[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez scigacz1975 w 29 Lip 2011, 00:25

@Vandr napisałem Ci przecież że chodzi mu o złotego kolta merlina - o ile wiem to TT2 bazuje na ZM więc to ta sama sekcja - otwierasz w_colt1911.ltx i na dole pliku masz dodaną sekcję wpn_kolt - jeżeli zmieniłeś .ltx colta1911 czyli Kory to prawdopodobnie brakuje tej właśnie sekcji, więc z bazowego moda Zewu Monolitu musisz wyciągnąć w_colt1911.ltx - otworzyć - znależć to:
:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_kolt]:wpn_colt1911
$spawn                      = "weapons\colt1911"
description         = "Unikalny "Kolt" ręcznie robiony. Rękojeść jest wykończona pozłacaną kością słoniową. Szczegóły korpusu są także inkrustowane złotem. Ma podwyższoną odporność na zużycie."

inv_name               = "Colt Merlina"
inv_name_short            = "Colt Merlina"

inv_grid_width            = 2
inv_grid_height            = 1
inv_grid_x               = 8
inv_grid_y               = 13

condition_shot_dec         = 0.00001

hud                         = wpn_kolt_hud

visual                      = weapons\kolt_new\wpn_kolt.ogf

[wpn_kolt_hud]
shell_point         = 0.005000,0.060000,-0.420000
fire_point         = 0.005000,0.060000,-0.335000

fire_bone                   = wpn_body
orientation                 = 0,0,0
position                    = 0,0,0

visual                      = weapons\kolt_new\wpn_kolt_hud.ogf

anim_holster            = holster
anim_idle               = idle
anim_empty               = empty
anim_reload               = reload_full
anim_reload_empty         = reload
anim_draw               = draw
anim_draw_empty            = draw_empty
anim_shoot               = shoot
anim_shot_last            = shoot_last
anim_close               = holster   ;draw
anim_idle_aim            = idle_aim
anim_idle_sprint         = idle_sprint

;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset         = -0.176600,0.067000,-0.244100
zoom_rotate_x      = -0.008400
zoom_rotate_y      = -0.000500

zoom_hide_crosshair   = true                  ;to hide crosshair in zoom

i skopiować w całości do pliku który wgrałeś wraz z tym nowym modem REP - ten błąd Ci wywala dlatego że dla danej mapy (prypeć) postać ma przypisaną w/w broń a gra jej po prostu nigdzie nie może znaleźć

Jeszcze raz:
1. Otwierasz archiwum z ZEW Monolitu i w config/weapons szukasz w_colt1911.ltx
2. wypakowujesz ten plik
3. otwierasz go i szukasz sekcji która podałem w spojlerze
4. kopiujesz tą sekcję całą - tak jak wkleiłem w code
5. otwierasz plik w_colt1911.ltx który masz aktualnie w gamedacie i na końcu jeżeli nie ma (a najprawdopodobniej nie ma) wklejasz całą sekcję którą skopiowałeś
7. to chyba powinno wystarczyć

Edit: otwarłem plik w_colt1911.ltx który upnąłeś i nie ma tej właśnie sekcji dlatego Ci wywala buga.
Dla świętego spokoju wypakuj sobie gdzieś katalog weapons z oryginału Zewu Monolitu i pliki które się dublują z REP posprawdzaj czy nie mają w Zewie czegoś na końcu dodane, a jeżeli mają to przekopiuj to co jest dodane

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 29 Lip 2011, 08:08

Weszło do gry. Świetnie. Dzięki wielkie Ścigacz. Mam tylko jedno pytanie, bowiem config wykrywa mi stary, domyślny model owego colta w meshes, a co za tym idzie- jest stara animacja oraz stara rękawica. Widzę tutaj w ltx linie odnośnie plików .ogf. Można jakoś to zrobić, aby ten złoty colt miał nową animację?
Spójrz na to- folder meshes/weapons/colt1911 zawiera tylko plik wpn_colt1911_hud. W pewnym momencie config prosi o:

"visual = weapons\colt1911\wpn_colt1911.ogf"

Ale tego pliku nie ma, jest tylko wpn_colt1911_hud.

Ltx:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_colt1911]:identity_immunities
GroupControlSection         = spawn_group
discovery_dependency       =
$spawn                      = "weapons\colt1911"               ; option for Level Editor
$npc                   = on            ; option for Level Editor
$prefetch                = 8
scheduled                  = off              ; option for ALife Simulator
cform                       = skeleton
class                       = WP_PM
min_radius                  = 5
max_radius                  = 30
description               = enc_weapons1_wpn-colt1911

ef_weapon_type            = 5

;-----------------------------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 1.0               ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier      = 1.0              ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------

cost                   = 1100

ammo_limit                = 120
ammo_current             = 90
ammo_elapsed             = 12

f_mode            = 1

ammo_mag_size             = 7
ammo_class                = ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro


hand_dependence             = 1
single_handed            = 1

slot                    = 1      ; // primary
animation_slot             = 1      ; type of the animation that will be used

inv_name               = wpn-colt1911
inv_name_short            = wpn-colt1911
inv_weight               = 1.1

inv_grid_width            = 2
inv_grid_height            = 1
inv_grid_x               = 21
inv_grid_y               = 8

kill_msg_x         = 161
kill_msg_y         = 153
kill_msg_width      = 37
kill_msg_height      = 24

;-----------------------------------------------------------------------------------
;áŕçîâŕ˙ äčńďĺđńč˙
fire_dispersion_base      = 0.22   ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
disp_rate = 1.85

;îňäŕ÷ŕ
cam_relax_speed            = 8;3.0   ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion             = 1.5   ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc      = 0.0   ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispertion_frac      = 1.0   ;ńňâîë áóäĺň ďîäűěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispertion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispertion_frac)
cam_max_angle         = 20.0   ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz      = 10.0   ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz      = 0.6   ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

fire_dispersion_condition_factor = 5   ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_probability       = 0.0003   ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ
misfire_condition_k         = 0.05
condition_shot_dec         = 0.0001 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîńŕ ďđč ęŕćäîě âűńňđĺëĺ
;-----------------------------------------------------------------------------------

direction                   = 0, 0, 1
fire_point         = 0.000000,0.130000,0.185000

flame_particles               = weapons\generic_weapon03
smoke_particles               = weapons\generic_shoot_00
rpm_empty_click           = 200

shell_point                = 0.0, 0.127, 0.05
shell_dir                = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles             = weapons\generic_shells

PDM_disp_base          = 1.0
PDM_disp_vel_factor       = 0.9
PDM_disp_accel_factor       = 0.9
PDM_crouch          = 1.0
PDM_crouch_no_acc       = 1.0

; ttc
hit_power           = 0.98
hit_impulse          = 80
hit_type          = fire_wound
hit_rate   = 1.85

fire_distance       = 85
bullet_speed      = 430   ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                 = 300
; end ttc

use_aim_bullet            = true      ;Ďîääĺđćčâŕĺňń˙ ëč ďĺđâŕ˙ ńóďďĺđ ďóë˙
time_to_aim               = 1.0   

silencer_hit_power          = 0.40
silencer_hit_impulse       = 85
silencer_fire_distance      = 100
silencer_bullet_speed       = 280

hud                         = wpn_colt1911_hud
normal                      = 0, 1, 0
position                    = -0.021, -0.092, 0.0
orientation                 = 0, 0, 0

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;strap_position               = -0.1,-0.45,0.2         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
;strap_orientation            = 1.57,0,0                  ; (3rd person view)
;strap_bone0               = bip01_spine2
;strap_bone1               = bip01_spine1

startup_ammo                = 90
visual                      = weapons\colt1911\wpn_colt1911.ogf

light_color                = 0.6,0.5,0.3
light_range                = 3.0
light_var_color             = 0.05
light_var_range             = 0.5
light_time                 = 0.2

ph_mass                   = 1
;cost                   = 350

;addons
scope_status            = 0
silencer_status            = 2
grenade_launcher_status      = 0

zoom_enabled            = true
scope_zoom_factor          = 55

;------------------------------ S.T.A.L.K.E.R`s sound remake ------------------------------
;çâóęč
snd_draw               = weapons\colt\colt_draw
snd_holster               = weapons\pistol_holster
snd_shoot               = weapons\colt\colt_shoot
snd_shoot1               = weapons\colt\colt_shoot1
snd_shoot2               = weapons\colt\colt_shoot2
snd_shoot3               = weapons\colt\colt_shoot3
snd_empty               = weapons\colt\colt_empty
snd_reload               = weapons\colt\colt_reload, 0.8
snd_close               = weapons\colt\colt_close
snd_silncer_shot            = weapons\colt\colt_shot_sil
;------------------------------------------------------------------------------------------

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; silencer
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

silencer_name              = wpn_addon_silencer      ; section name for the attachable silencer
silencer_x                = 62         ; offset in inventory icon
silencer_y                = -15               

;params when silencer is attached
;similar to corresponding params without prefix silencer_

;silencer_flame_particles    = weapons\generic_weapon01
silencer_smoke_particles    = weapons\generic_shoot_00

silencer_light_color      = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range      = 0.01
silencer_light_var_color   = 0.05
silencer_light_var_range   = 0.5
silencer_light_time       = 0.2


[wpn_colt1911_hud]

shell_point         = 0.005000,0.060000,-0.420000
fire_point         = 0.005000,0.060000,-0.335000

fire_bone                   = wpn_body
orientation                 = 0,0,0
position                    = 0,0,0
visual                      = weapons\colt1911\wpn_colt1911_hud.ogf

anim_holster            = holster
anim_idle               = idle
anim_empty               = empty
anim_reload               = reload_full
anim_reload_empty         = reload
anim_draw               = draw
anim_draw_empty            = draw_empty
anim_shoot               = shoot
anim_shot_last            = shoot_last
anim_close               = holster   ;draw
anim_idle_aim            = idle_aim
anim_idle_sprint         = idle_sprint

;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset         = -0.176600,0.067000,-0.244100
zoom_rotate_x      = -0.008400
zoom_rotate_y      = -0.000500

zoom_hide_crosshair   = true                  ;to hide crosshair in zoom

[wpn_kolt]:wpn_colt1911
$spawn                      = "weapons\colt1911"
description         = "Unikalny "Kolt" ręcznie robiony. Rękojeść jest wykończona pozłacaną kością słoniową. Szczegóły korpusu są także inkrustowane złotem. Ma podwyższoną odporność na zużycie."

inv_name               = "Colt Merlina"
inv_name_short            = "Colt Merlina"

inv_grid_width            = 2
inv_grid_height            = 1
inv_grid_x               = 8
inv_grid_y               = 13

condition_shot_dec         = 0.00001

hud                         = wpn_kolt_hud

visual                      = weapons\kolt_new\wpn_kolt.ogf

[wpn_kolt_hud]
shell_point         = 0.005000,0.060000,-0.420000
fire_point         = 0.005000,0.060000,-0.335000

fire_bone                   = wpn_body
orientation                 = 0,0,0
position                    = 0,0,0

visual                      = weapons\kolt_new\wpn_kolt_hud.ogf

anim_holster            = holster
anim_idle               = idle
anim_empty               = empty
anim_reload               = reload_full
anim_reload_empty         = reload
anim_draw               = draw
anim_draw_empty            = draw_empty
anim_shoot               = shoot
anim_shot_last            = shoot_last
anim_close               = holster   ;draw
anim_idle_aim            = idle_aim
anim_idle_sprint         = idle_sprint

;ńěĺůĺíč˙ HUD äë˙ đĺćčěŕ ďđčáëčćĺíč˙
zoom_offset         = -0.176600,0.067000,-0.244100
zoom_rotate_x      = -0.008400
zoom_rotate_y      = -0.000500

zoom_hide_crosshair   = true                  ;to hide crosshair in zoom
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Ptaxus w 29 Lip 2011, 12:05

bry, mam wersje 1.4 z góry mówię :) + true w tym pliku co się to to zmienia, przy próbie włączenia gry pojawia się czarny ekran i wywala do winda, próbowałem z 1.5 i to samo
Ptaxus
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Sie 2010, 09:05
Ostatnio był: 29 Lip 2011, 14:28
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 29 Lip 2011, 12:10

Loga daj(pomarańczowa ramka u góry strony).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Ptaxus w 29 Lip 2011, 12:16

Nie wiem co wkleić to daje całe

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2612.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33744 files cached, 5995Kb memory used.
Init FileSystem 2.054576 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2988636 K], reserved[16784 K], committed[56276 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9822 K], process heap[1131 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3361 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:3D0]: NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430
* GPU driver: 6.14.12.7533
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 294 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=47
load time=79 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : e:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\intro_gsc_wp_l.ogg
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Przecież jest napisane żeby wkleić całego loga. - Wheeljack
Ptaxus
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Sie 2010, 09:05
Ostatnio był: 29 Lip 2011, 14:28
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 29 Lip 2011, 12:21

Stwórz skrót od gry na pulpicie i w elemencie docelowym wpisz po spacji

-nointro

spróbuj odpalić grę po tym zabiegu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ptaxus.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Ptaxus w 29 Lip 2011, 14:19

grrr.... faktycznie -.- z CoH miałem podobny problem z modem i tez wpisywałem -nointro, w każdym bądź razie działa :)
Ptaxus
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Sie 2010, 09:05
Ostatnio był: 29 Lip 2011, 14:28
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 01 Sie 2011, 17:56

Ktoś wie jak nazywa się odtwarzany utwór podczas questa z wybiciem złośliwych duchów w wiosce w magazynach wojskowych? Przeglądam sobie właśnie folder z tymi kawałkami, i prócz tego jednego utworu reszta to kicha nieprzeciętna, ale ten kawałek jest spoko.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Baron w 01 Sie 2011, 21:16

Napisz jak się nazywa plik.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 01 Sie 2011, 21:19

gamedata/sounds/new/after_dark
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Baron w 01 Sie 2011, 21:23

Utworu nie znałem, ale wystarczyło słowa pogooglować:
http://www.youtube.com/watch?v=hY20WZrYhn8

Ja skorzystam i spytam o plik z TŚ2. Po rusku, więc trudniej. :)

gamedata\sounds\new\doroga

Za ten post Baron otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Rumcajs93 w 01 Sie 2011, 23:49

hej a czy to normalne że jak dostanę kulkę z AS Wał to odrazu jestem trupem?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości