[GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatnik

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatnik

Postprzez Пор.Харгроvе w 14 Lis 2009, 17:55

[GP37 Granade Launcher Mod]

Opis:
To nie jest właściwie mod,a fix.Naprawia on błąd z GP37,przez który nie można było modyfikować broni.Dodaje on możliwość doczepienia granatnika i tłumika do GP37.W tej wersji wydźwięk wystrzału brzmi jak w WSS Wintorez

Instalacja:
Standardowo wypakowujemy "gamedata" do folderu z grą.

Błędy i niekompatybilności:
Mod nie powinien działać z innymi modami modyfikującymi parametry broni GP37.

Download
FileFront

Należy nacisnąć przycisk "DOWNLOAD NOW", a domyślny program do ściągania ściągnie plik do domyślnego folderu

Po co te znaki równości były? Poprawiam. - xKoweKx
STOP SPAMOWANIU I STOP BEZMYŚLNOŚCI NA FORACH.

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
Пор.Харгроvе
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Lis 2009, 20:11
Ostatnio był: 16 Lut 2010, 15:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez mayer99 w 02 Sty 2012, 18:54

nie działa...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 13 Lut 2025, 16:46
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez scigacz1975 w 02 Sty 2012, 18:56

@Mayer w modzie New Face masz ten plik już zmodyfikowany - otwórz w_g36.ltx i sobie porównaj
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez Junx w 02 Sty 2012, 19:00

Otwórz sobie plik w_g36.ltx (gamedata\config\weapons) odnajdź sekcję
Kod: Zaznacz wszystko
;addons
i następnie odnajdź


grenade_launcher_status = 0;2 (lub będzie 1;2)

zamień na:

grenade_launcher_status = 2;2
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Lip 2025, 18:14
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez mayer99 w 02 Sty 2012, 19:12

Tak zrobiłem właśnie i nie działa. Nie jest zapisane jak w SoC 0;2, gdzie ładnie wyedytowałem, a jedynie 0. Czy to oznacza, że modyfikacja jest niemozliwa...?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 13 Lut 2025, 16:46
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez scigacz1975 w 02 Sty 2012, 19:20

zmieniasz 0 na 2 i zapisujesz plik. Musi działać
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez mayer99 w 02 Sty 2012, 19:45

A jednak nie działa...W SoC zmienne przy granatniku i celowniku wyglądają tak: 0; 2. W notatniku usuwam 0 i ;, a po odpaleniu gry mogę doczepić oba dodatki. W CoP zmienne przy dodatkach opisane były: 0; 0. Gdy je edytowałem zostawiając 2 lub 2; 2 ( lekko na pałę ), założenie dodatków w grze było ciągle niemożliwe. Spróbuję jeszcze z linkiem, który mi podesłałeś, też nie działa!!!...Plik fsgame.ltx zedytowałem na true... :D
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 13 Lut 2025, 16:46
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez r_populik w 02 Sty 2012, 19:55

Sprawdź dokładnie gdzie masz zapisany plik w_g36.ltx (czy w miejscu, w którym gra go widzi). Ewentualnie wklej tu jego treść.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez scigacz1975 w 02 Sty 2012, 19:58

Tego co jest po ; gra po prostu nie widzi. Nie wiem dlaczego w CoP-ie Ci nie działa :( -
To jest ustawienie jakie mam teraz:
Kod: Zaznacz wszystko
;addons
scope_status            = 1
silencer_status         = 2 ;0
grenade_launcher_status = 2 ;0


i wszystko normalnie działa
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez mayer99 w 02 Sty 2012, 20:10

Mam identycznie jak Ty i dupsko....Nie mam już pomysłów...Ścieżka do pliku to folder gry\gamedata\config\weapons\w_g36.ltx. Mam jeszcze 1 pomysł tylko...Jak dokładnie powinien wyglądać plik fsgame.ltx? Czy spacje i jakieś przesunięcia go względem siebie ( tekstu ), mogą mieć na to wpływ...? Patch 1.6.02
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 13 Lut 2025, 16:46
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez r_populik w 02 Sty 2012, 20:16

Zwróć uwagę, że w SOC masz folder "config" a COP ten folder nazywa się "configs"

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99, kubekpop.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GP37 Greanade Launcher Mod] Czyli wreszcie mamy granatn

Postprzez scigacz1975 w 02 Sty 2012, 20:28

:

Kod: Zaznacz wszystko
;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$app_data_root$         = true | false | C:\stalker extreme\S.T.A.L.K.E.R. COP\
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$
$game_arch_mp$          = false| false| $fs_root$|            mp\
$arch_dir_levels$       = false| false| $fs_root$|            levels\
$arch_dir_resources$    = false| false| $fs_root$|            resources\
$arch_dir_localization$ = false| false| $fs_root$|            localization\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $fs_root$|            patches\
$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims\|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts\|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames\
$downloads$             = false| false| $app_data_root$


To jest mój plik fsgame - oprócz zmienionej ścieżki dla save-uw wszystko powinno wyglądać tak samo

Edit: widzę że @r_populik podsunął Ci rozwiązanie. Wysłałem Ci plik w oryginalnym katalogu - pewnie przeniosłeś sam plik

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości