[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez saku w 19 Paź 2010, 12:38

W sprawie wyłączenia napisze w tamtym dziale tak jak radzisz. A co do "stashes", przepisuję 3 opcje do wyboru z menu modu AMK.

1. Stashes- old (vanilla) mode
2. Stashes- random content mode
3. Stashes- random, rare mode

I jeszcze jedno pytanie, co daje włączenie/wyłączenie "radiation scale"?

Ps: Zainstalowałem dodatek z muzyką do AMK, jedna kiedy to zrobiłem zaczęły się pojawiać błędy, np. nie mogłem używać śpiwora czy wyciągać broni. W związku z tym odinstalowałem muzykę oraz mod, po czym AMK zainstalowałem jeszcze raz. Wszystko działa, jednak nie mam polskich znaków. W ich miejsce mam najczęściej cyrylice. Da się coś z tym zrobić?
Człowiek pozbawiony wyboru między dobrem a złem staje się maszyną...
Awatar użytkownika
saku
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Kwi 2009, 13:54
Ostatnio był: 09 Paź 2016, 12:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 19 Paź 2010, 21:30

saku napisał(a):"stashes"


Ach, "stashes".... bo pisałeś "meshes"... ;)
Po kolei:

1. Stashes- old (vanilla) mode

Bez zmian.

2. Stashes- random content mode

losowa zawartość schowków.

3. Stashes- random, rare mode

schowki rzadziej są wypełnione (choć wcale nie aż tak bardzo rzadko :) ) - ale za to znacznie ciekawsza ta zawartość i zaczyna się rzeczywiście opłacać przeszukiwać wszystkie schowki.

saku napisał(a):Wszystko działa, jednak nie mam polskich znaków. W ich miejsce mam najczęściej cyrylice. Da się coś z tym zrobić?


w pliku localization.ltx powinieneś mieć tak:
Kod: Zaznacz wszystko
font_prefix = _cent


Sęk w tym, że w AMK niektóre stringi nadal sa po rosyjsku i z kolei w nich będziesz miał polskie znaki zamiast cyrylicy ;)
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez saku w 19 Paź 2010, 23:02

Wielkie dzięki utak3r za odpowiedź. Sory za tą pomyłkę z stashes, coś mi się pomieszało;) Ogólnie to teraz jest coraz więcej błędów w grze:/ Kiedy w Magazynach dostaję misję od Powinności aby zlikwidować snajpera z wieży, on wali do Powinnościowców. Zanim go zlikwiduję i wrócę, Czacha już nie żyje. A z innymi stalkerami nie mam opcji dialogowych.
Z kolei kiedy stanę po stronie Wolności, zlikwiduję ekipę Czachy i dostaję drugą misję to kabel siedzi w tej farmie a jego współpracownik nie przychodzi. Kabel cały czas ma pozycję bojową, tak jakby ktoś go atakował, a nikogo w pobliżu nie ma.

Szkoda że te błędy są, bo mod naprawdę genialny.
Człowiek pozbawiony wyboru między dobrem a złem staje się maszyną...
Awatar użytkownika
saku
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 07 Kwi 2009, 13:54
Ostatnio był: 09 Paź 2016, 12:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 5

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 20 Paź 2010, 01:01

No cóż - aktualizacji już nie będzie, mod AMK został już oficjalnie pogrzebany a ekipa AMK-Team rozwiązana.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Sony95 w 14 Lis 2010, 15:59

Proszę o pomoc !!! . Mam zainstalowanego modika a jak wbijam w grę to wrzuca do windowsa . Co jest czekam na odpowiedzi i z góry dzięki
Awatar użytkownika
Sony95
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 07 Gru 2009, 16:43
Ostatnio był: 04 Kwi 2024, 17:39
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 14 Lis 2010, 16:03

Log! Daj loga! Przeczytaj regulamin forum oraz podforum, a potem zadawaj pytania...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 15 Lis 2010, 16:22

Podczas wbijania modika w grę, uważaj, żeby płyty nie uszkodzić. Pisz po polsku, czytaj również, jak Kowek powyżej zauważył. Przeczytaj również dokładnie opis moda, zwłaszcza punkt dotyczący wersji gry, na której mod działa.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Bambosz107.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Sony95 w 15 Lis 2010, 16:35

To niema loga normalnie wywala do windows-a i koniec , wiem że mod wymaga wersji gry 1.0004 a ja mam 1.0005 a patche nie działają.
Awatar użytkownika
Sony95
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 07 Gru 2009, 16:43
Ostatnio był: 04 Kwi 2024, 17:39
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 19 Lis 2010, 01:18

Dlaczego nie przeczytałeś tej ogromnej, pomarańczowej ramki u góry?
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez MatrixSTR w 19 Lis 2010, 02:21

sonystalker95 napisał(a):wiem że mod wymaga wersji gry 1.0004 a ja mam 1.0005 a patche nie działają.
Myśle że to zamyka ten temat. Po prostu musisz zrobić reinstall gry i zainstalować 1.0004. Innego sposobu żeby zagrać w tego moda nie ma
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 14 Wrz 2025, 21:59
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 277

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kapeć29 w 23 Sty 2011, 14:56

Może mi ktoś wytłumaczyć jak usunąć skrypt rzucania granatami, bo mnie to bardzo denerwuje?
nic mi się nie chce.
Awatar użytkownika
Kapeć29
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 04 Sty 2011, 14:08
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 22:22
Ulubiona broń: Walker 9x18
Kozaki: 11

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 24 Sty 2011, 02:18

Jeżeli TO Cię w AMK denerwuje, to radzę w ten mod nie grać, bo się zachlastasz :D
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość