I na moje screeny przyszedł czas. Szataniści w zonie prowadzili okultyzm. Tutaj stalker zapragnął tańczyć breakdance Gdy Sienia "to" zobaczył to go zamurowało Kto lepszy? Barman wreszcie zmienił tabliczkę Napromieniowany kamień
Ostatnie szlify...Miejscami może wydawać się szaro i ponuro, ale znaczna część zrzutów to cykl między niebiem pochmurnym/deszczowym(można zauważyć po teksturze słońca i gradiencie, który dla każdej pogody jest inny) z resztkami światła słonecznego(tudzież mgły)
17.IX.2012
Kilka nowych screenów, zrobionych w godzinach około siódmej rano oraz dziewiętnastej...Najgorsze chyba(dopracowanie oświetlenia) już za mną. Pozostało skomentowanie zupełnie nowych odgłosów natury, stworzenie mip-mapów dla pewnej części tekstur(thx CC za naprowadzenie ) no i ogólnie sprawdzenie pod najmniejszym kątem czy wszystko jest dopracowane jak powinno.
A poniżej zlepek screenów przedstawiający losowy cykl pogodowy(tutaj bodajże screeny z 36 godzin czyli półtora dnia). Każdego dnia pogoda jest inna, tak więc nie wiadomo na jaką trafimy... Zrzuty robione co godzinę/półtorej/dwie(oraz momentami dłużej...) tak więc wybaczcie za pewną chaotyczność
TAJAG JUDYN HAZBAZ SEKODYN!
Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Zastanawiałem się co zrobić z DL3. W świetle Ukrytych Ścieżek(z których pochodzą wszystkie screeny z powyższego posta) AA wygląda biednie i chyba po prostu zrobię Autumn Aurorę od nowa, dopracowaną do tego stopnia, że nie będę wrzucał żadnych dodatków/patchy. Zadanie będę miał ułatwione, bo nie będę robić wszystkiego od podstaw jak robiłem teraz, lecz poprzenoszę co się da i maksymalnie wybalansuję mod pod podstawkę. Dopiero teraz zauważyłem, jak AA jest niedopracowana(nad Ukrytymi Ścieżkami pracuję jakby nie patrząc ponad rok) i ile w niej śmieci(zbędnych tekstur jest niemalże gigabajt) dlatego ciężko mi trochę z tą myślą. Pożyjemy, zobaczymy- ale na pewno nie zostawię tego tak, jak jest teraz.
Ostatnio edytowany przez vandr, 18 Wrz 2012, 08:24, edytowano w sumie 1 raz
AA jest straszliwe w stalkerze, bo... użyta metoda cieniowania, dająca świetne wyniki, jak na tamte czasy, była kompletnie niekompatybilna z ówczesnymi silnikami AA wbudowanymi w karty.