BJ Blazkowicz napisał(a):Po rozpoczęciu nowej gry nadal jest problem z sejwami? Spróbuj zacząć nową grę.
Jeśli chodzi o przywrócenie sejwów, to po usunięciu moda powinny zacząć działać.
----------------------------------------------
* phase cmem: 250095 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 250466 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 599 ms
* phase cmem: 254250 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 42 ms
* phase cmem: 254276 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 254434 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 254473 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 290 ms
* phase cmem: 263876 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 865, 250461 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 353 ms
* phase cmem: 263876 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 263876 K
* [win32]: free[1001252 K], reserved[290244 K], committed[805592 K]
* [ D3D ]: textures[260702 K]
* [x-ray]: crt heap[263876 K], process heap[388607 K], game lua[21658 K], engine lua[231 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3788 K], smem[28221 K]
FATAL ERROR
[error]Expression : hFile>0
[error]Function : FileDownload
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 106
[error]Description : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\
stack trace:
-------------------------------------------------------------
Matrix Strefa14 napisał(a):prawdopodobnie (a raczej na pewno) mod nie działa na wersji 1.0005 i 1.0006
scigacz1975 napisał(a):Matrix Strefa14 napisał(a):prawdopodobnie (a raczej na pewno) mod nie działa na wersji 1.0005 i 1.0006
Nic podobnego. Wersja na 1.0005 i 1.0006 w pełni spolszczona, przetestowana i działająca
PROSZĘ BARDZO
--local weapon_profit_margin = 1.6
--local armor_profit_margin = 1.5
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości