[S.T.A.L.K.E.R Redux] Realistyczna rozgrywka.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R Redux] Realistyczna rozgrywka.

Postprzez marcinz w 16 Cze 2007, 14:18

Opis:
Najlepszy mod urealistyczniający rozgrywkę :D

lista najważniejszych (moim zdaniem) zmian w wersji v1.02:
- bandaże tylko zapobiegają krwawieniu - NIE leczą
- słabsze pancerze chronią przed ostrzałem tylko klatkę piersiową i plecy, lepsze (droższe) chronią dodatkowo nogi i ręce
- obrażenia od poszczególnych bronii zostały podniesione i odpowiednio zbalansowane
- lornetka nie zaznacza NPCów
- nowe (bardziej realistyczne) współczynniki wszystkich pancerzy
- współczynniki wszystkich broni zostały oparte na danych technicznych ich prawdziwych odpowiedników, aby zapewnić najbardziej realistyczne wrażenia jakie można osiągnąć na silniku gry
- tłumik założony na broń zmniejsza odrzut i zwiększa celność, lecz zmniejsza szybkostrzelność, moc i zasięg broni
- większa liczba broni jest teraz podatna na modyfikacje (tłumik, granatnik, luneta)
- realistycznie dobrane właściwości penetracyjne/obalające wszystkich rodzajów amunicji
- przeciwnicy nie "odlatują w powietrze" po trafieniu, tylko realistycznie osuwają się na ziemie
- zmniejszony zasięg widzenia NPC w nocy (bardzo przydatne przy modzie Weather Overhaul - mamy równe szanse)
- artefakty są teraz cenniejsze, mocniejsze i trudniejsze do znalenia
- anomalie są teraz niewidzialne
- 3 rodzaje detektorów anomalii do kupienia u handlarzy
i wiele innych nie mniej znaczących zmian...

sory za błędy w tłumaczeniu (jeśli jakieś są :wink: )

Pełna lista zmian (ENG)

DOWNLOAD
POBIERZ
Lub:
POBIERZ STĄD]

UWAGA - MOGĄ WYSTĘPOWAĆ PROBLEMY Z WERSJĄ PL
marcinz
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Sty 2007, 19:16
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 10:53
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Reklamy Google

Postprzez limak122 w 16 Cze 2007, 16:10

Mod nie działa na wersji PL.

GRam na nim już tydzień i powiem i mogę go śmieło polecić. Dzięki niemu pieniądze mają o w końcu jakąś wartość, opłaca się robić dodatkowe zadania , aby kupić wymarzoną bron :) U handlarzy też pozmieniali dostępne przedmioty , oczywiście zmiany wyszły na dobre. No i oczywiście rozgrywka jest o wiele bardziej realistyczna.
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Reaper w 19 Cze 2007, 10:40

A jest taki sam lub podobny mod działający w wersji PL?

Wystarczy użyć opcji Szukaj, badź poprzeglądać forum... Na przyszłość. ;]
// Quinn
Awatar użytkownika
Reaper
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 09 Cze 2007, 11:59
Ostatnio był: 27 Lis 2013, 23:51
Miejscowość: Wysypisko, Placówka Powinności
Kozaki: 2

Postprzez Rain w 20 Cze 2007, 12:50

Reaper napisał(a):A jest taki sam lub podobny mod działający w wersji PL?

TAM zapraszam
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez Reaper w 21 Cze 2007, 10:12

Źle się wyraziłem... Tamtego moda już ściągałem. Mi chodziło o mod urealniający rozgrywkę działający w wersji PL a tamten (faiakes) z realizmem ma raczej mało wspólnego :P .
Awatar użytkownika
Reaper
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 09 Cze 2007, 11:59
Ostatnio był: 27 Lis 2013, 23:51
Miejscowość: Wysypisko, Placówka Powinności
Kozaki: 2

Postprzez Rain w 21 Cze 2007, 16:45

Reaper napisał(a):Źle się wyraziłem... Tamtego moda już ściągałem. Mi chodziło o mod urealniający rozgrywkę działający w wersji PL a tamten (faiakes) z realizmem ma raczej mało wspólnego :P .

Owszem TAM jest Reality Enhancement Mod ale czy z PL działa nie wiem..nie testowałem
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez Terminus w 22 Cze 2007, 06:52

"Reality Enhancement Mod" u mnie w wersji PL niestety nie działa (sygnalizuje "buga" i wraca do Windostwa)..
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

Postprzez MAL w 26 Cze 2007, 23:52

Witam. Zainstalowałem tego moda kilka dni temu i muszę stwierdzić, że jest świetny ale jest jeden spory problem:

Po zainstalowaniu da się zauważyć, że ilość i aktywność mutantów wzrosła. Z jednej strony to fajna sprawa ale czasami może popsuć rozgrywkę. Chodzi mi tu głównie o zmutowane psy.

Ostatnio miałem dziwną sytuację, bo pieski zagryzły mi NPC "Guide" (siedział on sobie w zrujnowanym domku przy drodze w kierunku północnego wyjścia z lokacji Cordon). Problem polega na tym, że jeśli nie osiągnie się odpowiedniego momentu w fabule gry to Guide nie przekazuje informacji od Doktorka (info o spotkaniu w kryjówce Streloka). Jednak gdy Guide zginie (w tym przypadku jak już mówiłem wcześniej zagryzły go psy) wystarczy przeszukać jego zwłoki i dostaje sie info, że doktorek na nas czeka.

Więc jest taka szansa, że dostaniemy tego questa po kilku godzinach gry w nieodpowiednim momencie fabuły...
MAL
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 26 Cze 2007, 23:37
Ostatnio był: 02 Kwi 2010, 22:23
Kozaki: 0

Postprzez Pigov w 04 Lip 2007, 13:41

Czy jest jakiś w ogóle sposób aby ten mod uruchomić na wersji PL?

A jak nie, to jakiś inny, podobny mod też działający pod PL (szukałem chwilę i nic nie znalazłem)
Pigov
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 21 Cze 2007, 18:06
Ostatnio był: 12 Lut 2008, 10:30
Kozaki: 0

Postprzez michaleks w 07 Lip 2007, 18:48

Witam wszystkich forumowiczow. Po instalce tego moda oraz Realistic Graphics nie moge uruchomic gry;/ Widze tylko czarny ekran i nic sie nie dzieje. Zaznaczam ze mam angielska wersje gry. Wiecie co moze byc tego przyczyna?
EDIT: Problem rozwiazany. Winny byl ten mod grafy
A propo modu redux to musze przyznac, ze naprawde jest warty instalki:) Polecam
michaleks
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 07 Lip 2007, 18:46
Ostatnio był: 07 Lip 2007, 19:14
Kozaki: 0

Postprzez Red w 28 Lip 2007, 00:59

Mam wersję PL, na początku gra z modem się nie włączała. Po usunięciu z gamedata->config pliku localization gra wchodzi:P Teraz pytam się do czego służy wspomniany przeze mnie plik?
Red
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 27 Lip 2007, 22:50
Ostatnio był: 22 Sie 2007, 00:37
Kozaki: 0

Postprzez h1jack3r w 28 Lip 2007, 15:33

plik ten służy głownie do zmiany języka w grze, prawda jest taka ze 90% modow chodzi z pl wersja po usunieciu tego pliku.
h1jack3r
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 23 Lip 2007, 08:48
Ostatnio był: 06 Sie 2007, 22:05
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości