Nowa fabuła

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowa fabuła

Postprzez Leo0502 w 14 Lut 2013, 12:55

Z tą wódką to stąd, że (powtórze) zbliżają się OBCHODY 5 rocznicy wyłączenia Mózgozwęglacza. Może Stalkerom się nudzi w Zonie ;)
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 21:13
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Reklamy Google

Re: Nowa fabuła

Postprzez StalkerCell w 20 Lut 2013, 22:16

Ja wymyśliłem nowego STALKERA, mianowicie STALKER Oko Jastrzębia
1. Akcja toczy się po wydażeniach ze Zewu Prypeci. Wojsko opuściło Zonę, ale major Diegtariov i Strielok nie. Sterfa nadal jest niebezpieczna, a do tego te coraz silniejsze emisje... Podczas ostatniej, bardzo silnej emisji coś się dzieje z frakcjami. Dotąd przyjazne grupy zaczęły prowadzić wojny, które po pewnym czasie zrodziły Wojnę Stalkerów. Od tego momentu Emisje zdarzają się prawie codziennie. Z pól wojny uciekają początkujący Stalkerzy, a co gorsza mutanty, które nie są odporne na Oddech Zony. Rząd SBU podejmuje szybką decyzję - werbuje zaufanego Stalkera, Dmitryja Ivanovitcha, prosi go o pomoc i wyjaśnia mu, że Emisja nie wpłynęła na zachowanie Stalkerów. Twierdzi, że to Świadomość-Z.

Dmitryj oczywiście zgadza się, nie tylko po to, aby poprawić swoją reputację, ale także ma rachunki do spłacenia ze Świadomością. Za zadanie ma odnaleźć 6 anten obserwacyjnych rozsianych po całej Zonie i uruchomić je, co jest bardzo trudne, jednak możemy liczyć na pomoc Strieloka i Diegtariova. Pozostają pytania: po co Świadomość-Z buntuje frakcje i dlaczego Strielok i major Diegtariov nie opuścili Strefy ?

2. Wymyśliłem nowe lokacje, ale niektóre z nich są dobrze znane graczom STALKERA( niestety tylko z nazwy ):

a) Kordon- praktycznie nowa mapa, rozciągnięta dość długą częścią wzdłuż rzeki Prypeć i parę kilometrów na Zachód. Niegdyś to miejsce nawiedzały tylko Dziki i Ślepe psy, a teraz nawet o Poltergeista nietrudno... Plusem jest to, że znajdziemy tu o wiele więcej artefaktów, niż kiedyś. Niestety, nie ma tutaj żanej z anten, ale można znależć podziemny bunkier z wyposażeniem Wojska.
b) Rostok- centralna część mapy, łącząca się również z rzeką Prypeć. Znajduje się tutaj most, prowadzący do lokacji, zwanej Pustynią. W Rostoku swoją bazę założyła Wolność. Znajduje się tu pierwsza z anten, niestety jest zepsuta.
c) Pustynia- pomimo nazwy, lokacja ta nie jest całkowicie opuszczona. Człkowite opuszczenie panuje na Południwej stronie lokacji. Nazwa wzięła się z tego, że nie ma na tym poziomie żadnych roślin. Dodatkowo zamieszkuje tutaj stado Zombi. Znajdująe się tu jedna antena i słynne laboratorium X-5.
d) Martwe Miasto- miasto to jest siedzibą głowną Najemników. Lokacja jest bardzo duża, pod nią jest sieć tajnych laboratoriów, a także kolejna antena.
e) Oko Moskwy- najbardziej tematyczna lokacja w grze. Znajdziemy tutaj pierwszy magazyn Monolitu, kolejną antenę, mianowicie Dugę-2, podziemny kompleks i zamieszczoną w nim sterownię. Teren jest w połowie opanowany przez frakcję Monolit, Zombie i zamieszkany licznymi mutanty.
f) Prypeć- całe miasto jest pod nadzorem Monolitu, jednak frakcja Radioaktywność ciągle próbuje przejąć ten teren. Znależć tu można metro, przerobine na Lab X-11, ukrytą antenę a także autentyczne miejsca, takie jak kino ' Prometeusz ', sławne Diabalskie Koło i wieke innych.
g) Jezioro ' Kopaczi "- baza głowna frakcji ' Radioaktywność '. Miejsca warte odwiedzenia: jezioro, laboratorium, podziemny bunkier, las ' Rossija ' i następna antena.
h) CzAES- Eletrownia atomowa w Czarnobylu. Tutaj jet Główna Antena, kwatera główna Świadomości-Z, a także podziemny kompleks.

3. Lokacje podziemne:
a) Bunkier w Kordonie( B-4u )- zwykły magazyn Wojskowy w Kordonie, pilnowany przez dwóch żołnierzy SPENCAZ'u. Wejście znajduje się w starej fabryce. Znajdziemy tutaj AK/74, AN/94, parę innych broni i pancerzy.
b) Lab X-5 na Pustyni- można stwierdzić, że w tym laboratorium pracowano nad gatunkami mutantów. Jest tutaj kilka pancernych drzwi, sporo mutantów i kilka dużych pojemników, w których prawdopodobnie są płody tych stwożeń.
c) Bunkier w Martwym Mieście( B-4g )- kolejny Wojskowy bunkier, ale lepiej wyposażony niż B-4u, bowiem znaleźć można tu SWD. GP37 i RPG-7. W bunkrze tym są przejścia do tajnych laboratoriów.
d) Lab X-6,V-01,Y-45- są to połączone laboratoria pod Martwym Miastem, w których badano anomalie. Funkcjonowałoby nadal, gdyby nie doszło do przepalenia się całej instalacji elektrycznej.
e) Sterownia i Lab X-91 w Oku Moskwy- Sterownia niegdyś służyła do uruchamiania tylko i wyłącznie Dugi-2, teraz posłuży jako włącznik anten. W laboratorium badano emisje psioniczne na ludziach i zwierzętach. Historia tego laboratorium była bardzo krótka- działało zaledwie półtora miesiąca.
f) Lab X-11 w Prypeci- właściwie powinno to być metro, ponieważ nie przypomina to laboratorium. Nie wiadomo, nad czym tu pracowano- przypuszcza się, że eksperymantowano tutaj nad ulepszaniem broni artefaktami.
g) Bunkier nad jeziorem Kopaczi- tym razem nie Wojska, lecz Radioaktywności. Warto go odwiedzić, ponieważ znajduje się w nim wyśmienity mechanik, dobre bronie i wyposażenie.
h) Kompleks w CzAES- siedziba Świadomości-Z. Tutaj, za zadanie mamy wybić całą frakcję Świadomości. Poza tym nie ma tu niczego więcej- jedynie wysokie promieniowanie i parę mutantów.

4. Nowe frakcje:
1. Radioaktywność- frakcja ta utwożona została przez Świadomość-Z, w celu wykonania projektu ' Monolitian '. Operacja ta miała za zadanie wszczęcie buntu między WSZYSTKIMI grupami w Zonie. Radioaktywność w pierwszej kolejności patrolować Strefę, a póżniej donosić Świadomości. Jednak w to wszystko wplątała się frakcja Monolit i zażądała od Świadomości, aby Radioaktywność odeszła. Sprzreciwienie się Ś-Z doprowadziło do bitwy pomiędzy Monolitem, a Radioaktywnością, która przegrała i uciekła nad jezioro Kopaczi. Od tego momentu Radioaktywność walczy z Monolitem i Świadomością-Z.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kończę tak oto mego posta i myślę, że się komuś spodoba. Sorry że tylko jedna nowa frakcja, ale już nie miałem pomysłu na drugą.

Pozdro wszystkim Stalkerom :E .
Ostatnio edytowany przez StalkerCell 22 Lut 2013, 18:30, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowa fabuła

Postprzez StalkerCell w 20 Lut 2013, 22:48

Tutaj zamieszczam nowe mutanty:
a) Werewolf( Wilkołak )- spokrewniony jest z nibypsem, lecz czasami nawet nie atakuje, przez co kilku Stalkerów oswoiło go. Jednak samobójstwem jest wejście do jego nory- albo zagryzie, albo bardzo porani. Występuje na Pustyni i w Oku Moskwy.
c) Hermit( Pustelnik )- jak sama nazwa wskazuje, żyje sam, nie w grupie. Ma postawę człowieka, ale posiada nieziemską siłę- zawdzięcza ją grubymi dłońmi. Jest niebezpieczny, aczkolwiek nie zwsze zaatakuje- prawdopudobnie niedowidzi. występuje w Rostoku, Prypeci i CzAES.
d) Vampire( Strzyga )- śmiertelny wróg, w 74% spokrewniony z Chimerą. Gdy atakuje, szykuje się do skoku, co często jest zmyłką. Widziano w X-5, Prypeci i Oku Moskwy.

Uwagi moderatora:

Najpierw posty bez sensu, teraz double posty. Kolejny warn. - xKoweKx
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 02:53
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Nowa fabuła

Postprzez Gizbarus w 20 Lut 2013, 22:50

Po pierwsze - po co te angielskie nazwy? Po drugie - lokacja taka jak "Pustynia" byłaby - jak sama nazwa wskazuje - PUSTA, a więc i NUDNA.

A po trzecie - może coś by z tego było, gdyby nie fakt, że póki co brzmi to strasznie niedopracowanie.

Ps - edytuj posty, a nie piszesz jeden pod drugim.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Nowa fabuła

Postprzez Jachu w 20 Lut 2013, 23:49

A oto mój pomysł :

S.T.A.L.K.E.R. : Mroczne Czasy


#1 FABUŁA

Strielok po zniszczeniu projektu "świadomość-Z", wykorzystuje życzenie w Monolicie (dowolne). Jednak coś idzie nie tak jak trzeba (że tak się wyrażę " nie po myśli Spełniacza") i Spełniacz Życzeń przelewa swoją moc na Strieloka, sam zaś gaśnie i nigdy już nie rozbłyska (staje się zwykłym, dużym, MOCNO napromieniowanym czarnym kamieniem). Strielok staje się potężną istotą psioniczną, niestety nie potrafi jednak nad sobą zapanować. Traci zmysły , zaś jego nienaturalny umysł powoduje emisje i nieodwracalne zmiany w Zonie. Pojawiły się nieznane wcześniej mutanty i anomalie. Jakby tego było mało, to Monolit (frakcja) widzi w nim żywe wcielenie Spełniacza Życzeń. Okrzykują go przywódcą swojej frakcji i słuchają jego szaleńczych rozkazów. a rozkaz jest tylko jeden :
Zona ma zostać podbita.

Grupa naukowców ( w tym prof. Sacharow i prof. Krugłow ) znają źródło zjawisk : jest nim Nadzorca (jak teraz nazywają Stieloka członkowie "Monolitu",a przez to reszta Zony). Ogłaszają to innym frakcjom i nawołują do zaprzestania wojen na czas zgładzenia Nadzorcy. Zostaje zawarty sojusz zwany Pierwszym Sojuszem Czarnobylskim (PSC). Nawet bandyci przestają napadać na stalkerów ( no, oprócz kilku szczególnych popaprańców, takich jak Pogrzebacz, czy Mnich). Prawie wszystkie frakcje dołączają do PSC i walczą z Monolitem.

Wśród rekrutów armii PSC jest młody, lecz doświadczony już 22 letni stalker o imieniu Siergiej Timofiejewicz Kojelbew. Znalazł się w Zonie przez nieszczęśliwy zbieg okoliczności : kiedy został wcielony do wojska ukraińskiego jego oddział został wysłany do Zony jako rekruci ( uzupełnienia). Niestety podczas jazdy ciężarówka wpadła w anomalię. Wszyscy jego towarzysze z oddziału zginęli, zaś on sam obudził się w bunkrze Sidorowicza. A potem... potem został stalkerem.

Celem fabuły jest pokonanie Monolitu i zabicie Nadzorcy. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż aby zabić Nadzorcę potrzebne będą przedmioty, które pozwolą najpierw zniwelować jego pole ochronne.

# 2 FRAKCJE

I. Pierwszy Sojusz Czarnobylski - Koalicja stalkerów wszelkich maści. Frakcja korzysta ze wszystkich dostępnych broni dostępnych w grze. W miarę postępów naukowcy opracowują coraz lepszy ekwipunek.
II. Monolit - armia Nadzorcy. Korzystają z najlepszych broni i pancerzy. Fanatyczni żołnierze, którzy nie zawahają się przed niczym, aby spełnić jego żądania . Nie można z nimi rozmawiać, pertraktować, ani nawet przebywać w ich otoczeniu. Jest tylko jedna rzecz,która może ich powstrzymać : śmierć Nadzorcy.
III. Handlarze - "...w przedszkolu sprzedawałem kredki..."; pora do interesów zawsze jest dobra! Frakcja sprzedaje najlepsze przedmioty importowane spoza Zony. Ceny są wysokie, ale pamiętaj : "Eta haroszyj tawar, stalkier..."
IV. Wojsko - kontroluje, aby nikt nie opuścił strefy. Można z nimi rozmawiać, ale pamiętaj - miej się na baczności!
V. Błotniaki - bardzo zagadkowa frakcja. Mieszkają niedaleko jeziora Jantar, nieopodal bunkru naukowców. Wydaje się, że są to zombie, które na wskutek emisji zyskały trochę inteligencji. Rozmawiają, chodzą utykając, handlują. Używają bardzo zniszczonych broni i pancerzy do kasacji, ale tak naprawdę nikt nic o nich nie wie.Być może to tylko pozory...

#3 LOKACJE

I. Kordon - stary, dobry... a gdzie tam! Oprócz bunkra Sidorowicza i wioski, która leży nieopodal bunkra, to po emisjach i wybuchach Nadzorcy Kordon jest niebezpiecznym (jakby wcześniej nie był) miejscem, gdzie o śmierć równie łatwo, co o powietrze. Ruchome anomalie to tylko przedsionek piekła....
II. Wysypisko - pierwszy posterunek PSC. Jest to pierwszy posterunek PSC na drodze do centrum Zony. Stosunkowo spokojne miejsce.
III. Jantar - jedynym obiektem który się nie zmienił to bunkier naukowców. W okolicy grasują snorki i resztki zombi. To tutaj znajduje się także baza Błotniaków...
IV. Bar - były sztab generalny wojsk PSC. Został on przeniesiony do Magazynów Wojskowych. Nie martw się jednak - Bar 100 Radów funkcjonuje nadal, a Barman nadal ma na składzie kozaki.
V. Magazyny wojskowe - LINIA FRONTU SZEREGOWY oraz obecny sztab generalny wojsk PSC. Tutaj toczą się mordercze boje Monolitu i Sojuszu.
VI. Mózgozwęglacz, Prypeć, Elektrownia, Sarkofag - tereny Monolitu. Nie wiadomo o nich wiele.
VII. Laboratoria X18, X10, X14, X73, X34, X53y, X01 - tajne laboratoria, gdzie były przeprowadzane eksperymenty sowieckie. To właśnie w nich znajdują się przedmioty, które pozwolą pokonać Nadzorcę i zaprowadzić, być może, pokój w Zonie. Do X73, X34, X53y oraz X01 nie zaglądał nikt od wielu lat... Czy starczy Tobie odwagi?

#4 ANOMALIE

I. Burerowa chmura - anomalia charakteryzująca się polem elektromagnetycznym, które potrafi momentalnie zabić, rozbroić lub ciężko zranić stalkera. Jest niewidoczna, ale można ją rozpoznać po niewielkich błyskawicach na obrzeżach anomalii ( tzn. na polu gdzie się znajduje, okrąg anomalii jest oznaczony lekkimi spięciami elektrycznymi). Najczęściej znaleźć ją można w opuszczonych budynkach, gdzie przebywają burery (stąd nazwa). Często wala się nieopodal niej sprzęt zabitych wcześniej stalkerów.
TYP : elektro
ZAGROŻENIE : Wysokie ( z burerami Bardzo wysokie)
INNE: Często żerują w niej burery, które jakimś cudem są na nią odporne.
ARTEFAKTY: Grawi

II. Jęk - anomalia charakteryzująca się bardzo wysokim działaniem fal psionicznych, które są bardzo niebezpieczne dla ludzkiego mózgu. Miejsce gdzie się znajduje charakteryzuje się niewielką mgłą tuż nad powierzchnią ziemi. Nazwa pochodzi od dzwięku, który wydobywają z siebie ofiary na chwilę przed śmiercią.
TYP: psycho
ZAGROŻENIE : ŚMIERTELNE
INNE: potrafi się przemieszczać
ARTEFAKTY: Esencja, Herteks

III. Krwiopuszczacz - anomalia zgniatająca. Podobna do karuzeli ( także rozrywa), jednak nie podnosi ofiary do góry, ale zabija na miejscu, poprzez rozerwanie całego ciała. Z ofiary zazwyczaj niewiele zostaje. Łatwo rozpoznawalna - widać wokół szczątki poprzednich ofiar. Można zauważyć krążące wokół niej snorki lub zombie.
TYP: fizyczna
ZAGROŻENIE: średnie
INNE: brak
ARTEFAKTY: brak

IV. Fala - bardzo rzadko spotykana anomalia. Nie wyrządza ona szkód fizycznych, ani psychicznych, ale ma niezwykłą zdolność leczenia ran przebywającego w niej stalkera, czy innej istoty. Wygląda niczym spadająca mżawka, zaś poddana leczeniu istota czuje ciepło i mrowienia na ciele. Niestety, trwałość anomalii jest bardzo mała ( 2-3 dni), sama anomalia jest za to źródłem ogromnej dawki promieniowania.
TYP: lecznicza
ZAGROŻENIE: żadne
INNE: leczy rany przebywającego, mała trwałość
ARTEFAKTY: Kamienny Bandaż

#5 ARTEFAKTY

I. ESENCJA - artefakt znajdowany w anomalii "Jęk". Wydaje się być skrystalizowanym efektem przemian w tej anomalii. Jeżeli przysuniesz jego do ucha możesz usłyszeć cichutki jęk wydobywający się z artefaktu. Promieniuje. Rzadki i cenny.
CECHY:
+5% promieniowanie
Częściowa ochrona przed atakami umysłowymi (+40%)
Cena: 5000 RU

II. HERTEKS - artefakt znajdowany w anomalii "Jęk". Powstaje bardzo rzadko i jest niemożliwy do odtworzenia w laboratoriach. Jest to jeszcze bardziej napromieniowana i skrystalizowana forma Esencji. Artefakt niebezpieczny, wydziela duże promieniowanie, ale zapewnia niemal całkowitą ochronę przed atakami umysłowymi. Przy przyłożeniu do ucha, wydaje dosyć głośny, niski jęk. Niezwykle drogi i cenny.
CECHY:
+20% promieniowanie
Niemal całkowita ochrona przed atakami umysłowymi (85%)
Cena: 10 000 RU

III. Kamienny Bandaż - artefakt znajdowany w anomalii "Fala". Przypomina zwykły, promieniujący kamień. Jednak, po założeniu w kombinezonie, zwiększa witalność noszącego i tamuje krwotoki. Z racji krótkiego istnienia "Fali", jest niezwykle rzadki, a przez to - niezwykle drogi.
CECHY:
+10% promieniowanie
-450% krwawienie
+120% wytrzymałość
+200% zdrowie
Cena: 13 000 RU


EDITY:
:

Numer 1 - Uwagi Voldiego.
Numer 2 - Dodano anomalie
Numer 3 - korekta układu tekstu
Numer 4 - korekta tekstu
Numer 5 - Dodano anomalie i artefakty
Ostatnio edytowany przez Jachu 21 Lut 2013, 23:37, edytowano w sumie 5 razy
«Врагов надо истреблять!»

Za ten post Jachu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Voldi.
Awatar użytkownika
Jachu
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 26 Lut 2012, 22:32
Ostatnio był: 03 Mar 2016, 00:43
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

Re: Nowa fabuła

Postprzez Voldi w 21 Lut 2013, 08:51

Wszystko pięknie, tylko zastanawia mnie jedno:
IV. Bar - sztab generalny wojsk PSC. To tutaj znajduje się mózg operacyjny całego sojuszu. Nie martw się jednak - Bar 100 Radów funkcjonuje nadal, a Barman nadal ma na składzie kozaki.
V. Magazyny wojskowe - LINIA FRONTU SZEREGOWY. Tutaj toczą się mordercze boje Monolitu i PSC.


Tak się zastanawiam, czy nie lepiej byłoby przenieść sztab i wszystko inne (poza Barem, zostawić w Rostoku jakiś mały posterunek) do Magazynów? Jak sama nazwa wskazuje, to miejsce o znaczeniu stricte militarnym i do stacjonowania wojsk wydaje się znacznie lepsze niż teren opuszczonej fabryki (gdzie sposobów oflankowania jest MNÓSTWO, jeśli patrzy się w kategoriach realnych a nie mapy z Cienia Czarnobyla, gdzie wejścia były 2 + to z Dziczy).
Poza tym, jakby PSC miało mało problemów z Monolitem - nie zapominaj, że z Dziczy lubią do Barmana na flaszkę wpadać mutanty, a po co marnować amunicje? Zostawić posterunki tak jak były, wyposażyć i... zapomnieć, skupiając się na głównym celu.

No i sam początek jest jakiś taki drętwy, bo strasznie przypomina historię Striełoka.
Aczkolwiek - dawno tak sensownego w sensie ogólnym pomysłu nie było. Leci kozak, Kocie!
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: Nowa fabuła

Postprzez Jachu w 21 Lut 2013, 19:09

Masz rację Voldi. Nie pomyślałem o tym, jak w praktyce można w bardzo prosty sposób oflankować Bar. Co do tych mutantów też masz rację. Postaram się to poprawić w najbliższym czasie. Oprócz tego przewiduje dodać jeszcze parę rzeczy (takich jak pomysły na mutanty, albo mapę nowej Zony itd.).

A z tym początkiem - oczywiście że to przypomina "trupiarkę" Strieloka. Na tym się wzorowałem. :)
«Врагов надо истреблять!»
Awatar użytkownika
Jachu
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 26 Lut 2012, 22:32
Ostatnio był: 03 Mar 2016, 00:43
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

Re: Nowa fabuła

Postprzez Adam w 21 Lut 2013, 20:10

Moja fabuła (w sumie streszczenie mojej książki :E )

S.T.A.L.K.E.R.: Czarnobylskie demony wojny

1. FABUŁA:
Rok 2013. Oficer Armii Ukraińskiej, Ilja Kralow, znika z niewyjaśnionych przyczyn. Jest on w posiadaniu bardzo ważnego pendrive'a, od którego zależą losy garnizonu "Czarnobyl". Z Kwatery Głównej w Kijowie, zostaje oddelegowany do Strefy Czarnobylskiej major Siergiej Grudinow. Główną bazę wojska w Zonie stanowią Magazyny Wojskowe, dawna baza Wolności. Otrzymuje za zadanie uratować Kralowa, choć dowództwo nie ukrywa, że bardziej zależy mu na danych. Nowy dowódca Grudinowa, pułkownik Patkowski informuje oficera, że operacja ratunkowa odnalazła Kralowa, lecz podczas transportowania go helikopterem, jeden z wojskowych okazał się najemnikiem. Doprowadził do szamotaniny na pokładzie i w ostateczności do katastrofy w Czerwonym Lesie, na północ od Jantaru. Grudinow po wyjściu z odprawy spotyka człowieka w bandyckim płaszczu, niejakiego Morzeczuka. Okazuje się on współpracownikiem wojska, bardzo doświadczonym. Siergiej zbiera oddział i rusza na pełną niebezpieczeństw podróż do Czerwonego Lasu....

2. FRAKCJE:
a) Armia Ukraińska - Siły Zbrojne Ukrainy, zwane potocznie garnizonem "Czarnobyl". Głównodowodzącym jest pułkownik Ławrientij Patkowski. Kontrolują Kordon, Magazyny Wojskowe oraz Jantar.
b) Trójprzymierze - połączone siły Wolności, Najemników i Bandytów. Koalicja stworzona w celu zlikwidowania Powinności i przejęcia kontroli nad Barem. W obecnym stanie główny wróg neutralnych stalkerów i Armii.
c) Naukowcy - Po ataku najemników na bunkier utracili wiele w oczach stalkerów. Obecnie, ekspedycja naukowa chyli się ku upadkowi i ewakuacji. Nie współpracują z innymi frakcjami, poza Armią, która ochrania ich wyjazd z Zony.
d) Monolit - kontrolują Czerwony Las, Prypeć i Elektrownię. Podczas Wielkiej Ekspedycji do Centrum Zony, poważny wróg wojska. Jakimś cudem dogadali się z najemnikami.
e) Neutralni stalkerzy - nie stanowiący problemu samotnicy, często współpracujący z Rządem, rzadko otwierają ogień do wojskowych.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2527
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 17 Kwi 2025, 17:16
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 394

Re: Nowa fabuła

Postprzez Ahmed1109 w 21 Lut 2013, 20:24

dla mnie ta fabuła trochę przesadzona, Wolność z Najemnikami i Bandytami ? Chyba się za bardzo zjarali
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Nowa fabuła

Postprzez Adam w 22 Lut 2013, 10:16

No nie wiem. Jak dołączymy do Wolności to najomy i bandziury są neutralni do nas. Poza tym, te ugrupowania mają wiele wspólnego, najemnikom trzeba zapłacić i są potulni, Wolność i bandyci to w sumie wolne frakcje, które cieszą się brakiem specjalnej hierarchii, a tak w ogóle to moja fabuła i mogę napisać, co chcę :P

Poza tym zobacz cel: Wolność i Bandyci mają wspólnego wroga: Powinność. Mogli zapłacić najomom, aby Ci im pomogli i w ten sposób z trzech stron Bar zdobyty.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2527
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 17 Kwi 2025, 17:16
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 394

Re: Nowa fabuła

Postprzez DarthAvalon w 29 Mar 2013, 01:08

Główny bohater otrzymuje od wujka dziwny artefakt niewidzialnosci, stary stalker powie mu, że musi zniszczyć ten art w sarkofagu w Galarecie. Kilku stalkerów dołącza do niego, w końcu rozdzielają się i główny bohater idzie wraz z nowicjuszem prowadzonym przez snorka. W Elektrowni przebierają się za Monolitian, a w tym czasie wszyscy stalkerzy ruszają na Elektrownie, aby odwrócić uwagę Monolitu. Bohater chce wrzucić artefakt, atakuje go snork, który zostaje wrzucony razem z artem do Galarety. Monolit wybucha, a wszyscy Monolitowcy giną. Główny bohater razem ze starym stalkerem wraca do Wielkiej Krainy. Koniec.
Awatar użytkownika
DarthAvalon
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Lut 2013, 22:56
Ostatnio był: 03 Gru 2024, 01:38
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 36

Re: Nowa fabuła

Postprzez silos w 29 Mar 2013, 19:04

Za dużo Władcy Pierścieni xD

Za ten post silos otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Wunderwaffe.
Awatar użytkownika
silos
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 12 Lut 2013, 18:05
Ostatnio był: 13 Cze 2015, 23:14
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości