przez r_populik w 24 Lut 2013, 19:16
Trudno pojąć, o co ci chodzi. W czym masz problem z tym plikiem ? W plikach wpn_hand_..._hud_animation.omf zapisane są animacje modelu rąk. Modele nowych animacji często dopisywane są do jednego z istniejących omf-ów, ponieważ, gdyby stworzyć zupełnie nowy, trzeba by wpisać odwołanie do niego w każdym z 8 modeli rąk, a to oznacza, że trzeba by każdy z 8 modeli rąk występujących w grze od nowa przepuścić przez SDK. Znacznie prościej jest zdekompilować jeden z istniejących omf-ów rąk do pliku skls, wrzucić go w SDK, podpiąć pod niego nowe animacje i wyeksportować z powrotem do omf. Więc raz jeszcze pytam z czym masz kłopot ? Nie możesz użyć tego pliku, czy jak ? A jeżeli nie możesz, to niby dlaczego ?