przez Junx w 18 Lip 2012, 08:42
Dzięki @ Rumcajs93 za pliczki zaraz będę testował, a teraz garść informacji...
W między czasie żeby mi się nie nudziło to zmieniłem/dodałem:
- Dynamiczne anomalie [będę "ruchome", czyli będę się poruszać po Zonie, tam gdzie ich nie było mogą się pojawić]
- Nowe dźwięki [krzyki, wycie itd. doda troszkę klimatu, dźwięki będą większości słyszalne w nocy]
- Dynamiczny hełm dla bohatera [pancerze "bez hełmu" zastąpiono "z hełmami", teraz bohater będzie miał "zakrytą" twarz podczas scenek]
- Możliwość zbijania żarówek
- Aktualna pozycja gracza [Stojąca, kucającą, niskie kucanie] a'la SoC
- Dodano helikopter w oczyszczalni [robi się]
- Dodano własny schowek [robi się]
Mod już został ukończony. Mod i Patch na 1 stronie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super