[P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Per$hing16 w 15 Kwi 2012, 15:19

A ja mam pytanie ;) Na jakim sprzęcie chodzi cały czas płynnie bez zacinek , i jakie ustawienia? Chodzi mi o słaby sprzęt , a nie rakiety :)

Czy na Athlonie 4400+
3GB RAM DD2 667
XP 32-bit
8800 GT 512mb
będzie płynnie chodziło , choćby na najniższych detalach? Na innych modach nawet w tej konfiguracji potrafi zlagować , a fpsy szybko spadają.
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Reklamy Google

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Fender w 15 Kwi 2012, 15:40

Wydaje mi się, że bez atmosfeara na średnich powinno bez problemów. Osobiście nie zauważyłem różnic w wydajności między PGR-em a podstawką.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 260
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 13 Gru 2024, 21:14
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez r_populik w 15 Kwi 2012, 16:49

Tyle tylko, że Atmosfear jest z PGRem zintegrowany. Można co najwyżej wrzucić tekstury nieba w niższej rozdzielczości. Ale poza A3 PGR nie zawiera żadnych modów graficznych, za wyjątkiem dynamicznego huda, który dorzuca ponad 100mb tekstur. Tak więc, jak słusznie Fender zauważył, różnica między PGR a podstawką jest raczej nieodczuwalna.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Per$hing16 w 15 Kwi 2012, 19:26

hmm , ja odczuwałem zmiane między podstawką a M.S.O , nie wiem czemu ale miałem sporo fps mniej ;)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Inevitable w 16 Kwi 2012, 13:57

W przypadku M.S.O. fps obniżał Ci prawdopodobnie switch distance - obszar wokół Ciebie, w jakim gra jest "online". Jest ustawiony na 300 metrów, w vanilii jest to 150 metrów. W folderze #optionals można to regulować - osobiście mam ustawione na 220 metrów, dużej różnicy pomiędzy tym a 300 metrami nie ma, a gra chodzi zauważalnie płynniej :)
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Rozdupnik w 18 Cze 2012, 23:18

Mam takie pytanie
Co jaka jest różnica pomiędzy tym modem a poprzednim czyli M.S.O?
Jeśli P.G.R nie zawiera mso to czy będzie można te dwa mody połączyć?
PGR ma zintegrowany af3? Jeśli tak to czy będzie można go "odintegrować" muli mi troche.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez kubekpop w 18 Cze 2012, 23:27

PGR to rozbudowany MSO. Ma AF3, nowe tekstury broni itp. oraz wszystko to, co w MSO. I ciężko by było wyjąć AF3, a nawet myślę, że się nie da ot tak. Trza by od MSO do PGR przebudowywać na nowo bez dodawania AF3, bo z powrotem przywrócić te skrypty itp. to ciężko...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Rozdupnik w 18 Cze 2012, 23:37

* mutantów (szybkości, wytrzymałości, obrażeń)
* chowanie broni w momencie używania przedmiotów (np. apteczek) - koniec ze strzelaniem i leczeniem się jednocześnie
- wprowadzono śpiwór i efekty zmęczenia z braku snu


Dało by rade to wyciąć i połączyć z MSO?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 19 Cze 2012, 01:37

Eeeee... aleeeee... PGR to jest MSO ino rozbudowane.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2549
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Rozdupnik w 19 Cze 2012, 13:17

Czyli że to co podałem to już jest w MSO?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Cromm Cruac w 19 Cze 2012, 15:17

Nie, MSO jest w PGR. Dlaczego więc nie grać w PGR zamiast w MSO?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2549
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [P.G.R.] Pripyat Gameplay Rebalanced - nowy balans & AI

Postprzez Rozdupnik w 20 Cze 2012, 20:27

Bo ma zintegrowany AF3 a to wymagający mod.

EDIT:
- wprowadzono śpiwór i efekty zmęczenia z braku snu
i wytrzymałość mutantów

czy chociaż te dwie rzeczy dało by się wyciąć i połączyć z mso?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości