Rozdupnik napisał(a):Sęk w tym że ja tekstury samochodu nie edytowałem i takie coś powstało.
* phase time: 48 ms
* phase cmem: 349767 K
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 356593 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 37149 v(20), 19764 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(725K), IB(115K)
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 356626 K
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 357072 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 357072 K
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 357072 K
FATAL ERROR
[error]Expression : Ran out of memory
[error]Function : TW_LoadTextureFromTexture
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 153
[error]Description : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości