pliki ogg

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

pliki ogg

Postprzez Rozdupnik w 16 Sty 2013, 21:29

Siema.
Mam lekki problem z zapisywaniem plików do formatu ogg i nie wiem jak je skomentować. Zapisuje przy pomocy programy auda city a jak tym nie wyjdzie to free audio conventer. Chciałem zmienić dźwięk podczas tego długiego memlania na początku gry (intro). Jeden plik jest od muzyki sounds>music>intro oraz dźwięk mowy characters voice>scenario>zat_a1_cutscene_phrase_1 aż do zat_a1_cutscene_phrase_16 zmieniłem te pliki jednak wszystko jest po staremu.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: pliki ogg

Postprzez vandr w 16 Sty 2013, 21:32

O jakie memlanie Ci chodzi? O pierwszy "przerywnik" filmowy, który pojawia się przed rozpoczęciem gry?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: pliki ogg

Postprzez Kpuc w 16 Sty 2013, 21:33

A zmieniłeś false na true w fsgame.ltx ?
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1815
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 22 Gru 2024, 23:44
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: pliki ogg

Postprzez Rozdupnik w 16 Sty 2013, 21:38

Chodzi mi o ten że w nocy w kwietniu reaktor sie rozdupcył blablabla.
false na true mam zmienione chociaż słyszałem że w zewie nie trzeba juz tego robić.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: pliki ogg

Postprzez Kpuc w 16 Sty 2013, 22:31

A na pewno zmodyfikowałeś te pliki które trzeba ? Gra ma podzielone ścieżki audio na osobne kanały, lewy i prawy, może zmodyfikowałeś tylko jeden z kanałów ?
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1815
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 22 Gru 2024, 23:44
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: pliki ogg

Postprzez Rozdupnik w 16 Sty 2013, 22:59

To gdzie ja mam wkleić pliki które podmienią to co chce?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: pliki ogg

Postprzez Cromm Cruac w 16 Sty 2013, 23:16

Kpuc napisał(a):A zmieniłeś false na true w fsgame.ltx ?

Po co? W Zewie nie trzeba.

Kpuc napisał(a):Gra ma podzielone ścieżki audio na osobne kanały, lewy i prawy, może zmodyfikowałeś tylko jeden z kanałów ?

Tak było w Cieniu. W Zewie pliki ogg mogą być zapisane jako dwu-kanałowe (stereo).

Rozdupnik napisał(a):To gdzie ja mam wkleić pliki które podmienią to co chce?

Muzyka z intro to plik sounds\music\intro.ogg. Ten musisz zastąpić.
Lektor to sounds\characters_voice\scenario\zaton\zat_a1_cutscene_phrase_1 do 12
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 16 Sty 2013, 23:20, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: pliki ogg

Postprzez Rozdupnik w 16 Sty 2013, 23:19

zamienilem ten plik ale rozmowa utty wtedy jest a mojego dźwięku nie słychać.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: pliki ogg

Postprzez Cromm Cruac w 16 Sty 2013, 23:25

Dziwne. Podmieniłem zat_a1_cutscene_phrase_1.ogg na jakiś inny i słyszę go na początku intra. Sprawdź dobrze ścieżkę.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: pliki ogg

Postprzez Rozdupnik w 16 Sty 2013, 23:32

podmieniłem tylko ten plik i nadal jest podkład muzyczny i utta.

Dodam że wkleiłem jeszcze inny plik pod nazwe menu w folderze music i muzyka w grze też się nie zmieniła.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: pliki ogg

Postprzez Cromm Cruac w 17 Sty 2013, 01:07

A spróbuj odsłuchać sounds\music\intro.ogg. Może Utta jest zmiksowany 'na sztywno' z podkładem muzycznym. Nie wiem jak jest w wersji z Uttą bo jej nie cierpię i mam zainstalowaną wersję rosyjską, a tam muzyka jest osobno i lektor osobno.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: pliki ogg

Postprzez Rozdupnik w 17 Sty 2013, 12:19

Właśnie w wersji polskiej jest tak samo plik intro jest samym podkladem dźwiękowym a od pliku zat_a1_cutscene_phrase_1 do zat_a1_cutscene_phrase_16 jest opis utty każdej scenki. Ale coś mi się wydaje że to nie wina umiejscowienia plików ponieważ tj. wyżej napisałem to nawet dźwięk w menu się nie zmienił gdy wkleiłem plik do music pod nazwą menu.
Cromm jak tobie się ten dźwięk zmienił jak podmieniłeś zat_a1_cutscene_phrase_1
Ja wkleiłem pod tą nazwą aż do nazwy z końcówką 16 plik z mso z folderu characters voice jest to plik bez żadnego dźwięku a jak włącza mi sie intro to nadal utta jest.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości