[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez kolokolo98 w 12 Lis 2011, 17:14

W jakiej wersji językowej jest ten mod?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez Junx w 12 Lis 2011, 17:26

Niestety. Ten kto posiada polską wersję językową to wywali go z błędem do Windowsa. Co trzeba zrobić?
1)Wchodzimy do gamedata\config i otwieramy plik localization.ltx
Zastępujemy pierwsze wpisy tym:


Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language   = pol
font_prefix   = _cent ;_west



2)W gamedata\config\text kopiujemy folder eng i robimy jego kopie w tym samym folderze, w którym jest. Zmieniamy nazwę folderu "eng - Kopia" (bynajmniej tak na Viście jest:P) na "pol".

I to wszystko, teraz można uruchomić gierkę i cieszyć się tym genialnym modem!


Raczej chyba Eng.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 02:06
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [AMK MOD]

Postprzez kolokolo98 w 12 Lis 2011, 17:58

Raczej chyba?
Kto wie na pewno?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [AMK MOD]

Postprzez Junx w 12 Lis 2011, 18:22

Wyraźnie jest napisane co trzeba zrobić i będziesz miał wersję Pol.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 02:06
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 12 Lis 2011, 23:04

kolokolo98 napisał(a):Kto wie na pewno?


Ten, kto wie, jaką ma wersję Stalkera :P
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez kolokolo98 w 12 Lis 2011, 23:57

Z 1.0006 zmieniłem na 1.0004. Zainstalowałem AMK i po wczytaniu save :
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'sleep_bag'


Jak coś to mam jeszcze Absolute Nature i Structures, Gnomus Scopes, pewien mały skrypcik przyśpieszenia czasu od Scigacz1975 oraz Re - Animation Project.
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [AMK MOD]

Postprzez scigacz1975 w 13 Lis 2011, 00:47

Jak dodawałeś te mody to któryś zmienił plik items.ltx w config\misc i bug dotyczy śpiwora którego teraz nie ma a jest w ekwipunku startowym. Musisz jeszcze raz otworzyć po kolei archiwa modów które dodawałeś i sprawdzić ten plik i ew. skopiować całą sekcję do aktualnego pliku items.ltx
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 03 Sie 2025, 23:49
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AMK MOD]

Postprzez kolokolo98 w 13 Lis 2011, 12:16

Weź pisz bardziej zrozumiałym językiem dla początkującego, bo nie rozumiem :-/ .
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [AMK MOD]

Postprzez kubekpop w 13 Lis 2011, 12:42

W configs/misc masz plik items.ltx. AMK lub któryś z tych modów, co dodałeś dodaje śpiwór. I on się znajduje w tym pliku. Przy nakładaniu na siebie tych różnych modyfikacji któryś zmienił ten plik. Teraz nie ma tam śpiwora, który znajduje się w początkowym wyposażeniu gracza. Sprawdź, które mody zmieniają ten plik i scal je - tak będzie najlepiej. Ewentualnie możesz skopiować sekcję śpiwora z AMK (bo podejrzewam, że on dodaje śpiwór) do items.ltx w Twojej obecnej konfiguracji modów. Choć to nie jest dobre rozwiązanie, bo AMK może jeszcze coś tam zmieniać.
P.S. Szukaj sekcji [sleep_bag]
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [AMK MOD]

Postprzez kolokolo98 w 13 Lis 2011, 13:01

Nie mam pojęcia który mod zmienia ten plik. Zainstalowałem same AMK bez żadnego innego moda i nadal BugTrap z identycznym logiem jak wcześniej. Może ktoś kto ma AMK da mi jego items.ltx, może pomoże???
EDIT:
A jakby tego było mało, to nigdzie nie mogę znaleźć sekcji sleep_bag :( . Pomóżcie :| .
EDIT :
Jakie ogromne zainteresowanie mym problemem :E
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kaniek w 30 Lis 2011, 17:48

mam mały problem z polskimi znakami, zamiast nich pokazują mi się jakieś znaczki co doskonale ukazują te dwa screeny

Image Image

zrobiłem to co pisał xKowekx
Niestety. Ten kto posiada polską wersję językową to wywali go z błędem do Windowsa. Co trzeba zrobić?
1)Wchodzimy do gamedata\config i otwieramy plik localization.ltx
Zastępujemy pierwsze wpisy tym:

Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language = pol
font_prefix = _cent ;_west



2)W gamedata\config\text kopiujemy folder eng i robimy jego kopie w tym samym folderze, w którym jest. Zmieniamy nazwę folderu "eng - Kopia" (bynajmniej tak na Viście jest:P) na "pol".

Posiadam wersje z CDA
Kaniek
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 22 Sie 2009, 11:25
Ostatnio był: 17 Lut 2019, 10:42
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 4

Re: [AMK MOD]

Postprzez Wheeljack w 30 Lis 2011, 17:50

xKoweKx napisał(a):DZIAŁA TYLKO NA PATCHU 1.0004

A gra z CDA ma 1.0006.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 04 Paź 2025, 19:45
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości