[STALKER plus] kompilacja/zbiór modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[STALKER plus] kompilacja/zbiór modów

Postprzez Przemek77 w 23 Lip 2008, 06:09

Opis:

Jest to paczka modyfikacji rózych autorów (wszyscy wymienieni w pliku readme), która ma za zadanie usprawnić nieco grę w STALKERa, ale bez dodawania zbyt wielkiej ilości nowych rzeczy jak w "dużych" modyfikacjach np. Oblivion Lost.
Co mamy?
- mozliwość spania
- możliwość dołączania do frakcji
- naprawę pancerzy i broni u handlarzy
- "nowe" mutanty
- pojazdy
- pogoda inna od standardowej
- lepsze tekstury środowiska
- blowouty (opcjonalnie)

i parę innych, mniejszych udogodnień.

Instalacja:

Standardowo, rozpakowujemy archiwum do katalogu głównego gry i zmieniamy w pliku fsgame.ltx wartość przy parametrze gamedata z false na true.
Działa na 1.0004. Na innych wersjach nie testowane.
W archiwum znajduje się folder _spawn_easy_ - gdyby dla kogoś gra była za trudna (standardowo mamy już kilka zombiaków i izlomów w Kordonie na początku) może podmienić zawarty tam plik all.spawn z tym w katalogu spawn.

Download

Wersja bez blowoutów (bardziej stabilna):
TUTAJ

Wersja z blowoutami (do przetestowania, czasami dziwnie się zachowuje)
TUTAJ

---- update 24.07.2008 ---
TUTAJ znajduje się mały patch do obydwu wersji, dzięki któremu samochody już nie zamieniają się w efektowny fajerwerk po uderzeniu w najsłabszą przeszkodę.
Ostatnio edytowany przez Przemek77 24 Lip 2008, 05:43, edytowano w sumie 2 razy
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Reklamy Google

Postprzez Terminator w 23 Lip 2008, 09:03

Zapowiada się dosyć nieźle. Wybrałem wersję bez blowoutów ;) Sam je robiłeś? I dzięki za moda...
Awatar użytkownika
Terminator
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 08 Lip 2008, 14:24
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 15:37
Kozaki: 0

Postprzez portals w 23 Lip 2008, 09:34

Na 1.0005 gra wychodzi na pulpit przy próbie rozmowy.Na wersji bez Blowout.Pomysł na moda bardzo dobry.Bo nie ma problemu z zadaniami n.p Masz kogoś zabić a tu go koty albo psy zabijają i zadanie niezaliczone tak jak w Oblivionie.Chyba wgram 1.0004 dla tego moda
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Postprzez Przemek77 w 23 Lip 2008, 09:45

portals napisał(a):Na 1.0005 gra wychodzi na pulpit przy próbie rozmowy.Na wersji bez Blowout.Pomysł na moda bardzo dobry.Bo nie ma problemu z zadaniami n.p Masz kogoś zabić a tu go koty albo psy zabijają i zadanie niezaliczone tak jak w Oblivionie.Chyba wgram 1.0004 dla tego moda

Podaj weź loga, i kiedy się wywala - przy rozmowie z kim i o czym - bo coś mi się wydaje, że puściłem omyłkowo wersję z błędem...... (miałem tyle archiwów roboczych, że mogłem się zamotać)
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez Hyde w 23 Lip 2008, 13:52

Grałem 30min jak narazie żadnego wypadu do windy nie było wieć miło...wersje Stalkera miałem podstawke czystą 1004 ANG,po wgraniu moda mam wersje PL z tym że jest sam tekst spolszcznony głosy są orginalne bardzo badzo miło :).Mod z blow-outami jednak jak narazie żadnego nie było szkoda a może dobrze na poczatku gry...
Chyba przejde ponownie Stalkera z modzikiem.Jak narazie mod 10/10 napisze więcej jak trafie na blow-outa i pogram dłużej. :wink:

Tylko mam pytanie co mi da przyłaczenie do jakiejś frakcji może jakieś nowe misje czy tylko wrogów u innej frakcji :?:
Hyde
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 22 Lip 2008, 04:45
Ostatnio był: 24 Lip 2008, 08:10
Kozaki: 0

Postprzez Terminator w 23 Lip 2008, 13:57

Jeśli będziesz np. ekologiem, to masz dostęp do całego terenu wojskowego.
Awatar użytkownika
Terminator
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 08 Lip 2008, 14:24
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 15:37
Kozaki: 0

Postprzez Przemek77 w 23 Lip 2008, 14:05

Hyde napisał(a):Chyba przejde ponownie Stalkera z modzikiem.Jak narazie mod 10/10 napisze więcej jak trafie na blow-outa i pogram dłużej. :wink:

Blow-outy są tutaj totalnie losowe, jak testowałem to zdarzało się, że pierwszy miałem już w Kordonie, przed dotarciem do Pietruchy, a czasami są np dwa za kupą, jednak tutaj sa one "łagodne" - nie spawnują mutantów i promieniowanie jest małe, tyle, że tuż po blowoucie nasza postać jest przez chwilę osłabiona, porusza się wolno, ale po chwili wraca wszytko do normy.
Ale te blowouty się coś kaszanią, gry nie wywala, ale zdarza się, że robią "krzaki" z pogodą... Podobno to skutek uzywania moda na sen, no ale ten akurat jest potrzebny.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez portals w 23 Lip 2008, 14:16

Gdy dam spróbuje u Wilka przy pierwszym zadaniu.Nie ma bugtrapa tylko błąd "Nie wysyłaj"
W informacja pisze tak
Kod: Zaznacz wszystko
Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:   APPCRASH
  Nazwa aplikacji:   XR_3DA.exe
  Wersja aplikacji:   1.0005
  Sygnatura czasowa aplikacji:   472217f9
  Nazwa modułu z błędem:   xrGame.dll
  Wersja modułu z błędem:   1.0005
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:   472613eb
  Kod wyjątku:   c0000005
  Przesunięcie wyjątku:   001e24c3
  Wersja systemu operacyjnego:   6.0.6001.2.1.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych:   1045
  Dodatkowe informacje 1:   73b2
  Dodatkowe informacje 2:   40b1c8b01b0c938a1af5fc4fcba65e29
  Dodatkowe informacje 3:   ff42
  Dodatkowe informacje 4:   c1f0b645b848a20b03ad032ed26a405d
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Postprzez Przemek77 w 23 Lip 2008, 14:20

Grasz na 1.0005? Hmm.... a log się w ogóle nie zapisuje? Dziwne, bo ja również podczas tworzenia modpacka miałem w tym miejscu przez jakiś czas CTD ale takie z logiem, jak Pan Bóg przykazał..... Później to porawiłem, błąd tkwił w jakichś plikach ltx.
Dziś w domu przetestuję to wersję bez blowoutów, gdyby coś mi się też chrzaniło to jutro o świcie dam linka do wersji poprawionej.
Ten log co podałeś to mi na nic, nie mówi na czym się gra wysypuje...
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez portals w 23 Lip 2008, 14:44

Log czyli chyba plik xray_piotrek.log zapisuję się ale jest pusty.
A tak przy okazji Jak zapala się samochód.Bo w sterowaniu nie znalazłem tak jak w priboy opcji odpowiedzialnej za włączanie auta
Acha I wywala na każdej osobie z wyjątkiem Swidra jak chcę porozmawiać tz Jak wcisnę F

A FAQ to gryzie od kiedy? - Inf.
Ostatnio edytowany przez portals, 23 Lip 2008, 14:49, edytowano w sumie 1 raz
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Postprzez Terry w 23 Lip 2008, 23:18

Pograłem w moda z blowoutami. Wszystko chodzi dobrze. Ani jednego crasha. Miałem już jednego blowouta i wszystko było spoko, tylko dwie rzeczy mnie zawiodły.
1. Stalkerzy zachowywali się "dziwnie". Upadali co chwile wstawali i znów upadali. Rozumiem to blowout - człowiekowi ciężko coś takiego przeżyć bez szwanku. Zrozumiałbym, gdyby upadli i już nie wstali, albo z wielką trudnością próbowali dotrzeć do schronienia, ale wszyscy padali na kolana i po chwili wstawali. Wyglądało to jak jakiś kabaret :) . I wstawali i upadali itd.
2. Czytałem, że jest spowolnienie podczas blowoutu, ale nie spodziewałem się, że aż takie. Musiałem skokami uciekać przed promieniowaniem.
I to wszystko :D Mod super. Z pewnością mogę go polecić. Nareszcie mogę cieszyć się blowoutami bez przepakowanych paczek modów :)
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Postprzez Przemek77 w 24 Lip 2008, 06:13

Przetestowałem wersję bez blowoutów u siebie na czystej grze i działa jak najbardziej, nic się nie krzaczy, nic nie wywala, gadać można z każdym.
@portals: dlaczego Ci wywala w tak dziwny sposób - zupełnie nie wiem, masz jeszcze inne mody? Ale nawet jakbys miał to raczej by wywalało bugtrapa a nie błąd aplikacjii.

Wrzuciłem mały update, link w 1 poście.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości