Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Kaniek w 07 Wrz 2011, 18:25

Wg mnie miotacz ognia mógłby się pojawić w Stalkerze 2, lecz nie taki jak za czasów 2 wś, tylko coś co będziemy mogli sami wykonać lub zlecić robotę mechanikowi, w końcu w zonie wala się całe mnóstwo żelastwa, a z butelek po Kozakach (nietrudno o ten materiał :P ) benzyny, rozpuszczalnika, spirytusu (stosowanego przez niektórych Stalkerów także w celach spożywczych) czy innego łatwopalnego płynu i kawałka ubrania lub szmaty, robić koktajle Mołotowa.
Ogółem mówiąc marzy mi się crafting podobny do tego z Fallouta NV. :)
Kaniek
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 22 Sie 2009, 11:25
Ostatnio był: 17 Lut 2019, 10:42
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Upiór w 16 Wrz 2011, 01:03

Świetny temat ;D Jakby któreś się powtórzyło, to z góry przepraszam.

Gwizdek ultradźwiękowy - służący do odganiania mutantów pochodzących od zwierząt. Ślepe psy i nibypsy przestałyby być problemem! Z tym, że trzeba by trochę weń pogwizdać, by dźwięk stał się dla psów nieznośny i zmusił ich do odwrotu. A w tym czasie o śmierć łatwo.
Granaty błyskowo-hukowe i dymne - pierwsze oślepiają przeciwnika na krótką chwilę, drugie pozwalają użytkownikowi na np. odejście niezauważonym z walki z przeważającymi siłami wroga. Nawet snajperzy są bezsilni, póki zostajesz w obrębie maskującego obłoku.
Różne rodzaje broni białej - od kuchennych nożyków przez bojowe do maczety. Bo miecz dwuręczny to przesada chyba, nie? ;D Dodatkowo możliwość przywalenia komuś z pięści lub kolbą karabinu.
Jak już ktoś wcześniej powiedział - browar musi być! Nie samą wódką człowiek żyje.

Artefakty:
Kameleon
:

bardzo rzadki artefakt, powstający tylko przy zetknięciu się Spalacza lub Komety z Bąblem Przestrzennym. Nauka nie potrafi wyjaśnić jego tajemniczej właściwości. Otóż ten tajemniczy przedmiot wytwarza wokół siebie pole maskujące o promieniu metra, jednakże efekty widoczne są dopiero po upłynięciu około 10 sekund, a wyjście poza sferę działania wiąże się z natychmiastowym powrotem do widzialności. Innymi słowy, wyposażony w niego stalker może poruszać się pozostając prawie niewidzialny. Problem pojawia się dopiero, gdy zatrzyma się na dłuższą chwilę - wtedy podłoże też zaczyna być maskowane, a to może go ujawnić. Inną zaletą tego artefaktu jest to, że może czynić przezroczystym wszystko w otoczeniu - daje to możliwość zobaczenia, co kryje się za ścianą, lub nawet piętro niżej. Niestety, pole maskujące zmniejsza krzepliwość krwi praktycznie do zera - wystarczy zadrapanie, żeby człowiek się wykrwawił. Dopóki stalker znajduje się w pobliżu Kameleona, na jego rany nie działają żadne środki medyczne ani bandaże, co czyni używanie artefaktu bardzo niebezpiecznym. Jakby tego było mało, artefaktem tym łatwo się pokłóć, gdyż posiada bardzo ostre krawędzie, może i kolce. To jednak wiadome nie jest, gdyż artefakt sam w sobie jest niewidzialny, co w połączeniu z niewielkim rozmiarem bardzo utrudnia jego znalezienie.

Czarci Korzeń
:

Wysoce niebezpieczny artefakt pochodzenia organicznego, przez niektórych naukowców uważany za istotę żywą. Rzadko ktokolwiek go szuka, częściej to on sam znajduje nieostrożnego stalkera. Jest to gęsto spleciony korzeń z szeregiem ostrych wypustek zwróconych na zewnątrz, a cała struktura rzadko kiedy większa jest niż pięść dorosłego mężczyzny. Reaguje na temperaturę ciała istot żywych i toczy się w kierunku źródła ciepła. Gdy osiągnie swój cel, wypuszcza na zewnątrz szereg korzeni, które głęboko wbijają się w ciało ofiary. Jeśli nie zostanie w porę usunięty, z wbitych korzeni wyrastają nowe, siejąc spustoszenie wśród tkanek i czyniąc go prawie niemożliwym do usunięcia. Pasożyt czerpie składniki odżywcze z krwi. Jeśli zakorzeniony jest dłużej niż 12 godzin, przy próbie usunięcia wpuszcza do krwiobiegu toksynę paraliżującą. Po śmierci żywiciela odrzuca korzenie i czeka na kolejną ofiarę. Powszechny w Czerwonym Lesie, występuje też w mniejszych ilościach na terenie całej Zony.

Korzeń
:

Wyglądem w ogóle nie różni się od Czarciego Korzenia, jednakże działanie ma zupełnie inne. Podobnie jak on, szuka ofiary. Oplata nogę stalkera, a potem zapierając się korzeniami wędruje jak pająk w kierunku ręki, którą oplata. Wszystko dzieje się bardzo szybko. Po opleceniu zapuszcza korzenie, jednakże bardzo płytko, naruszając jedynie wierzchnie tkanki. Czerpie składniki odżywcze z krwi żywiciela, wiele jednak dając w zamian. Według zeznań stalkerów, kiedy trzeba pomaga opanować nerwy, uspokaja, kiedy trzeba działać - powoduje zwiększone wydzielanie adrenaliny. Dodatkowo pochłania promieniowanie oraz szkodliwe substancje z krwi. Nieszkodliwy dla życia, powoduje jednak lekkie osłabienie żywiciela oraz wzmożony apetyt.

Szyszka
:

Nadrzewna odmiana korzenia. Pod wpływem temperatury spada z drzewa na swoją ofiarę, zagnieżdża się na karku i wpuszcza cienkie macki do organizmu, które wędrują w stronę mózgu. Proces przebiega bezboleśnie, ofiara często nie zdaje sobie sprawy z zagnieżdżenia. Celem Szyszki jest zaburzanie pracy mózgu. Ofiary zaczynają przejawiać dziwne zachowania, miewają problemy z wysławieniem się i koordynacją ruchową, jednakże te pierwsze objawy występują dopiero trzeciego dnia. W ciągu następnych 24 godzin ofiara staje się bardzo agresywna, wystarczy słowo by wyprowadzić ją z równowagi i w efekcie rozpocząć walkę. W ostateczności ofiara zapomina jak się oddycha, co prowadzi do jej śmierci. Szyszka też wtedy obumiera. Występuje tylko na terenie Czerwonego Lasu.
"Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono" - Jacek Kaczmarski, "Stalker"

Za ten post Upiór otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gavdylenko, exid, Cysiu.
Awatar użytkownika
Upiór
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 02 Sie 2011, 23:40
Ostatnio był: 22 Lut 2013, 13:46
Miejscowość: Ghost Town
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 14

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez exid w 17 Wrz 2011, 03:33

Bronie:
około 100 sztuk, unikaty, możliwość rozłożenie giwery na conajmniej 10 podzespołów u technika- tuning każdego podzespołu lub jego wymiana. masa statystyk.

Kombinezony:
tutaj też pełen custom, lubię czuć indywidualność i charakter postaci, więc fajnie jakby była masa przygotowanych zwykłych ciuchów, kamizelki, kombinezony, maski gazowe.

Za ten post exid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu, Upiór.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez kasjusz21996 w 19 Wrz 2011, 20:11

Muszę powiedzieć, że moje posty ostatnio wychodziły bardzo chaotycznie głównie dlatego, że gdy je pisałem to ciągle ktoś zawracał mi du*ę. A ja tą swoją poprzednio wymienioną musiałem ruszyć w przeciągu minuty, więc musiałem się streszczać. A teraz na temat : mimo, że jestem zwolennikiem natowskich spluw, to tu bym je ograniczył(wypiszę jedną) i wtrącił bym ruskie spluwy. Propozycja "pukawek": m16a4 new nimble, musiałem wtrącić jedyna nowa spluwa nato kupowana u żwawego, bardzo rzadka(nie jak kupa tylko występuje rzadko) i droga sprowadzona z usa do europy wtrącona do czarnego rynku w liczbie 100000 sztuk, a około 25 weszło do zony z czego 10 się kurzy na pułce, 1 leży jako złom w błocie gdzieś pod leżem pijawki w czerwonym lesie i 3 zostały przerobione na części przez technika w kordonie, który to się nieznał na "sztywnych emkach". Karabin ma na starcie wysokie (ok.75) parametry, a jego głównymi wadami są strzelanie serią max i słaba wytrzymałość(zapomniałem jak się w stalku ten parametr nazywa), to pierwsze da się zmienić poprzez ulepszenia u techników z innych lokacji niż kordon i wysypisko. Ak101 rosyjski karabin szturmowy ak101 często spotykany już jak akm74/2 ulepszenia te same, nieco lepsza obsługa i szybkostrzelność. Cała masa tych karabinów znalazła się tu w ten sam sposób co inne ak w zonie, czyli łapówka komuś w firmie, łapówka komuś w fabryce, łapówka na każdej granicy, łapówka żołnierzom na granicy zony + koszt kupna samej broni, następnie wszystko za cenę z marsa kupują handlarze w zonie, a my kupujemy to za cenę z galaktyki, gdzie teletubisie mówią PA! PA!. Pistolet maszynowy skorpion łapówka w firmie, w fabryce, żołnierzom i jazda do handlaża(ukraińskie toto to i cena przystępniejsza), znaleźć można i u specnazu. Z parametrów jak Żmija 5 tylko trochę dostępniejsze ulepszenia(bo swojskie) to jest tłumiki kolimatory i kolby nawet. A jednak dwie z NATO(tylko się nie prujcie doczytajcie do końca) dostępne już prawie tak często jak stary dobry kałach: mp5a3 szybkostrzelne, nie psuje się trudno, łatwe w obsłudze, nawet celne, tylko obrażenia słabe, ale tania ma ją jak kałacha już pół świata(i 100% półświatka), idealna dla nowicjuszy do obrony przed bandytami i mięsaczami. A teraz kombinezony: Kombinezon "zachód" zupełnie jak kombinezon "świt, ale z uwagi na częstsze walki pojedynczych stalkerów z małymi grupkami bandytów trochę lepsza kamizelka kuloodporna i coś tam, żeby snork jedną łapą odrazu nie sparaliżował. Kombinezon "cień", kombinezon twórców "sevy" spuszcza trochę z ochrony przed anomaliami(z 60% do 55%) dodaje trochę pancerza przeciw mutantom i coś aby magazynek wpakowany na z 50 metrów z makarowa nie zakośił nam ćwierć zdrowia, system pozwalający po doczepieniu hełmu utworzyć z nim zamknięty obieg tlenowy(jak w sevie, tylko teraz możemy podczepić hełm i musimy go mieć do zamkniętego obiegu tlenowego), i dzięki swojej czarnej barwie lekko maskujący w nocy, przez co wrogo nastawieni ludzie mogą nas przechodząc niezobaczyć, i nie usłyszeć. Dodatki, czyli regulowany celownik kolimatorowy(0.4x do miejskiego i odwrotnie), trucizna(nakładamy na nóż i po nieudanej próbie zabicia kogoś ostrzem kolega i tak jest zatruty więc trochę z nim łatwiej), i teraz skoro odważyłem się o tym mówić to pewnie i będę musiał założyć nowy wątek wyjaśniający conieco : chloroform(do usypiania ludzi dostawany raz na początku misji nie do kupienia, jednorazowy) karabin strzałkowy(do usypiania mutantów dostawany raz na początku misji z zestawem amunicji do kupienia ale przydatny tylko na misję), uspokajacz(strzykawka z jakimś płynem działa otumaniająco na ludzi i mutany nie walczą mimo tego, że są przytomni dostawane 5 sztuk na początku misji do kupienia ale przydatne tylko na misje, jednorazowe). To tyle.
"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you... By now you should've somehow realised what you got to do..." - Oasis
http://www.anarchifaq.most.org.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=Mrgh4eK9e5Q

Za ten post kasjusz21996 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Szpagin.
Awatar użytkownika
kasjusz21996
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Sty 2011, 16:51
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 02:04
Miejscowość: Brody/Londyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 30

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Gizbarus w 25 Paź 2011, 13:25

Co nowego chciałbym zobaczyć w Zonie? Skupiając się na broni, to na pewno byłoby kilka karabinów snajperskich:

M99 - jednostrzałowy specjalistyczny powtarzalny karabin wielkokalibrowy (12.7x99 mm). Idealny do przyczajenia się gdzieś daleeeeko i oddania jednego, decydującego strzału. Kaliber pozwala na przebicie każdego pancerza (do 2 cm wszystkiego) dostępnego w Zonie.

Mechem NTW-20 - mobilna rusznica przeciwpancerna, używana do zwalczania urządzeń elektronicznych, pojazdów czy wyjątkowo twardych mutantów. Potężny kaliber (20 mm) nie ma tak dużego zasięgu jak np 12.7 mm, ale za to pozwala przenosić w głowicy pocisku ładunki wybuchowe, zwielokrotniające siłę uderzenia. Jednostrzałowy, powtarzalny, wymaga złożenia do transportu.

SIg Sauer SG550 - broń o relatywnie małym kalibrze (5.56x45 mm) jednak o dużej szybkostrzelności i przyzwoitym zasięgu, przewyższającym standardowe karabinki szturmowe - można uznać ją za coś pomiędzy karabinem wyborowym a szturmowym.

Ok, teraz może karabinek szturmowy:

HK G3 - solidny karabin o sporym kalibrze (7.62x51), oferujący dobrą siłę ognia i zadziwiającą precyzję. Niezawodna i wszechstronna broń, pozwalająca na zamontowanie celownika optycznego bądź kolimatorowego. Nie przewidziano możliwości montowania granatnika ani tłumika.

To by był tyle w sumie, może jeszcze potem na coś wpadnę;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez clearskystalker w 25 Paź 2011, 14:03

,,SIg Sauer SG550 - broń o relatywnie małym kalibrze (5.56x45 mm) jednak o dużej szybkostrzelności i przyzwoitym zasięgu, przewyższającym standardowe karabinki szturmowe - można uznać ją za coś pomiędzy karabinem wyborowym a szturmowym''

Przecież ta broń znajduje się już w S.T.A.L.K.E.R. W każdej części. :) Mogę się pomylić,ale chyba pod nazwą SGI 5K :)
clearskystalker
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 06 Lip 2011, 03:12
Ostatnio był: 04 Wrz 2013, 11:20
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Gizbarus w 25 Paź 2011, 14:25

Nope, to co masz w każdej części to karabinek szturmowy Siga, bodaj też pod nazwą SG 550, co jest mylące;) To, o czym ja mówię, to karabinek snajperski zapakowany w rozmiar karabinu szturmowego:) Czyli:

http://www.biggerhammer.net/sigamt/550/sg550sniper.gif

Co ja za to mogę, że wersja snajperska tego karabinu ma tą samą nazwę?:P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Szpagin w 30 Paź 2011, 20:04

TT - po Wielkiej Wojnie Ojczyźnianej spora ilość tego pistoletu znalazła się w rękach prywatnych, czyt. na strychach i w stodołach. Ulubiona broń płatnych zabójców, a to z powodu wielkiej siły ognia. Poważnym minusem jest niska sprawność broni - tetetka często się zacina i szybko psuje. Ze względu na niską cenę jest popularna wśród nowicjuszy. Bardziej doświadczeni wolą bardziej niezawodną broń.

PPSz-41 - wiele egzemplarzy przetrwało wojnę i są teraz używane w Zonie, głównie przez kotów. Broń ma wielki magazynek (71 naboi!) i niezłą szybkostrzelność. Największa wada to olbrzymi rozrzut, przez co nie nadaje się do strzelania na większy dystans.

Sztucer myśliwski - zwany także "snajperką dla ubogich". Skuteczny do atakowania oddalonych celów, choć broń trzeba przeładowywać po każdym strzale. Broń używana przez początkujących stalkerów, a także łowców mutantów.

Sajga - rosyjska strzelba samopowtarzalna. W przeciwieństwie do innych używanych w Zonie konstrukcji, jest wyposażona w wymienny magazynek na 8 naboi. Możliwość przystosowania broni do strzelania ogniem ciągłym.

APS - ten pistolet automatyczny jest popularny, gdyż, dzięki sporej szybkostrzelności, posiada dużą siłę ognia (jak na broń krótką). Ulubiona broń poszukiwaczy artefaktów, ponieważ może być trzymana w jednej ręce, umożliwiając jednoczesne wykorzystanie detektora.

H&K G3, FN FAL - broń o bardzo dużej sile ognia, niezawodna. Bardzo skuteczna w walce na dystans. Wadą jest użycie rzadkiej amunicji 7.62×51mm NATO.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tajemniczy w 30 Paź 2011, 20:34

Gdyby w S2 pojawiła się możliwość skradania i cichego zabijania fajną rzeczą byłaby garota lub strzykawka z substancją obezwładniającą jak w Hitmanie :E . Np mamy misję aby porwać i dostarczyć żywego członka jakiejś frakcji. Co robimy? Ano idziemy do bazy, niepostrzeżenie zakradamy się do budynku gdzie znajduje się cel, potem zaszprycować go strzykawką, bierzemy gościa na plecy i w plen z nim :D ! Takie misje dawały by z pewnością mnóstwo adrenaliny i byłyby niezłym smaczkiem.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez SkullDagger w 30 Paź 2011, 22:45

Skradanie tak, strzykawka juz nie, no chyba że dostalibysmy ją od zleceniodawcy( tylko jedna), a zamiast tego uderzanie kolbą jako ogłuszanie.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 15 Paź 2024, 19:57
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tusk to bandyta w 12 Lis 2011, 21:42

Pancerze:Pancerz hienina patrz mój poprzedni post
Opis:Ten pancerz należy i wyłącznie do użytku Monoliciarzy ten pancerz jest najlepszy i najrzadszy jeśli chodzi o monolit Cena :450000 RU
Karabiny:H-56 U
Opis:Jeden z najlepszych karabinów na świecie potrafi zabić z odległości 500mertów
Ale posiadacza morze zaniepokoić jedno jeśli się u ważnie przyjrzeć jest tam napis:MADE IN ETIOPIA Cena:100000RU
Pistolet:K-54
Ten pistolet jest zaliczany do jednych z najgorszych bo swa wagą przerasta RPG ale celność ma jak PmM Cena:10 RU

Za ten post Tusk to bandyta otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gizbarus.
Tusk to bandyta
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 06 Lis 2011, 11:05
Ostatnio był: 27 Mar 2013, 13:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Walker P9m
Kozaki: -1

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Stalker Rambo w 13 Lis 2011, 09:25

Ja bym dodał więcej unikalnych broni. Ale unikalność nie powinna polegać na zmodyfikowanych broniach obecnych w grze (np Alpine i Marsz to zmodyfikowane HPSS i UDP). Unikalna Broń powinna być naprawdę unikalna.

I tak do listy unikalnych broni dajemy:
Pistolet wz. 33 TT - Kiepska celność, duży podrzut, duża moc obalająca i łatwa obsługa. W samej Zonie znane jest tylko pięć egzemplarzy. Jednego z nich ma Sidorowicz (nie do zdobycia), jednego ma oficer w Prypeci. Można zaryzykować u Żwawego, może też zdobędzie jakiegoś. Trudny dostęp do amunicji.

Pistolet maszynowy wz.63 "RAK" - Pistolet polskiej konstrukcji. Świetny jako rozpylacz w budynkach, niestety kiepski na dalszą odległość. Pomimo tego, że to pistolet maszynowy, to można go używać jako broni bocznej. Do zdobycia u Żwawego. Używa amunicji 9x18.

Karabin Mosin (z lunetą) - Karabin dobrze pamiętający bitwe o Stalingrad, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Znajdujący się w jednym z silnie napromieniowanych budynków w Kopaczi. Z tego względu, że był długo wystawiony na działanie promieniowania należy go zanieść do technika, co by promieniowanie zlikwidował. Pasuje do niego ta sama amunicja co do PK (albo na odwrót :) ). Pomimo swego wieku karabin nadal jest niezawodny.
Ostatnio edytowany przez Stalker Rambo, 27 Gru 2011, 09:20, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Stalker Rambo
Weteran

Posty: 595
Dołączenie: 21 Paź 2011, 00:15
Ostatnio był: 27 Lis 2023, 17:36
Miejscowość: Starogard Gdański
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 142

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości