[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 23 Lis 2013, 20:37

Spróbuj wskoczyć w teleport i już w teleporcie biegnąć przed siebie. Patrz przy okazji na minimapę, abyś rozeznał się gdzie jest ściana a gdzie pusta przestrzeń.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MajorDiegtiarov w 23 Lis 2013, 20:44

ale nie mi nie chodzi o to na terenie elektrowni, to wykiwałem, po prostu nie wskakując w ten teleport chodzi mi o to jak bierze się manuskrypt z tego dachu w jakimś budynku w Prypeci przed tym jak merwin mówi, czy w dzieciństwie lubiłem chodzić po strychu, czy jakoś tak następuje potem teleport na ten strych dach, czy, co to tam jest w Prypeci i tam obecnie tkwię próbowałem nawet szybko wziąć manuskrypt i uciekać z tam tond, ale nie zdążam, bo mnie zabijają, a 1 strzałem z vintoreza
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 06 Gru 2024, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 23 Lis 2013, 21:18

Na jakim poziomie trudności grasz?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MajorDiegtiarov w 23 Lis 2013, 21:24

Pisałem początkujący
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 06 Gru 2024, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 23 Lis 2013, 21:41

Zrobisz więc małe oszustwo. Wejdź do(uprzednio robiąc kopię pliku, o którym piszę!):

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/config/creatures
i otwórz plik

Kod: Zaznacz wszystko
actor.ltx


Znajdź tę sekcję:

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_novice]


I w poniższych sekcjach:

Kod: Zaznacz wszystko
burn_immunity             = 0.45            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity          = 1.
shock_immunity             = 0.45
wound_immunity            = 0.45
radiation_immunity          = 0.45
telepatic_immunity          = 0.45
chemical_burn_immunity       = 0.45
explosion_immunity          = 0.1
fire_wound_immunity        = 0.45


Zmień wszędzie wartość na 0. Zapisz plik i wejdź do gry. Będziesz na chwilę nieśmiertelny, co pozwoli Ci przejść to upierdliwe zadanie. Po ukończonym zadaniu przywróć kopię tego pliku(actor.ltx).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MajorDiegtiarov.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Lis 2013, 20:04

Witam otóż mam pytanie czy dało, by się przywrócić, żeby antyrady tak jak w vanili, żeby one obniżały promieniowanie do zera, bo ogólnie mod bardzo mi się podoba z jego budowy mechaniki i fabuły, ale to akurat z tym promieniowaniem mnie strasznie denerwuje i czy da się to jakoś przywrócić do vanili czy za dużo z tym roboty, by była albo gra zaczęła, by się sypać?
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 06 Gru 2024, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 24 Lis 2013, 20:09

A co się dzieje, antyrady nie leczą, czy leczą tylko trochę?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Lis 2013, 20:22

Lecza, ale bez wsparcia dwóch artefaktów te 10 antyradow co chyba od Charona dostaliśmy, by nic nie dało i w ogolę, jeżeli się da to fajnie, by było jakby można było przywrócić to ze jeden antyrad obniża promieniowanie w ciele do 0 tak jak w vanilli wiem ze jestem wybredny, ale mod mi się bardzo podoba, a to mnie trochę tak zniechęca, bo już miałem tak sytuacje ze mi zabrakło, a potem musiałem wczytywać save dużo do tylu
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 06 Gru 2024, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 24 Lis 2013, 20:25

Podeślij mi plik config/misc/items.ltx
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Lis 2013, 20:29

http://sendfile.pl/99802/items.ltx proszę w ogolę to dzięki za to ze chce ci się to robić :wódka: dla ciebie
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 06 Gru 2024, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 24 Lis 2013, 20:36

Przejrzałem ten plik i okazało się, że ma on identyczne działanie jak antyrad vanilliowy. Być może została w modzie podbita sekcja odporności na promieniowanie. Podeślij mi config/actor.ltx
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Lis 2013, 20:41

http://sendfile.pl/99811/actor.ltx ok od razu możesz tez popatrzyć na obrażenia ogólnie na początkującym takich obrażeń chyba nie powinno być opisywałem ci wczoraj o co chodzi
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 06 Gru 2024, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości