[FP Mod Pack] Gramy po raz pierwszy!

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[FP Mod Pack] Gramy po raz pierwszy!

Postprzez Infernal w 09 Maj 2008, 23:19

No więc miałem dosyć tematów "Co na pierwszy raz?" i skleiłem tego oto mod pack'a. Oczywiście nadaje się na któryś tam raz. ;)

Opis
Pozwolę sobie skopiować ReadMe. ;P

First Play Mod Pack zawiera:
-zwiększony udźwig o 10 kg (moje),
-nieograniczony czas na zadania (by PiIsARational),
-naprawa broni i kombinezonów (Shebuka),
-nowe pozycje broni (by Angus McFisticuffs),
-większość broni wyciętych z gry udostępnionych handlarzom (moje),
-lekko przerobiony asortyment handlarzy (moje),
-przezbrojenie niektórych NPC (teraz wcześniej postrzelamy z Gaussa i FT200M ;) ) (moje),
-lepsza kompatybilność dodatków do broni (moje),
-przed misją wiemy co dostaniemy (by onionradish),
-Weather Overhaul, mod zmieniający noce i mgłę w Zonie na ciemniejsze i gęstsze (nie wiem),
-Sleep Mod from ABC mod, mamy śpiwór,
-kilka tekstur broni (moje),

FP jest tylko zbiórką innych modów, tylko część rzeczy jest tu moja, więc proszę tego nie rozpowszechniać. Mod jest tylko na dwóch forach dla userów. To tylko mod pack, nie zależy mi na reklamie, czy czymś innym, tylko na miłej grze dla innych. :-)

Mod Pack nie był dogłębnie testowany z powodu braku czasu, więc jeśli są jakieś niedoróbki, to pisać w tym temacie.

Instalka:

Od 1.0003, więc uważaj!

1. Wypakowujemy folder gamedata do katalogu z grą.
2. Następnie otwieramy notatnikiem plik "fsgame.ltx" i zmieniamy linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$         = false|   true|   $fs_root$|      gamedata\

na:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$         = true|   true|   $fs_root$|      gamedata\


Download
mihd.net
Klikamy "Reguest Ticket", a później "Download".

FileFront


Szczególne podziękowania należą się Missile'owi i autorom modów zawartych tutaj. ;)
Ostatnio edytowany przez Infernal 29 Maj 2008, 01:12, edytowano w sumie 2 razy
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Reklamy Google

Postprzez Polski zolnierz w 09 Maj 2008, 23:43

Napewno wiele z tych plików posłuży mi do własnego moda xP
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez Kriston w 10 Maj 2008, 01:28

Fajna kompilacja, a może byś się pokusił o zrobienie tego pod 1.0004 ? :)
"...jestem i zawsze będę tym kim byłem..."
Awatar użytkownika
Kriston
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 17 Lip 2007, 14:53
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 21:45
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 10 Maj 2008, 09:53

Wziąłeś spawn z Basixa? Fakt, dodaje mutanty i pojazdy, ale jeśli o te pierwsze chodzi to...
Zombie będą już w Kordonie. To znacznie podnosi poziom trudności w grze i nie wiem, czy będzie dobre dla graczy przechodzących grę pierwszy raz.
Tak czy siak - jak na pierwszy mod to bardzo dobra robota ;) Posklejałeś sporo modów ułatwiających i pomagających przy przechodzeniu jej za pierwszym razem. Może się przydać dla graczy grających pierwszy raz. Mogłeś jeszcze tylko zrobić trochę lepsze pancerze - pododawać lepszą noktowizję do nich. Ale i tak dobra robota ;]

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Scurko w 10 Maj 2008, 12:35

1kris1 napisał(a):Fajna kompilacja, a może byś się pokusił o zrobienie tego pod 1.0004 ? :)

Dołączam się do prośby 1kris1. Według mnie wersja 1.0004 ma największe pole manewru, jeśli chodzi o modowanie.

Pozdrowienia :wink:
Awatar użytkownika
Scurko
Tropiciel

Posty: 292
Dołączenie: 03 Lip 2007, 20:16
Ostatnio był: 16 Kwi 2022, 18:56
Miejscowość: Dębowiec k.Cieszyna
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 10 Maj 2008, 13:13

Jeśli chciałbyś tego moda na 1.0004 to musiałbyś najpierw znaleźć spawn na tą wersję lub sam go zrobić. Bo spawn z Basixa działa tylko na 1.3. Póki co innego moda przywracającego mutanty przez spawn nie ma. Tak więc musicie się tym zadowolić :D

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Infernal w 28 Maj 2008, 16:21

Racja. Zrobiłbym coś takiego, ale wtedy nie byłoby nowych mutantów. A co do zombiaków to nie sądzę, żeby podnosiły zbytnio poziom. Przynajmniej jakieś urozmaicenia, a nie bieganie po polance wśród świnek i dzików. ;)

EDIT:

W modzie był błąd związany ze spawnem dlatego nie postrzelacie sobie w nowe mutanty. No cóż, mam nadzieję, że to nie wpłynie jakoś na popularność moda. ;P
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Elvis Scatter w 28 Maj 2008, 16:35

Infernal napisał(a):Racja. Zrobiłbym coś takiego, ale wtedy nie byłoby nowych mutantów. A co do zombiaków to nie sądzę, żeby podnosiły zbytnio poziom. Przynajmniej jakieś urozmaicenia, a nie bieganie po polance wśród świnek i dzików. ;)

EDIT:

W modzie był błąd związany ze spawnem dlatego nie postrzelacie sobie w nowe mutanty. No cóż, mam nadzieję, że to nie wpłynie jakoś na popularność moda. ;P


Oj niestety wpłynie... Każdy by przecież chciał sobie postrzelać w stare zombiaki bądź burera... Teraz to mogę się tylko modlić. I jeszcze jedno: będzie działać pod 1.0005 lub 1.0006, bo pisało że nie?
Awatar użytkownika
Elvis Scatter
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 23 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 27 Cze 2016, 11:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 8

Postprzez Infernal w 28 Maj 2008, 21:31

Teraz powinno działać i na 1.0004 i 1.0005, gdyż to tylko spawn się gryzł z patchami.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez LolekBolek w 13 Cze 2008, 18:14

i działa, ale chyba nikt nie doszedł do tych nowych mutanów, prosze o pomoc

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:002B7D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)

wyskoczyło kiedy zaczoło nawalć na stacji kolejowej po uratowaniu doktorka

Wersja 1.004
LolekBolek
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 10 Cze 2008, 18:37
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 17:03
Kozaki: 1

Postprzez Infernal w 13 Cze 2008, 21:15

Log, a nie bugtrap poproszę...
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Provokator w 14 Lip 2008, 20:35

Tez mam to samo co LolekBolek z niektorymi modami np. amk 1.4. wyskakuje te xxcore czy jakos tak . Infernal Powiedz jak znalesc tego loga to ci podam to ;] moze mi pomozesz?? ;]
Awatar użytkownika
Provokator
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 14 Lip 2008, 01:07
Ostatnio był: 20 Lip 2012, 01:01
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości