No nie do końca.
r2_sun_lumscale koryguje jasność światła słonecznego (z konfigów pogody)
r2_sun_lumscale_amb koryguje jasność światła rozproszonego typu ambient
r2_sun_lumscale_hemi koryguje jasność światła pochodzącego od nieba (jak mocno samo niebo świeci)
zmiana r2_sun_lumscale_amb na 2 spowoduje znaczne rozjaśnienie nocy oraz wnętrz tuneli w AF3
Ja bym raczej polecał pobawienie się wartościami r2_tonemap np.
- Kod: Zaznacz wszystko
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 0.5
r2_tonemap_amount 1.
r2_tonemap_lowlum 0.05
r2_tonemap_middlegray 0.8
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.1
r2_sun_lumscale_hemi 0.6
Takie wartości spowodują, że wchodząc do ciemnych pomieszczeń obraz będzie się stopniowo rozjaśniał (coś jak przyzwyczajenie wzroku do ciemności) a wychodząc na zewnątrz najpierw będzie bardzo jasno a potem stopniowo wraca do normy. Piszę z pamięci więc być może będziesz musiał poeksperymentować z wartościami r2_tonemap_middlegray i r2_tonemap_lowlum.
Jeśli noc będzie za jasna ustaw w opcjach AF3 ciemne noce.
Edit: wkleiłem wartości, na których aktualnie gram