x 2GB DDR2 800 | GF 9800GT 512 | 2 x 250GB Seagate | LCD 22" SM226BW
Awatar użytkownika
MarcusMan
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 18 Sie 2007, 16:19
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 12:17
Miejscowość: Lublin
Kozaki: 1

Postprzez Nurek w 24 Kwi 2008, 15:06

Bartas01 napisał(a):Zapowiada się ciekawie, ale właśnie, wytłumacz co to w ogóle są te nanoartefakty?


Cos jak artefakty, tylko o dużo lepszych własciwościach, np:
- +40 do nakładki kuloodpornej i wybuchu
- +1000 zdrowia
- +500 wytrzymałości
- +500 krwawienie
- +50 promieniowanie i odpornośc na promieniowanie 50%
itp.

@MarcusMan - jasne że możesz wykorzystać teksturki, szczerze mówiąc to jest ikonka blasku księżyca tylko w różnych kolorach. Może jeszcze się pobawie tym i zrobie do nich jakieś fajniejsze ikonki, chociaż nie wiem czy mi coś wyjdzie bo grafik ze mnie żaden.
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Missile w 24 Kwi 2008, 15:20

Świetne, gratuluję pomysłu. Zapowiada się ciekawie. Mógłbym zamieścić Twojego moda w T.R.S 2.0 ?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Nurek w 24 Kwi 2008, 15:27

Missile napisał(a): Mógłbym zamieścić Twojego moda w T.R.S 2.0 ?

Nie ma problemu
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości