Nie ręczę za poprawność tego pseudoporadnika, ale może się komuś przydać.
Żeby zmienić typ i ilość przedmiotów znajdywanych przy martwych stalkerach, potrzeba nam edytować trzy pliki:
- Kod: Zaznacz wszystko
death_items_by_levels.ltx
death_items_by_communities.ltx
death_items_count.ltx
Plik "death_items_by_levels.ltx" jest podzielony na sekcje:
- Kod: Zaznacz wszystko
[default]
[...]
[l01_escape]
[...]
[l02_garbage]
[itd]
Domyślam się, że sekcja "[default]" jest ustawieniem domyślnym dla wszystkich map, a sekcje przypisane do określonych map różnicują je względem siebie.
W każdej z sekcji jest lista przedmiotów z parametrem "1" albo "0", np.: "ammo_9x18_fmj = 1".
"1" przy przedmiocie oznacza, że takowy występuje na danej mapie, a "0", że go nie uświadczymy.
Plik "death_items_by_communities.ltx" odpowiada za przypisanie rodzajów przedmiotów do frakcji. Również podzielony jest na sekcje:
- Kod: Zaznacz wszystko
[stalker]
[...]
[bandit]
[...]
[killer]
[itp.]
Lista przedmiotów wygląda podobnie jak w powyższym, lecz parametry przy nich są inne. Liczba przy danym przedmiocie wyraża szansę na znalezienie jej przy zwłokach:
"1" - 100% szansy
"0.5" - 50%
"0.01" - 1%
Plik "death_items_count.ltx" określa ilość przedmiotów danego typu.
Jeśli po "=" jest jedna liczba (bez przecinka), tyle przedmiotów danego typu będzie w plecaku (jeśli szansa na znalezienie go pozwoli).
Jeśli liczby są dwie, np.:
- Kod: Zaznacz wszystko
ammo_9x18_fmj = 20, 30
to znaczy, że ilość przedmiotów zamknie się w zakresie od liczby pierwszej do drugiej. W tym przypadku znajdziemy 20-30 naboi.
Przykład.
Trochę się w to bawiłem i raczej działa, ale szczegóły pozostawiam do sprawdzenia.
Jeszcze jedno - amunicja będzie dopasowana do broni, jakich zabity stalker używał za życia.