[Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez Wisnia74 w 03 Kwi 2013, 20:23

Pogrywam sobie w CoP i stwierdziłem, że zainstaluję moda.
Niestety, każdy mod który instaluję ( mówię o tych większych, nie o np. weight mod )
powoduje u mnie duży spadek fps-ów i ogólnie zabiera mi całą przyjemność gry.
Ostatni mod jaki instalowałem to był SGM (http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=9153#p96610),
mimo tego, że byłem zmuszony go usunąć, wpadłem na genialny pomysł, żeby skopiować sobie pliki odpowiadające za w/w elementy moda (bronie,pancerze etc) i wgrać do Zewu.
Moje pytanie jest takie, czy jest ktoś w stanie podać mi nazwy wszystkich plików które powinienem skopiować
żeby wszystko działało poprawnie ? Animacje broni, ulepszenia u mechaników, skrypty, dźwięki broni, wiadomo teksturki, dodatki (nie pamiętam nawet czy są) itp.
Oczywiście, wszystko sprowadza się do tego, że chcę stworzyć tak jakby własną modyfikację
na podstawie SGM'a która nie będzie dodawała shaderów, nowych questów, stashy,
NPC'ów, lokacji, innego miejsca startowego i tak dalej.
Nie mówię np. o edytowaniu .ltx'ów żeby dodać bronie do jakiegokolwiek handlarza, bo to chcę sam
rozkminić, żeby móc czuć się spełniony, chodzi o same elementy które byłyby mi potrzebne do
jakiegokolwiek modowania, bo w tych tematach jestem zielony.
Nie wiem co prawda, czy jest do końca możliwe, ale mimo wszystko chcę spróbować,
nie potrzebuję dużych modów, do CoP'a wystarczy mi więcej broni,
pancerzy, takich pierdół.
Mam nadzieję, że z grubsza dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi, liczę na pomoc :D
Awatar użytkownika
Wisnia74
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Kwi 2013, 20:01
Ostatnio był: 01 Cze 2013, 19:41
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez gitmajones w 03 Kwi 2013, 20:42

Wątpię żeby ci to coś dało bo w ten sposób skopiujesz 70% moda bo reszta to te całe shadery, trochę texturek przedmiotów i misje które z tego co wiem są samymi skryptami więc jak uzyskasz może 5/6 fps to będzie git oraz nasuwa się pytanie czy jest sens się męczyć dla takich osiągów ? A po drugie jaki masz sprzęt i na jakich detalach grasz może wystarczy się ustawieniami pobawić ?

Oraz sprawdź te mody może bardziej przypadną ci do gustu:
viewtopic.php?f=77&t=6500
viewtopic.php?f=77&t=6375
viewtopic.php?f=77&t=17352

Możesz je łączyć (jeżeli umiesz) a zwłaszcza outfit mod i shoker bo raz tak zrobiłem ale już nie mam na dysku ;p
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez Wisnia74 w 03 Kwi 2013, 23:13

Grałem na Shokerze PL bodajże i z tego co pamiętam, nie dodał mi on żadnych nowych broni tylko zastąpił stare, teksturki, dźwięki, animacje no i nie było możliwości modyfikacji o co mnie się głównie rozchodzi :)
Nie sprawdzałem wersji rosyjskiej, więc nie wiem.
Zainteresowałem się SGM bo z tego co widziałem dodawał niezłą ilość broni.
Outfit też spoko, ale tak jak mówiłem, priorytet dla mnie to arsenał dla Majora :D


Co do sprzętu :
AMD Athlon 5000+ 2,6 GHz
2 Gb RAM
GeForce 8600GTS

Gram na średnich, na rozdziałce 1280x720. (jeżeli chodzi o czyste CoP, na SGM zmniejszałem
znacząco detale oraz rozdzielczość, klatkował mimo tego, dodatkowo miałem jakiś dziwny błąd
w menu, że zamiast skórki z SGM miałem dziwne tekstury wody, zamazane napisy etc.)
Może wystarczy usunąć z SGM'a shadery i inne pierdoły i to poskutkuje ? :D
Co do mergingu, coś tam się bawiłem, za 3 razem jakieś mody połączyłem, nie wiem czy nie dodawały one broni i pancerzy dla Beard'a + kupował bronie nawet uszkodzone, także coś tam NIBY umiem :P
Ostatnio edytowany przez Wisnia74, 03 Kwi 2013, 23:35, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Wisnia74
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Kwi 2013, 20:01
Ostatnio był: 01 Cze 2013, 19:41
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez Rozdupnik w 03 Kwi 2013, 23:34

Shoker nie dodaje ci nowych broni??? Nie wiem gdzie ty masz oczy ale na pewno nie w tym miejscu gdzie trzeba. Ulepszenia broni możesz sobie zrobić samemu wystarczy że w pliku konfiguracyjnym broni odnajdziesz taką linijke upgards i usuniesz w niej znak ;
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez Wisnia74 w 03 Kwi 2013, 23:40

Może dla Ciebie jest oczywiste, że ulepszenia są jak zrobię "to i to" ale dla mnie nie.
Doszedłem do Prypeci i nie miałem ani jednej nowej broni, poza wszystkimi podstawowymi ze zmienionymi teksturami i może jedną nową z moda, może coś źle zainstalowałem, może taki jest mod - nie wiem, mówię to, co było u mnie, więc nie sugeruj mi gdzie ja mam oczy bo z nudów tego nie piszę i z palca tego nie wyssałem.

@ontopic :
Nie założyłem tego tematu, żeby dyskutować o tym co jest w Shokerze, a czego nie ma, pytam głównie o pliki odpowiadające za bronie w modzie SGM, ew. o zmianę ustawień graficznych SGM'a żeby nie klatkował, więc wypowiadaj się na temat a nie baw się w okulistę ;)
Awatar użytkownika
Wisnia74
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Kwi 2013, 20:01
Ostatnio był: 01 Cze 2013, 19:41
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez vandr w 04 Kwi 2013, 14:14

SGM będzie Ci klatkował choćbyś miał komputer z żelbetu, a to w wyniku ilości skryptów, które zostały doń upchane.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez gitmajones w 04 Kwi 2013, 18:34

Gdzieś na formu chyba w dziale tworzenie modyfikacji albo gotowe było jak wyciąć bronie z sgm poszukaj a znajdziesz ;p
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez apg2312 w 04 Kwi 2013, 21:50

Wisnia74 napisał(a):Co do sprzętu :
AMD Athlon 5000+ 2,6 GHz
2 Gb RAM
GeForce 8600GTS

Bez urazy, ale zanim zaczniesz grzebać w plikach gry, to zmodernizuj sobie sprzęt. To, co masz, to niestety już wręcz szacowne zabytki. W czystą grę z obniżonymi ustawieniami sobie pograsz. Z modami...cuda dziać się będą.
Niestety, wymaga to wsadu finansowego, i to relatywnie sporego.
Ale to jedyne wyjście.
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Pytanie] Pliki odpowiadające za pukawki, pancerze ...

Postprzez Wisnia74 w 05 Kwi 2013, 10:56

apg2312 napisał(a):
Wisnia74 napisał(a):Co do sprzętu :
AMD Athlon 5000+ 2,6 GHz
2 Gb RAM
GeForce 8600GTS

Bez urazy, ale zanim zaczniesz grzebać w plikach gry, to zmodernizuj sobie sprzęt. To, co masz, to niestety już wręcz szacowne zabytki. W czystą grę z obniżonymi ustawieniami sobie pograsz. Z modami...cuda dziać się będą.
Niestety, wymaga to wsadu finansowego, i to relatywnie sporego.
Ale to jedyne wyjście.



Ogarnąłem sobie SGM'a, usunąłem shadery, niepotrzebne teksturki, gram na niskiej rozdzielczości & "nisko-średnich" detalach i wszystko hula w miarę spoko.
Sam byłem zdziwiony :D
Dodam, że nie modernizowałem sprzętu :)
Problem rozwiązany.

Za ten post Wisnia74 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia, Plaargath.
Awatar użytkownika
Wisnia74
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Kwi 2013, 20:01
Ostatnio był: 01 Cze 2013, 19:41
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość