S.T.A.L.K.E.R. Zew Monolitu: Ukryte Ścieżki PL dla stalker.pl
Co dla mnie fajne:
+ tłumaczenie.
+ próba przedstawienia historii sprzed SoC.
+ jesteśmy monolitowcem...
+ nowa lokacja - ATP.
+ Prypeć/Radar/Elektrownia - bardziej do zwiedzania.
+ mnogość zadań pobocznych.
+ nowe mutanty.
+ nowe kombinezony.
+ nowe artefakty/tworzenie artefaktów.
+ ciężki początek.
+ muzyka i nowe zagrania na gitarkach 
+ poszukiwanie talizmanów/map schowka i skladanie miniguna.
+ sms stalkerów z informacjami.
+ zabawne zakończenie 
Co mnie zawiodło, ale może być:
= brak powiązania z Clear Sky.
= nie jesteśmy monolitowcem przez całą grę.
= natężenie Blowout'ów.
= wynagrodzenia za zadania, w wielu przypadkach zbyt kiepskie lub zbyt przesadzone.
= większośc zadan jest typowo liniowa - jedna kwestia, zabij i przynieś itd.
= biedny asortyment handlarzy, ale mamy handel wymienny

= gravigun, przynajmniej można go sprzedać za 50 kafli.
= stalkerzy obrabiają zwłoki i schowki, trzeba się spieszyć z łupem.
Co się mnie nie podobie:
- celowniki i zmiany graficzne.
- poziom trudności - głównie walka z fantomami.
- fantomy.
- nowe kombinezony o wiele słabsze od już znanych (te stare nie zostały osłabione).
- nowe bronie a szczególnie kaliber 7,65mm i Anomalna Groza.
- artefakty (np błona) zbyt mocne.
- 2 błony i mutanty nie stanowią problemu.
- hordy mutantów - połamańce w Prypeci to jakiś absurd.
- pająki nie przypadły mi do gustu.
- możliwość nie wypełnienia zadania poprzez: sprzedanie questowego itemu, braku przedmiotu nie do kupienia, zabicia postaci kluczowej.
- zadania od Hrabiego i bieganie poza mapą.
- smsy stalkerów, że widzieli bandytów w barze 
- końcówka gry zbyt łatwa, wręcz banalna w stosunku do początków.
- o wiele więcej error'ów i crash'ów niż w Priboi Story.
- brak quicksave, który faktyczne niszczy gre.Gdybym sobie coś jeszcze przypomniał to dopiszę.
Prawdopodobnie najlepszy mod do SoC, zdecydowanie POLECAM!!!