[SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: SRP MOD[STALKER REBORN PROJECT]

Postprzez DarkAvenger1989 w 13 Kwi 2009, 11:23

oto link do tego moda wrzucony na RapidShare, jakby ktos szukał
Kod: Zaznacz wszystko
http://rapidshare.com/files/220735594/srp_mod_02_2f.exe
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: SRP MOD[STALKER REBORN PROJECT]

Postprzez zebredee11 w 26 Kwi 2009, 16:57

Witam. Grałem w tego moda SRP dawno temu. Wywalało na pulpit po filmiku w lab X-18. SRP pobrany z linka podanego przez DarkAvenger1989 działa !. Właśnie wyszedłem z lab X-18 i gram dalej.
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: SRP MOD[STALKER REBORN PROJECT]

Postprzez DarkAvenger1989 w 28 Kwi 2009, 23:17

mod jest ciekawy, owszem są ataki wolności na powinność, albo bandytów na powinność ale wojska atakujące są tak niewielkie że aż żal, zazwyczaj to jest po 2, 3 stalkerów, i to jeszcze działają w takim rozproszeniu że szkoda gadać, jeden wyskoczy zza krzaka, popuka troche i trup, następny sobie pospaceruje tak jak to można zaobserwować jak sie wszyscy zachowują, czyli obrońcy sami 3 gości atakujących rozwalają w prawie minute

dark_stalkerzy są wrogo nastawieni do wszystkich prócz samotników, i chyba nawet dla bandytów są neutralni jak zaobserwowałem ale pewniem nie jestem, i są niemal wszędzie, nawet poajawiają sie w laboratorium x18, po przekroczeniu bariery wolności są zombie i sa nastawieni neutralnie do monolitu, bo tylko do mnie tłukli,
w grze zauwazyłem 3 nowe bronie, jedyna najciekawsza to(nazwy niepamiętam) wygląda jak minigun, ale nie strzela jak minigun(za wolno), a rozrzut ma taki że wiekszość pocisków ląduje w ziemi

naprawiony został błąd że jak jest zadanie w Wolności że trzeba znaleźć, nakryć zdrajce i jak mu sie wpakuje kulke w łeb to cała reszta wolności sie na Ciebie nie rzuca oraz jak sie podejnie do niego to on nie atakuje i jeszcze leje sie z tymi co wspułpracuje i to zostało zmienione poprawnie to że one właśnie atakuje mnie(Ciebie) i jest razem z najemnikami ale nadal ma frakcje wolność oraz po zabiciu go z broni wolność nadal zachowje stary stosunek

jak jest obrona obozu na śmietnisku w tym takim hangarze to jak dostaje sie to zadanie przechodząc obok to ono sie nie kończy puki sie nie zmieni lokacji, i bandyci co kilka minut napływają nowi

drażniące są za duże bronie, głównie pistolety,i wkurza coś(niewiem jak to sie nazywa) co tak dziwnie atakuje na odległość ale jest tekstura obrażen wręcz(drapanych) i pojawia sie animacja anomali, wrzeszczy jak kontroler, dziwe wrazenie ciapła jest w jego okolicy(ekran czerwienieje jak w laboratorium w x18), strzasznie wkurza stwór, ze 4 miejsca respawnu jest w podziemiach aprogromu, i sporo tego jest w laboratoriach, mod by był niezły jakby troche pomodyfikować w nim
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Siergier Szycha w 19 Lip 2009, 19:35

Mi wyskakuje błąd 401(chyba). Kto odpowie może se wziąć tą apteczkę-> :+: i wódeczke :wódka:
Każdy stalker wie że jak w coś sie wpadnie to sie raczej z tego nie wypadnie.
Siergier Szycha
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 19 Lip 2009, 19:19
Ostatnio był: 27 Lip 2009, 20:04
Miejscowość: Elektrownia Jądrowa, Sarkofag
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Adam w 10 Paź 2009, 18:33

Dark Avenger, popraw ten link albo nie rób tego rapidsharem, proszę!

Edit:

Albo porób parę linków bo 10 już pobrało
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2527
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 17 Kwi 2025, 17:16
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 394

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Podznaczony w 26 Lut 2010, 19:45

Prosiłbym o jakiegoś re uploada bo mod bardzo ciekawy jest i zależałoby mi na zagraniu w niego. Więc proszę o jak najszybszy re upload.
P.S Sory za odkopa ale zależy mi na zagraniu w tego moda.
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 10 Sty 2025, 05:00
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez lukass w 26 Lut 2010, 20:13

Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Podznaczony w 26 Lut 2010, 20:34

Dzięki pobieram instaluje i zaczynam gre bo zapowiada sie przepięknie :D Możliwe że editne jakby coś nie poszło dobrze i poprosze o pomoc oczywiście pierw przeglądne wcześniejsze strony :wink:
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 10 Sty 2025, 05:00
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Adam w 19 Maj 2010, 14:11

Pobrałem ponownie moda. Połączyłem go z AI Tuning.

Oto linijka:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...w of chernobyl\gamedata\scripts\death_manager.script:135: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)


Wchodząc do bunkra Sidorowiczowego po spełnieniu misji ze Żwawym złapał mnie BugTrap. Pomóżcie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2527
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 17 Kwi 2025, 17:16
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 394

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Freeman w 20 Maj 2010, 09:08

Adam - podeślij mi plik death_manager.script połączony z modem AI Tuning, ale szczerze mówiąc skrypty to nie moja działka - zobaczę co da się zrobić.
Łączyłeś WinMerge ?
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez stalker51 w 20 Cze 2010, 15:17

Skończyłem w niego grać jakiś tydzień temu więc sądzę, że trzeba coś o nim powiedzieć.
Przede wszystkim autorom moda daje ogromny plus za wygląd ikonek broni. Po prostu fenomenalna robota wszystkie inne mody się chowają!
Dźwięki broni też bardzo przyjemnie wpadają w ucho tu też należy się duży plus.
Poziom trudności nie jest może jakiś oszałamiająco duży ale gra się wygodnie i w niektórych momentach da się poczuć większy opór ze strony wroga.
Bardzo dobrze zbalansowane ceny przedmiotów w stosunku do ceny sprzedawanych przedmiotów.
Kilka nowych ciekawych broni.
W dodatku gra bardzo rzadko wywalała Bug Trapy (średnio 1 na 4-5 godzin)
Jeżeli ktoś uważa się za prawdziwego stalkera to musi ściągnąć to modziwo POLECAM! :E
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [SRP MOD] STALKER REBORN PROJECT

Postprzez Wiewiórka69 w 20 Cze 2010, 18:23

Ja go dziś pobrałem i jestem w instytucie, gra jest banalnie łatwa, dochodzi nowa frakcja o nazwie Dark Stalker którzy są neutralnie nastawieni tylko do samotników (wyglądają...dziwnie, miało być strasznie chyba), zauważyłem nowe zadania.. a przynajmniej jedno, które nie wiem jak do końca zrobić..poza tym, większych zmian nie widzę. Bardzo mnie denerwuje ta trawa...(jak w priboy story) cała zona wygląda jak jakaś łąka..mod jest stabilny i działa na patchu 1.0004. Gra się nawet przyjemniej, ale za mało zmian moim zdaniem.

Wiewiórka69
Wygnany z Zony

Posty: 304
Dołączenie: 22 Sty 2010, 16:58
Ostatnio był: 19 Lip 2011, 21:39
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości