- Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Marcus_Polonus, Wheeljack.

$game_data$ = false| true| $fs_root$|$game_data$ = true| true| $fs_root$|- Rozpakowujemy pobrane archiwum z modem, kopiujemy foldery bin i GameData do głównego katalogu zainstalowanej gry
- [OPCJONALNIE] Z katalogu OPTIONS kopiujemy interesujący nas shader (gamedatę) i wklejamy do głównego katalogu gry (zmienia jakość i rodzaj oświetlenia oraz cieniowanie w modzie)
- Zmieniamy nazwę folderu z eng na pol i kopiujemy go do podkatalogu /gamedata/config/text/
- W pliku localization.ltx (znajduje się w gamedata/config/) zmieniamy:
- Kod: Zaznacz wszystko
language = pol
font_prefix = _cent ;_west
- Do skrótu gry na pulpicie dodajemy parametr: -nointro
Marcus_Polonus, Wheeljack.








caleb59.









Oprócz tego przywrócono starą historię, znaną z alpha buildów S.T.A.L.K.E.R-a. Dobrze znane nam misje zostały zmodyfikowane, dodano nowe misje







Modyfikacja w języku angielskim.
- Zmieniamy nazwę folderu z eng na pol i kopiujemy go do podkatalogu /gamedata/config/text/
- W pliku localization.ltx (znajduje się w gamedata/config/) zmieniamy:
Kod: Zaznacz wszystko
language = pol
font_prefix = _cent ;_west
gamedata/config/
/gamedata/config/text/
szukałem i nadal nie wiem



Piotr Broda napisał(a):...czterdziestolatkiem...
Marcus_Polonus napisał(a):Chyba czternastolatek umie czytać ze zrozumieniem, choć wiem, że takie pojęcie może być trudne do ogarnięcia nie na lekcji z polskiego
Marcus_Polonus, Universal.











Junx, Cromm Cruac.



Tak czy siak połaczyć AA2 z radiophobią dodać godrejsy, mokre powierzchnie i mamy best of the best.



















Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości