Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Mod zmieniający całkowicie system cząsteczkowy, od wystrzałów do całkiem nowych efektów graficznych. Ów system jest to zbiór najlepszych efektów między innymi z BF3, Crysis oraz całkiem nowych stworzonych przez autora.
Instalacja taka sama jak w innych modach: Rozpakowujemy gamedatę i wrzucamy do folderu z grą.
Dla tych, którzy nie instalowali wcześniej żadnych modów: Zmieniamy linię w pliku fsgame.ltx....linia powinna wyglądać tak: "$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Raczej nie trzeba zaczynać gry od nowa. Mod zmienia wszystkie(tudzież większość) efektów cząsteczkowych takich jak obłoczki pyłu przy wystrzale w ziemię/drewno/metal, wygląd anomalii, efekty rozprysku krwi itp...