[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 25 Maj 2011, 16:22

vandr napisał(a):Co ciekawe: ich 2-3 strzaly z pistoletu i jestes martwy, ale w nich mozna wpakowac i caly magazynek i NIC.

Może jakiś bug? :E U mnie było po równo, z Vintara każdego kosiłem po jednym strzale. Wgrałeś patcha?

Galnospoke napisał(a):Dlaczego w AMK jak otrzymuje postrzal to przez chwile jestem oszolomiony

Można to wyłączyć. Ja to osobiście zrobiłem, bo strasznie irytujący feature to był, aczkolwiek ukończył z nim grę i mam wielką satysfakcję. :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 25 Maj 2011, 17:06

W takim razie skoro w AMK można wyłączyć bączka po postrzale, to w Zew Monolitu również? Która opcja za to odpowiada? Bo wirowanie do góry nogami z prędkością roku świetlnego jest po prostu...

...o dupę rozbić.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 25 Maj 2011, 17:17

W AMK jest to do wyłączenia podczas instalatora. Utak3ra trzeba zapytać, gdzie to jest w plikach... Mi się wydaje, że to gdzieś w effectors.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 25 Maj 2011, 17:31

Bardzo możliwe. Są bowiem takie wartości:

Kod: Zaznacz wszystko
; camera effects
ce_time            = 0.65
ce_amplitude      = 12.0
ce_period_number   = 1.0 ;2.0
ce_power         = 3.0 ;0.7
[explode_effector]
effect_sect_name= effector_explode_hit


Kod: Zaznacz wszystko
; camera effects
ce_time            = 0.65
ce_amplitude      = 12.0
ce_period_number   = 1.0 ;2.0
ce_power         = 3.0 ;0.7


Teraz tylko pytanie, która odpowiada za bączek.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 14 Cze 2011, 19:11

W amk.script jest zapis, który sprawdza, jak szybko nam spada zdrowie. Przy umiarkowanie spadającym zdrowiu daje nam effector fire_hit.ppe, a jeśli bardzo mocno oberwaliśmy i zdrowie spada bardzo szybko, dodatkowo camera_effects\fusker.anm. Polecam lekturę amk.script, metoda on_actor_upade.

Postaram się później jeszcze dokładnie przyjrzeć temu.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 14 Cze 2011, 20:28

Tak więc, aby wyeliminować ten efekt wirowania- samo usunięcie skryptu nic nie da prawda?
Będę bardzo wdzięczny (i zapewne nawet nie tylko ja) jak udałoby Ci się znaleźć wartości potrzebne do usunięcia tego "bączka".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez needm w 30 Lip 2011, 00:56

Czy jest jakiś mod na niepsucie się pancerzy który nie będzie kolidował z AMK?
needm
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 30 Lip 2011, 00:55
Ostatnio był: 31 Lip 2011, 18:53
Kozaki: 1

Re: [AMK MOD]

Postprzez Wheeljack w 30 Lip 2011, 06:54

Chyba nie, ale zawsze możesz zrobić go sam. :) http://mod.stalker.pl/index.php?title=P ... y_pancerza
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 04 Paź 2025, 19:45
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: [AMK MOD]

Postprzez needm w 31 Lip 2011, 18:53

Dzięki, poradziłem sobie.

Teraz potrzebuję jeszcze modu na ilość ciężaru jaką mogę nosić.
W system.ltx nie mam max_weight, znalazłem w inventory_sect.ltx ale zmiana nic nie daje.
W ekwipunku pojawia się zmieniona liczba tego ile mogę nosić ale postać przestaje się ruszać już po przekroczeniu starego limitu.

linijki max_walk_weight nigdzie nie widzę

Za ten post needm otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
needm
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 30 Lip 2011, 00:55
Ostatnio był: 31 Lip 2011, 18:53
Kozaki: 1

Re: [AMK MOD]

Postprzez fuks87i w 09 Sie 2011, 14:52

Kod: Zaznacz wszystko
 FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitTabControl
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 712
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : form:radio_amk_treasure
 


po zabiciu babola(grubej buki) z pierwszego laboratorium, po obejrzeniu filmu gra się zacina. coś się wczytuje i tak w nieskończoność. miał tak ktoś?
fuks87i
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Sie 2011, 10:02
Ostatnio był: 13 Sie 2011, 13:36
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 09 Sie 2011, 18:33

Sprawdź, czy na pewno w pliku config\ui\ui_amk_options_wnd.xml masz sekcję:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]

        <radio_amk_treasure x="60" y="340" width="400" height="80" radio="1">
                    <button x="0" y="0" width="200">
                            <text font="letterica16" r="115" g="114" b="112" complex_mode="0">amk_treasure_old</text>
                        </button>
                    <button x="0" y="30" width="200">
                            <text font="letterica16" r="115" g="114" b="112" complex_mode="0">amk_treasure_new</text>
                        </button>
                    <button x="0" y="60" width="200">
                            <text font="letterica16" r="115" g="114" b="112" complex_mode="0">amk_treasure_rare</text>
                        </button>
                </radio_amk_treasure>
 
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez fuks87i w 10 Sie 2011, 22:42

dokleiłem kod do pliku ale nadal gra "stoi" w miejscu

Uwagi moderatora:

Zacznij używać wielkich liter na początku zdań i interpunkcji. - Wheeljack
fuks87i
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Sie 2011, 10:02
Ostatnio był: 13 Sie 2011, 13:36
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości