[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 29 Kwi 2011, 10:16

Już tłumaczę,wygląda to u mnie następująco. Gdy grałem pierwsze dwa razy, zapisywałem przez quick save'a (F5) Tak więc miałem autosave + quicksave. Razem dwa. Później, zacząłem zapisywać przez consolę komendą "save".Dwa kolejne podejścia zapisywałem już z każdej lokacji przez menu, np: "kordon", "wysypisko","wysypisko2" (jak była jakaś trudniejsza potyczka czy ze strachu przed zniszczeniem save'ow). Ani razu nie użyłem quick save'a, ani przez konsolę. I wszystko było spoko do momentu jak dotarłem do Czerwonego Lasu. Miałem iść porozmawiać ze Swibłowem w sprawie Szalonego Doktorka, i na tej długiej prostej drodze - trzy wysrało mi grę do pulpitu. Za każdym razem był pusty log. Pomyślałem sobie - dobra, odsejwuje z poprzedniej lokacji. Tak więc wczytuję - "magazyny wojskowe". Gra się wczytuje - jeb. Wywałka. Pusty log. Wchodzę do gry. Wczytuję innego save'a. ładowanie save'a - 10 minut.Dlaczego? Otóż sprawa jest dziwna - co jakiś czas wczytuje mi jakieś symulatory A-Life, Tworzenie servera. Wszystko to trwa dobre 10 minut...zauważyłem, że jak wyjdę z gry kilka razy na "trzech króli" (alt+ctrl+delete) to w końcu zaczyna ładować w miarę normalnie, save'a również - ale co z tego, skoro za chwilę idę - sekundowa ścinka - wywałka do pulpitu. Nie wiem czym to idzie...patch oczywiście 1.0004, nie przywracany. Teraz sobie myślę, że to może przez tekstury Cromma, ale przecież to tylko tekstury...poza tym log jest pusty, nie ma komunikatu typu "cannot find adolf_hitler texture" itp. Szkoda strasznie, bo uwielbiam tego moda i pochłonął mnie całkowicie. Zastanawiam się jaka będzie ta szósta próba...Ponoć domowników denerwuje jak ciągle cedzę z wściekłością znane nam słówko na "k" z częstotliwością co 30 sekund. Mnie samego też...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MiedzianeJaja w 29 Kwi 2011, 10:39

Nazywasz sobie obecną gamedatę np "OLDgamedata" i zakładasz nową gamedatę Ukrytych Ścieżek bez żadnych innych dodatków. I sprawdzasz czy sejwy działają. To jeden z podstawowych kroków w takich sytuacjach.

Za ten post MiedzianeJaja otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Pesym80 w 29 Kwi 2011, 11:33

vandr - ja też miałem problem z Czerwonym Lasem na późniejszym etapie gry. Jak wracałem od kolesi z Czystego Nieba po którymś tam zadaniu (chyba po szalonym doktorku) to ciągle wywalało mnie do windy na tej drodze z elektrami. Na szczęście na tym etapie miałem już otwarte przejście na około, przez Agroprom bodajże, więc poszedłem tamtędy. Później z Czerwonym Lasem było już okej, chociaż miałem duszę na ramieniu, że to by było na tyle z graniem w tego moda...
- jak pomogłem to kozaczka -
Awatar użytkownika
Pesym80
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2011, 09:16
Ostatnio był: 17 Maj 2011, 09:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 29 Kwi 2011, 12:35

No, ja właśnie mam to samo...ta sekundowa ścinka sprawia, że serce mi podchodzi do gardła. No nic, postaram się zapisywać na wielu sejwach, oraz nie minimalizować gry. Może coś pomoże.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez raptorix w 30 Kwi 2011, 10:21

Macie jakiś pomysł na to by tak nie crashowało tego stalkera?
raptorix
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 22 Sty 2011, 22:15
Ostatnio był: 04 Maj 2013, 11:04
Kozaki: 1

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 30 Kwi 2011, 12:36

Odinstalować i problem z głowy skoro tak bardzo Ci to przeszkadza.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez raptorix w 30 Kwi 2011, 13:25

Nie no, 4x na godzien, jeszcze jak się gry nie zapisze, wcale nie przeszkadza.
Rozumiem że ty grasz po 30 minut dziennie to tobie to nie przeszkadza.
raptorix
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 22 Sty 2011, 22:15
Ostatnio był: 04 Maj 2013, 11:04
Kozaki: 1

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 30 Kwi 2011, 13:34

Gram tyle ile mogę i mam na to ochotę. Raz dłużej, raz krócej, raz w ogóle. Wywałki się zdarzają, nie często ale jednak. I taki po prostu urok tego moda (co zresztą jest podkreślone na samym początku). Jedyny sposób to taki, że należy często zapisywać.
No a jak się nie podoba to obowiązku grania nie ma.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 30 Kwi 2011, 14:29

Dzisiaj znowu zacząłem grać w Zew Monolitu.Grę zapisuję tylko przez Menu oraz na osobnych slotach odpowiednio lokacje - sarkofag, czarnobyl2,elektrownia itd...miałem tylko jedną wywałkę (pusty log) przy przejściu z Czarnobyl 2 do Sarkofagu, ale wczytałem autosave i poszło bez dalszych zgrzytów. Staram się też nie minimalizować, na wszelki wypadek zrobiłem backup gamedaty.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Randall w 30 Kwi 2011, 17:50

Witam
Mam mały problem z odnalezieniem przejścia z sarkofagu do Czernobyla-1, przeszukałem już cały sarkofag i nic, a screen podany w pierwszym poście niestety nic mi nie mówi. Gdyby ktoś mógłby mi opisać dokładne miejsce połorzenia tego przejścia byłbym bardo wdzięczny :wink:
Randall
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 30 Kwi 2011, 17:42
Ostatnio był: 30 Kwi 2011, 18:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 30 Kwi 2011, 18:02

Musisz zejść do tych piwnic, w których burery były. Na końcu któregoś korytarza jest przejście ze schodami.
Jest to ta sama lokacja co w oryginalnym SoC zaczynamy przygodę w Sarkofagu (czyli teraz jakbyśmy się cofali).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Nikolai w 30 Kwi 2011, 18:28

jalkavaki napisał(a):Musisz zejść do tych piwnic, w których burery były. Na końcu któregoś korytarza jest przejście ze schodami.
Jest to ta sama lokacja co w oryginalnym SoC zaczynamy przygodę w Sarkofagu (czyli teraz jakbyśmy się cofali).

A mi się wydaje,że przejście z Sarkofagu do Czarnobyla-1 jest za spełniaczem życzeń:)
W razie problemów z fabułą "zewu monolitu" pisz pw postaram się pomóc w miarę możliwości.
Awatar użytkownika
Nikolai
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 28 Lis 2010, 17:06
Ostatnio był: 07 Sie 2022, 13:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości