[Transport Mod+Patch] Zamiast na piechtę to pojazdem.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Transport Mod+Patch] Zamiast na piechtę to pojazdem.

Postprzez Rain w 09 Cze 2007, 00:51

Image Image Image

Mod ten pozwala nam na poruszanie się pojazdami po świecie STALKERA. Ograniczenie jest takie iż nie ma możliwości pojazdem podróżować po wszystkich strefach ale tylko po tej w której jest pojazd.

Instalacja:
Unzip the contents into your STALKER installation folder (for me D:/Games/S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl).

Rozpakuj archiwum ZIP do katalogu:
D:/Games/S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl(oczywiście D:/games jest folderem gdzie AUTOR ma grę zainstalowana. Wy insataujecie do SWOJEGO folderu.)

Uruchomienie:
Open console and write "bind turn_engine kT" (without quotes). You can replace T with whatever key you want.

Otworz konsolę, i wbij w niej bind turn_engine kT. Literę T możecie zastąpić dowolna inna litera która nie jest do niczego przypisana.
Lub
Go to Shared Documents/STALKER-SHOC and open user.ltx. Write the same "bind turn_engine k~" in it (without quotes),(~ - desired key).

Wejdź w DOKUMENTY UDOSTĘPNIONE/STALKER-SHOC, otwórz plik user.ltx(dowolny edytor textowy) i dodaj gdzieś:
bind turn_engine k~(zamiast ~(tyldy) dajemy dowolna literę.)
Instalka moda


Patch:
Informacje:
Patch wprowadza kilka poprawek odnośnie działania samochodów w pierwszej strefie.

Instalacja:
Identyczna jak przy instalowaniu samego moda z ta różnicą ze należy ponadpisywać kilka plików które już istnieją(pliki dotyczą moda)
Instalka patcha
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Transport Mod+Patch] Zamiast na piechtę to pojazdem.

Postprzez Dziarsky w 09 Cze 2007, 11:14

Rain napisał(a):Ograniczenie jest takie iż nie ma możliwości pojazdem podróżować po wszystkich strefach ale tylko po tej w której jest pojazd.


Moje pytanie brzmi czy w innych strefach zostają tez dodane pojazdy mobilne czy ten brak możliwości opuszczania stref w pojazdach automatycznie ogranicza moda tylko do Kordonu ?
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez BasseB w 09 Cze 2007, 11:44

a moje pytanie brzmi, czy mod+patch wpływa na savey?? tak jak patche do samej gry. jestem w połowie gry i ani nie chce mi sie zaczynac od początku ani czekac do końca :D
" Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia alkoholu aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
E. Hemingway
Awatar użytkownika
BasseB
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 08 Cze 2007, 14:16
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 23:49
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Postprzez Vaniol w 09 Cze 2007, 12:08

O ile mi wiadomo to trzeba zacząć nową grę. A pojazdy są tylko w Kordonie.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 14 Lut 2022, 00:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Postprzez Dziarsky w 09 Cze 2007, 12:13

Vaniol napisał(a):O ile mi wiadomo to trzeba zacząć nową grę. A pojazdy są tylko w Kordonie.

Cóż. Kordon to miejsce gdzie najmniej tych pojazdów potrzeba.
Bardziej więc to ciekawostka a nie mod :)
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Rain w 09 Cze 2007, 17:53

Pojazdów można używać na innych mapach pod warunkiem że ktoś zna sie na systemie hexagonalnym i odpowiednio doda miejsca spwanu pojazdów na mapach :o
Niby proste ale nawet autor nie doszedł do tego jak to zrobić :P

I owszem podróżować można TYLKO w 1 strefie
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez MCaleb w 12 Cze 2007, 18:07

Rain - czy to nie miał być kod heksadecymalny (po ludzku - szesnastkowy)?

No i są jakieś mody, co dodają pojazdy i na Złomowisku, ale nie sprawdzałem.
Ostatnio edytowany przez MCaleb, 13 Cze 2007, 00:05, edytowano w sumie 1 raz
There is nothing in this world worth believing in...
Image

MCaleb
Wygnany z Zony

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Rain w 12 Cze 2007, 23:44

MCaleb napisał(a):Rain - czy to nie miał być kod heksadecymalny (po ludzku - szesnastkowy)?

Tak..moja pomyłka, ostatnio męczę techcommandera i mi zostały we łbie hexy :P
No i są jakieś mody, co dodają pojazdy i na Złomowisku, ale nie sprawdzałem.

Jest mod który dodaje APC i inny który dodaje Jeepa ale niestety tylko w pierwszej strefie :( Mimo zapewnien autora Jeep Mod nie działa. Jeep owszem sie pojawia ale jeździć się nim nie da :wink:

Czekamy na nowszą wersję :o
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez Radion w 14 Cze 2007, 17:33

Ej synkowie... belzebuba mam pytanie :D Czy jest jakiś bind na spawn samochodu.? Bo jeśli tak to nie trzeba się bawić heksami.
Taki bind pewnnie wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
bind spawn_kamaz kf2

Jeśli ktoś ma pomysł jak to zrobić to niech pisze
Awatar użytkownika
Radion
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 10 Cze 2007, 19:11
Ostatnio był: 25 Gru 2008, 16:16
Miejscowość: 127.0.0.1
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Postprzez Rain w 14 Cze 2007, 18:19

Co ma bind ze spawnem samochodu do jego ustawienia w danej części mapy?
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez piranninja w 14 Cze 2007, 21:05

hmm, winnych grach można spawnować NPC-ów, dlaczego nie miało by działać z samochodziami
niech ktoś poszpera
Awatar użytkownika
piranninja
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 11 Cze 2007, 21:49
Ostatnio był: 22 Sie 2007, 21:28
Kozaki: 1

Postprzez Rain w 15 Cze 2007, 05:46

Ludzie..jeżeli nie ma samochodu "zamontowanego" na innej mapie to nie będzie NIC działać i nie działa. To nie jest tępe diablo gdzie postać składa się z samych textur. Tutaj macie MODEL 3D.
Kombinacja ta działa z innymi przedmiotami np: broń, amunicja, wyposażenie. Coś co już na danej mapie jest.
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości