[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Maku w 30 Cze 2011, 14:53

Dzięki za szybką odpowiedź :). Moda już zainstalowałem, gra się świetnie, czuć że Zona żyje własnym życiem. Polecam. :wódka: dla twórcy.
"Nie masz co robić, nudzi się Ci? Kup sobie kij i po jajach się bij" - 52
Awatar użytkownika
Maku
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 31 Paź 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Cze 2014, 20:15
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Per$hing16 w 01 Lip 2011, 00:49

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : callback_rotation
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line          : 32
[error]Description   : _valid( *parameter->m_rotation )
 

stack trace:


Po wychodzeniu z szewczenki , atak na bandytów , nie związane z zadaniem :) Poprostu wychodziłem :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 01 Lip 2011, 01:01

Powtaża się?

Czy wgrywałeś może ustawienia ai_aim_* które podałem w readme?
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Per$hing16 w 01 Lip 2011, 01:04

Nie dawałem ustawień dot. strzelanie NPC , bugtrap zdarzył się tylko raz. Wkleiłem go , bo myślałem że się przyda :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 01 Lip 2011, 01:17

Też to miałem, plus ze 2-3 wyloty bez loga, zawsze gdy była jakaś ostra strzelanina - może za dużo NPC-ów???
Poza tym stabilnie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 01 Lip 2011, 14:31

Hmmm - ten crash wielce dziwny - gram i gram i jak narazie brak - jak mi się końcu zdarzy to spróbuje coś naprawić.

Jeśli chodzi o crashe bez logów - to na 99% jest to brak pamięci (wywałka z powodu braku pamięci może mieć kilka wariantów logów lub całkowity brak loga).

Przyczyna jest taka, że używam zmodyfikowanego skryptu szczegółowo kontrolującego dropienie - wygląda na to, że nie jest on zbyt dobrze zoptymalizowany (niemniej konieczny i jedyny dostępny) - i po dłuższej rozgrywce może doprowadzić do wywałki przy zgonie NPC-a (innym objawem są np. rzadkie i krótkie 'przycięcia' gry przy śmierci NPC-ów).

Nie za wiele mogę na to poradzić - poza poradą, żeby grę co jakiś czas wyłączyć i włączyć jeszcze raz, dobrze zoptymalizować zużycie pamięci w systemie, zrobić pliki wymiany na oddzielnych partycjach, używać systemu 64-bitowego etc.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 01 Lip 2011, 16:53

Akurat to niewiele pomaga - ma win7 64bit, procek 2x3.0Ghz, GF8800GT, 4GB Ram, 4GB virtual, ustawienia powiedzmy średnie (1024x768 na pełnym dynamicznym DX9) a i tak się tnie, ale to jest niestety wina połączenia z paczką @Cromma (AF2 + Nature + Structures) - psikro, jak to się mówi - coś za coś. Ale w sumie jest fajnie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 01 Lip 2011, 17:24

Dobra - lecę na 'zasłużony' urlop - także przez najbliższy tydzień nie będę supportował moda.

Proszę oczywiście o dalsze komentarze, uwagi czy raporty o problemach - wszystko będzie wnikliwie przeczytane i odpowiedziane jak wrócę.

Dzięki za wszystkie komenty do tej pory :)

Do zob!
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Per$hing16 w 02 Lip 2011, 15:08

2 Bugtrapy w ciągu 5 minut. 1 z błędem "rotation" (ten co wcześniej) , patrzyłem jak sobie stalkerzy radzą z nibyolbrzymem. [niestety nie mam loga ]. 2 Bugtrap to znowu walka stalkerów z nibyolbrzymem , lecz teraz wylot odrazu do windy , bez bugtrapa. W 2 akcji sam uczestniczyłem w ataku na nibyolbrzyma :)

Końcówka loga z 2 walki
:

Kod: Zaznacz wszystko
* [win32]: free[740892 K], reserved[215232 K], committed[1140964 K]
* [ D3D ]: textures[381773 K]
* [x-ray]: crt heap[414470 K], process heap[524423 K], game lua[39652 K], render[252 K]
* [x-ray]: economy: strings[26322 K], smem[10192 K]
! Cannot find saved game ~#i#:axr_facer: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_companions: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_lios: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_eat_medkit: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_beh: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_rnd_npc_loadout: enabled
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 450972 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_mp5
H_Parent sim_default_zombied_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_mp5
H_Parent sim_default_zombied_1
! Cannot find saved game ~#i#:sim_default_duty_449167[kapitan stacura]: used medical supplies
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:sim_default_bandit_154183[fiełka Łapacz]: used medical supplies
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
! Cannot find saved game ~#i#:gigant_normal12864: fighting actor!
stack trace:
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 02 Lip 2011, 15:11

Ten drugi log to właśnie u mnie coś podobnego wywala kiedy nie ma loga z errorem
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Fender w 08 Lip 2011, 18:01

Witam, mam trochę głupi problem, ale liczę na odpowiedź. Otóż w jaki sposób połączyć tego moda z atmosfear 3? Wódeczka za DOKŁADNE wytłumaczenie o co chodzi. Pozdrawiam :) A mod zapowiada się świetnie. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź. Z tymi dwoma dodatkami gra z pewnością stanie się świetna :)
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 260
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 13 Gru 2024, 21:14
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 08 Lip 2011, 18:07

Z dwójką raczej nie ma problemu (gram na takim połączeniu), natomiast z trojką męczę się od rana (chyba pierwszy ją ściągnąłem) no i niestety LIPA. Trzeba by Cromma poprosić.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości