[Szukam] Pliki do własnego moda

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez Junx w 19 Paź 2011, 16:22

@ Vandr, dzięki już mam dobry program do edycji Gimp. A to efekt pierwszej własnej edycji :wink: Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez MatStaw w 19 Paź 2011, 18:27

scigacz1975 napisał(a):Na pewno nie jest to problem celowników - raczej nano hud ale dlaczego??? Jeżeli masz zainstalowany notepad++ to jest w nim fajna opcja szukania wyrażenia w plikach - daj mu to do wyszukania w katalogu configs (niech przeszuka wszystkie pliki) i napisz w jakim pliku jest ta tekstura opisana


Znalezione w plikach z AF3
C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_actor_newsmanager_icons.xml (1 hits)
Line 2: <file name="ui\ui_actor_newsmanager_icons">


Widocznie do plików NanoHUD Cromm Cruac powinien dodać jeszcze:
"ui_actor_newsmanager_icons.xml"
"ui_actor_newsmanager_icons.ddl"

Teraz gra, nie buczy.
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez scigacz1975 w 19 Paź 2011, 18:42

Musiałeś coś jeszcze kombinować albo dodałeś jakieś niepotrzebne pliki (jeżeli nie instalowałeś AF3) bo mam mieszankę AF3 full + MSO i nie ma problemu a plik jest. W każdym razie ściągnij http://62298.file4u.pl/download/2788983/ui_actor_newsmanager_icons_www.file4u.pl.dds - usuń z nazwy pliku to " _www.file4u.pl " i wrzuć go do textures\ui\
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez MatStaw w 19 Paź 2011, 19:04

Spoko, już to ogarnąłem. Cromm Cruac dał nam samego NanoHUDa:

Cromm Cruac napisał(a):Proszę: NanoHud CoP


I w tej paczce nie było:
\gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_actor_newsmanager_icons.xml
oraz
\gamedata\textures\ui\ui_actor_newsmanager_icons.dds

To powodowało błędy. Jednak w przebłysku inteligencji pobrałem AF3 i wyciągnąłem z niego brakujące pliki. Tera jest cacy.
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez Cromm Cruac w 19 Paź 2011, 20:37

Nie bardzo wiem skąd problem bo te 2 pliki nie są NanoHud-owi potrzebne do działania. No ale jak udało się go rozwiązać to nie wnikam.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2549
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez MatStaw w 20 Paź 2011, 00:27

EDIT:
To może inaczej.
Czy ktoś wie jak przekopiować siatki celownicze do innych ramek tak by nie spieprzyć półprzeźroczystych tekstur soczewki, i zamieścić nowe siatki w odpowiednim punkcie (środek tam gdzie lecą kule).

EDIT2:
Dobra, załatwione. Dzięki scigacz1975!

Siatka z wpn_crosshair_g36 -> w ramkę z wpn_crosshair_fn2000.

Siatka z wpn_crosshair_rpg -> w ramkę z wpn_crosshair.

Pliki:
http://74054.file4u.pl/download/2789298/celowniki_www.file4u.pl.rar
Ostatnio edytowany przez MatStaw 20 Paź 2011, 16:35, edytowano w sumie 2 razy
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez Junx w 20 Paź 2011, 09:39

Czy można ten sam sposób na animację i celowniki do CoP zastosować czy trzeba więcej pracy? viewtopic.php?t=9559&f=68 http://www.forum.stalker.com.pl/forum/v ... 68&t=11232
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez Wheeljack w 20 Paź 2011, 16:13

Animacje w CoP robi się inaczej, osobno dla rąk i broni, więc nie wykorzystasz tutka. :P
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 09 Lip 2025, 18:56
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez scigacz1975 w 20 Paź 2011, 16:32

@MatStaw mam nadzieję że o to Ci chodziło - http://62298.file4u.pl/download/2790314/celowniki.7z
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez MatStaw w 20 Paź 2011, 17:11

Dokładnie tak. Genialna robota! :wódka: Jestem Ci winie górę kozaków bo sam bym tego tak dobrze nie zrobił. O.K. Postaram się dzisiaj wrzucić na forum gotowy mod abyście mogli te celowniki sprawdzić osobiście w boju.
Pentium Core2 Quad Q9450 2,66GHz ASUS GeForce GTX 570 DirectCU II Highlander 600W Asus P5Q-E Kingston DDR2 4GB HyperX 1066MHz Windows Professional 7 64bit

Za ten post MatStaw otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.

MatStaw
Wygnany z Zony

Posty: 35
Dołączenie: 14 Paź 2011, 20:35
Ostatnio był: 25 Paź 2011, 00:08
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez Junx w 20 Paź 2011, 21:22

Czy można jakoś przenieść dynamiczny Hud (widok w masce) z S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod do innego moda?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 23:28
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Szukam] Pliki do własnego moda.

Postprzez scigacz1975 w 20 Paź 2011, 21:52

Możesz ale po co? Jest do tego osobny mod - Dynamic Hud CoP - bardzo łatwy do dodania

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość