kubekpop napisał(a):ale on wywala bugtrapa
* Detected CPU: Pentium(R) Dual-Core CPU E5700 @ 3.00GHz [GenuineIntel], F6/M7/S10, 3957.00 mhz, 30-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
* CPU threads: 2
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 9758 files cached 0 archives, 2165Kb memory used.
Init FileSystem 0.242797 sec
'xrCore' build 0, (null)
true
0
Loading DLL: xrSE_Factory.dll
'xrCore' build 0, (null)
-----loading c:\program files (x86)\x-ray cop sdk\editors\gamedata\configs\system.ltx
"LevelBuilder v4.1" beta build
Compilation date: Dec 10 2009
Startup time: 18:02:04
! There is no ai-map for the level zaton! (level is not included into the game graph)
* New phase started: Processing level graphs
! There is no ai-map for the level zaton! (level is not included into the game graph)
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CGraphMerger::CGraphMerger
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\utils\xrAI\xr_graph_merge.cpp
[error]Line : 597
[error]Description : tpGraphs.size()
stack trace:
kubekpop napisał(a):! There is no ai-map for the level zaton! (level is not included into the game graph)
kubekpop napisał(a):I czy jak po skończeniu spawnowania w sdk dam make game, to potem muszę jakiś plik compilerowi podstawić gdzieś, czy wystarczy, że jest tam, gdzie się utworzył?
kubekpop napisał(a):Twojego tutoriala? E?
kubekpop napisał(a):I skąd mam uruchomić xrai?
xrai.exe -f jupiter -keep_temp_files
xrai -no_separator_check -s zaton,jupiter,jupiter_underground,pripyat,labx8
start bin\designer\release\xrai.exe -f zaton -keep_temp_files
start bin\designer\release\xrai -no_separator_check -s zaton,jupiter,jupiter_underground,pripyat,labx8
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości