Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez caleb59 w 02 Cze 2009, 16:38

Wierz mi ze jak ludzi wysiedlano z tamtych terenow wiekszosc brala ze soba jakies ciuchy i troche zarcia na droge a nie siekiery...
Co do anomalii - ogladales moze film Stalker z 1979 roku?Jesli nie to szkoda bo nawet tam koles rzucal kamieniami przed siebie jak przez lake lazl - anomali nie bylo widac - na tym wlasnie polega utrudnienie i realizm - sroba nareszcie znajdzie swoje zastosowanie i granie bedzie ciekawsze/realistyczniejsze - tak jak w przypadku AMK 1.4 z tamtejszymi anomaliami - osobiscie byloby super gdyby anomalie przemieszczaly sie po kazdym blowoucie w losowe miejsca na mapach...
Co do nozy - mnie osobiscie wystarcza jeden - i tak uzywam go tylko do rozbijania skrzynek...
Samochody niech zostana po staremu bo po co zmieniac cos co jest wedlug mnie na wlasciwym miejscu - pozatym to tylko gra...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Reklamy Google

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez urbanoid w 03 Cze 2009, 10:28

Drogi Legacie: MP5 do slotu na pistolet rzeczywiście nie pasuje, ale już taki Bizon zdecydowanie. A takie MP7 czy Ingrama to byś na upartego nawet dwa za pasek wrzucił (po obu stronach - jak w westernie :).

Nie wiem Witcher czy grałeś w Priboia, ale zrobili tam w miarę fajną rzecz w Red Forest. Przy rozdrożu Prypeć - Brain Scorcher jest miejsce gdzie na podwyższeniu siedzi snajper z SVD, a obok niego jest zamknięte wejście do bunkra. Mozna by i w DM dodać tam drabinkę, a kod do drzwi zlikwidować. W Priboiu umieścili tam skrzynkę, a jest to bardzo wygodne miejsce do zrzucania niepotrzebnego ekwipunku i ewentualnych uzupełnień przed podróżą do Prypeci czy z powrotem, np. do Baru. Nie wiem, może już wydziwiam, ale po prostu podobało mi się posiadanie prywatnego mini-bunkra, w dodatku ze skrzynką :)
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 03 Cze 2009, 11:40

Witam
Właśnie o takie połączenie z Priboiem mi chodziło (miedzy innymi)
ale nie likwidować kod do drzwi tylko jakby ten snajper go miał przy sobie.
Bo to dziwne żeby drzwi od bunkra były nie zamknięte... nie zabezpieczone...

poza tym co mi się spodobało (ale nie koniecznie innym):
(ABC Inferno)
-naprawa broni poprzez zestawy
-artefakty jako broń
-portale
-opaski uciskowe

-na początku goli i weseli (śpiwór itd trza kupić)
-noktowizja również w lornetkach i celownikach (różne modele)

a wszystko razem w Dimas modzie, aaah! xD (jak by było)
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez urbanoid w 04 Cze 2009, 00:43

Zgadzam się Rysiu w całej rozciągłości.

Do tego należy kilka osób uczynić nieśmiertelnymi, żeby nie skopało nam ważnych questów:
-handlarzy: Sida, Barkeepa, Sacharowa, Kanyhalosa i może tego cepa z armii, co po ukończeniu gry siedzi w NPP i proponuje nam wstąpienie do wojskowych,
-z Duty Voronina i Petrenkę, może jeszcze tego sierżanta z posterunku, co nas wpuszcza do generała - nie jestem pewien czy jest konieczny,
-Arniego, bo będzie koniec Areny (dzisiaj mi go w DM zabił kontroler, na dodatek jeszcze połowę ludzi z baru i musiałem wczytać wcześniejszego save'a - na szczęście udało się ocalić całe towarzystwo),
-Przewodnika, który nas kieruje z powrotem do podziemi Agropromu na spotkanie z Doktorem, żeby go nibypsy nie zagryzły czy jakieś inne paskudztwa.

Pewnie o kimś zapomniałem, więc trzeba by się jeszcze nad tym zastanowić.

Blowouty są ok, ale nie w samej Elektrowni, bo trzeba wtedy biec do wejścia do sarkofagu pod ogniem Monoliciarzy, albo użyć od cholery antyradów.

I jeszcze jedna rzecz (nie wiem czy już ktoś o tym nie pisał) - wygląd broni w ekwipunku. Wygląd niektórych tłumików i lunet po przymocowaniu do broni jest do poprawki - to chyba jest błąd Arsenala.
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 04 Cze 2009, 02:13

Ja bym nie unieśmiertelniał przywódców powinnych i wolnych bo tam są questy żeby ich wybić jak się po danej stronie ustawisz... przynajmniej ja tak miałem z Wolnymi więc przypuszczam że i u powinności tak jest. Poza tym jasne.

a co do tłumików, nie wiem (bo znawca ze mnie żaden) ale zdaje mi się że to wina po prostu za dużych tekstur, a tak to wsio ok.
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez urbanoid w 04 Cze 2009, 09:38

O ile pamiętam to Voronin dawał później zadanie zabicia Łukasza, dlatego ten nie powinien być nieśmiertelny.
Z zadań dla Freedom kojarzę wybicie Dutyerów w Magazynach Wojskowych i w Rostoku, ale nie pamiętam żeby było coś o zabijaniu Voronina czy Petrenki(a gościu się przydaje, bo ma niezłe rzeczy po niezłych cenach, jeśli masz dobre relacje z Duty).

Myślę, że można by jeszcze dodać Krugłowa, bo jak niedawno grałem w "czystego" OL 2.2 to helikopter zaczął ostrzeliwać bunkier naukowców jak tam siedziałem i go zabił.
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 04 Cze 2009, 22:01

Łapcie skrina z nowym HUDem.
http://i42.tinypic.com/33y3wna.jpg

TUTAJ poprawiony.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Dymitr Izotop w 06 Cze 2009, 21:42

Zapowiada się świetnie, proponuję połączenie sił. Wiele pomysłów Witcher'a pokrywa się z moimi, więc nie ma sensu wypuszczać dwóch podobnych modów. Oczywiście wiąże się to z dodatkowym oczekiwaniem, ale może będzie warto. Jak zrobię więcej screenshot'ów to dołączę, na razie to:
http://img81.imageshack.us/img81/6195/hudf.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/273/invd.jpg
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez vintorez1 w 06 Cze 2009, 22:35

Mam nadzieje że zajmiecie się również ikonami w ekwipunku bo te ze zwykłego dima's moda są kompletnie skopane i nawet fix nie naprawia wszystkich.
Awatar użytkownika
vintorez1
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 11 Maj 2009, 16:57
Ostatnio był: 29 Gru 2024, 10:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Maly Mod w 06 Cze 2009, 22:57

Co to za obrotówa? :D A w ogóle mam buga jestem w barze i wbiło mnie w stół ! Heh spałem se i zaczeła się emisja (boty pobiegły na środek, jeden mnie potrącił i mnie wbiło w stół ! )
Maly Mod


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez urbanoid w 06 Cze 2009, 23:44

"Zwykły" minigun :) Chociaż jak zwykle niezwykle ciężki i bez egzoszkieletu "se ne da".
Podczas emisji w Barze też miałem kilka przygód, więc proponuję Ci wskakiwać na jakiś stół, tam chociaż nie będą się te przygłupy kręcić.

Co do moda mam jeszcze propozycje aby transmutacje można było robić również w dzień, bo teraz można od jakoś od 20 do rana. Trochę to nielogiczne, bo czym się różni anomalia w nocy od anomalii za dnia?

Nocą i dniem - Michu

Ehe. Swoją drogą można by nieco poprawić PPSh-41, dzisiaj zamontowałem na nią celownik SUSAT - pół godziny pokładałem się ze śmiechu :)
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez AiMaster w 08 Cze 2009, 20:51

Mam być może trochę nierealną prośbę ( nie znam się na modyfikowaniu pików S.T.A.L.K.E.R.A) ale czy można by dodać do tego moda przynajmniej niektóre tekstury z Complete mod 2009. Uważam, że ta składanka wyglądałaby wtedy jeszcze lepiej. :D
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość