Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Od strony Dziczy i Magazynów: Wskakujemy na daszek, z daszka na mur, z muru za mur I dalej: http://img192.imageshack.us/img192/1002/obejscie.jpg 1. - przejście przez mur 2. - wejście do wewnątrz przez okno 3. - wyjście na zewnątrz przez płot (po krzyżu) 4. - wejście do wewnątrz przez ogrodzenie 5. - wyjście na zewnątrz przez krzywy płot Wewnątrz - tam, gdzie się toczy gra. Zewnątrz - za ogrodzeniami i budynkami. Drogi między punktami pewnie znajdziecie (uważać na braki tekstur). Trochę kłopotliwe jest obejście strażników ze strony Wysypiska; wymaga to zaliczenia punktów kolejno 5, 4, 1, 2. EDIT: Od Wysypiska można przejść przez płot po lewej (tam, gdzie się idzie w misji od Hrabiego) i obejść budynki do punktu 2. Nie zbliżać się do posterunków od wewnątrz! Tadam
Ostatnio edytowany przez STALKER, 13 Paź 2010, 15:09, edytowano w sumie 1 raz
Hm trochę tego ''manewrowania'' jest, słuchajcie jak stoicie z artefaktami.. ja strasznie mało znajduję, wiem że to jak rosyjska ruletka ale mój najlepszy art to jeżozwierz, jak dotąd jestem na radarze i wypełniam zadania dla czystego nieba..dodam że ta pijawa którą trzeba było utłuc..to męczyłem się z tym dobrą godzinę aż wpadłem na genialny pomysł zajścia ją od tyłu i z noża w głowę. Spodziewałem się że w modzie będzie możliwość zagrania do końca po stronie monolitu..trochę szkoda.
To jest mod w którego chce zagrać. Pobrałem wszystko z rosyjskich stron a tu wszystko po polsku. W nocy zasysam. Możecie napisać co ma dodatkowo wersja ulepszona, bo samego pliku pl nie widze.
polstal07 napisał(a):Możecie napisać co ma dodatkowo wersja ulepszona, bo samego pliku pl nie widze.
Wszystko masz w pierwszym poście - opis zmian utak3r'a, screeny i download. Nie ma oddzielnych plików pl - w obu wersjach są zaimplementowane. Na końcu wgraj Patch_pl_30.09.
@Pathetic i @STALKER już wiem dlaczego ginę.Gdy ujawniają się wojskowi gra zwalniana na kilka sekund(zamiast całej serii lecą pojedyńcze strzały),to wystarczy. Rozumiem że niewykonanie tej misji nie ma wpływu na fabułę(zignoruje Diaka).
@moso362 to czekaj na Wojskowych schowany w jednym ze stanowisk z worków z piaskiem, jak fps wróci do normy zacznij ich likwidować Możesz oczywiście odpuścić quest ale ten pozorny chaos, który wytwarza się po spawnie Wojskowych jest naprawdę do ogarnięcia
Gram w priboja na 1.004 więc dam rade,zainstaluje jak skończe priboj story teraz zbieram kolekcje modów w które chce zagrać. Dodaje temat do obserwowanych.