DirectX 10

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

DirectX 10

Postprzez Phantom w 28 Kwi 2014, 09:03

Witam,

po ustawieniu oświetlenia na DX10 i ponowym uruchomieniu gry pojawia się jedynie czarny ekran i gra nie odpowiada (trzeba ją zamknąć z managera zadań). Czy ktoś spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie?

Mój sprzęt to:

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130828-1532)
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
Memory: 6144MB RAM 1333MHz DDR3
Card name: AMD Radeon HD 6800 Series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x6739)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_6739&SUBSYS_03AA1043&REV_00
Display Memory: 3809 MB
Dedicated Memory: 1013 MB
Shared Memory: 2795 MB
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: DirectX 10

Postprzez Farathriel w 28 Kwi 2014, 10:02

Przerzucam ten post z innego działu... W czym problem...? Otóż każda próba odpalenia gry w DX10 kończy się poszarpanym, niewyraźnym obrazem. Tak jakby nagle gra dostawała spadku rozdzielczości lub jakości renderingu. Tyczy się to nie tylko samej gry jako takiej, ale także obrazów, menu głównego tekstur - wszystko wydaje się być poszarpane i niekiedy rozpikselowane. Przy powrocie do DX9 wszystko wraca do normy.

Taka krótka notka nt. mojego sprzętu. 16 Gb ram, amd x6 fx-6200 (6 rdzeni, 3.8GHz), radeon 7700 HD, oczywiście windows 7 64bit - z większością nowych gier ten sprzęt radzi sobie świetnie, natomiast tutaj w przypadku funkcji DX10 ma miejsce ten problem poharatanego obrazu.
Moja twórczość jaką tutaj zamieściłem:
Złoty Odwłok Cywilizacji - cyberpunk/postapokalipsa z nutą tragedii
S.T.A.L.K.E.R. - Hipotezy - artykuł wyjaśniający zagadnienia noosfery
Barwnoprogresja Szarobredni - psychologiczne opowiadanie w narzeczu filozoficznym
Dziadek - ciepły fabularnie short
Demiurg - opowieść filozoficzna/metafizyka
Awatar użytkownika
Farathriel
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 16 Mar 2013, 12:37
Ostatnio był: 16 Mar 2017, 21:02
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Frakcja: Naukowcy
Kozaki: 63

Re: DirectX 10

Postprzez wimmer w 28 Kwi 2014, 18:41

Phantom napisał(a):Witam,

po ustawieniu oświetlenia na DX10 i ponowym uruchomieniu gry pojawia się jedynie czarny ekran i gra nie odpowiada (trzeba ją zamknąć z managera zadań). Czy ktoś spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie?


Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem ale u mnie jest coś podobnego.
Włączam DX10, wracam do gry i mam czarny ekran, ale gra działa (w sensie: słyszę, że w grze coś się dzieje). Wyczaiłem, że u mnie gra wraca do normy, gdy przy czarnym ekranie wejdę w menu naciskając Esc i znów wrócę do gry.
Awatar użytkownika
wimmer
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 08 Lis 2013, 16:45
Ostatnio był: 10 Mar 2021, 21:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 10

Re: DirectX 10

Postprzez Phantom w 28 Kwi 2014, 20:33

U mnie jest tak, że po wyborze DX10 pojawia się komunikat, że aby wprowadzić zmiany grę trzeba uruchomić ponownie. Zatem wyłączam ją, odpalam na nowo , pojawia się jedynie czarny ekran (żadnych dźwięków) i gra się zawiesza. Trzeba zamknąć proces z alt+ctrl+del
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Re: DirectX 10

Postprzez Phantom w 29 Kwi 2014, 11:46

Poważnie jestem jedynym graczem, któremu gra wywala się po zmianie na DX10? :(
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Re: DirectX 10

Postprzez utak3r w 29 Kwi 2014, 13:27

Jest cokolwiek w logach?
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: DirectX 10

Postprzez Phantom w 29 Kwi 2014, 14:26

utak3r napisał(a):Jest cokolwiek w logach?


A mogę poprosić o małe know-how, gdzie je znaleźć i co podać konkretnie? [nigdy nie musiałem z nich korzystać, jestem zielony]
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Re: DirectX 10

Postprzez utak3r w 29 Kwi 2014, 14:37

Katalog gry -> appdata\logs
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: DirectX 10

Postprzez Phantom w 29 Kwi 2014, 18:51

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz [GenuineIntel], F6/M14/S5, 2703.00 mhz, 49-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53131 files cached, 8180Kb memory used.
Init FileSystem 9.574577 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5560, Apr 26 2014

EH: C48436709EA0BD08DBA598B8B19F9EA4

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4054888 K], reserved[53460 K], committed[85892 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17394 K], process heap[17394 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6739]: AMD Radeon HD 6800 Series
* GPU driver: 7.14.10.304
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3786 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_vertex'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Version conflict in shader 'default'
! Version conflict in shader 'effects\lightplanes'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
! Version conflict in shader 'selflight'
count of .thm files=1034
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
compiling shader dumb
compiling shader dumb
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_volume
compiling shader copy
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_volumetric_sun
compiling shader accum_volumetric_sun_cascade
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_spot_unshadowed
compiling shader accum_spot_normal
compiling shader accum_spot_fullsize
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_volumetric
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_s-blend
compiling shader particle-clip
compiling shader particle_s-add
compiling shader particle_s-aadd
compiling shader particle_distort
compiling shader particle_hard
compiling shader particle_s-blend_hard
compiling shader deffer_particle
compiling shader deffer_particle
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
compiling shader portal
compiling shader portal
compiling shader simple_color
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader stub_default
compiling shader effects_sun
compiling shader effects_flare_p
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3707976 K], reserved[87628 K], committed[398636 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[118916 K], process heap[118916 K], game lua[3447 K], render[193 K]
* [x-ray]: economy: strings[6956 K], smem[0 K]
"e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 124680 K
* phase time: 59 ms
* phase cmem: 119611 K
$ LA_DBG:[24816] Game_Start: Engine v1.3000(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 955 ms
* phase cmem: 125508 K
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 125508 K
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 34629 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[24816] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[24816] load_storehouse: size=[3]/[34]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[24816] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[24816] Game_Init: Ver=[1.3000] Build=[5529=>5529] MemUsage=[16606.139]kB
$ LA_DBG:[24816] GameTime=[07:40:00] Map(19)=[la01_escape], knowMaps=[0]
* Log file has been saved successfully!
* Game all is successfully loaded from file 'e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\all.sav' (5.364s)
* phase time: 5344 ms
* phase cmem: 186520 K
* phase time: 49 ms
* phase cmem: 186841 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 66 ms
* phase cmem: 186890 K
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 186890 K
* phase time: 4445 ms
* phase cmem: 275053 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader deffer_base_aref_flat_d
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_aref_flat
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader shadow_direct_base_aref
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader deffer_base_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader deffer_base_aref_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_aref_bump
compiling shader deffer_base_flat_d
compiling shader deffer_base_flat
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader deffer_base_bump-hq
compiling shader simple
compiling shader wmark
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_bump
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_flat
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump_d-hq
compiling shader deffer_base_lmh_aref_bump
compiling shader lmapE
compiling shader lmapE
compiling shader deffer_base_lmh_aref_flat
compiling shader deffer_base_lmh_aref_flat_d
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_base_lmh_bump-hq
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat_d
compiling shader deffer_impl_flat
compiling shader water_soft
compiling shader water_soft
compiling shader waterd_soft
compiling shader waterd_soft
compiling shader deffer_tree_s_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_s_bump
compiling shader shadow_direct_base
compiling shader shadow_direct_tree_s
compiling shader deffer_tree_flat
compiling shader shadow_direct_tree
compiling shader deffer_tree_bump_d-hq
compiling shader deffer_tree_bump
compiling shader deffer_tree_s_flat
compiling shader deffer_tree_bump-hq
* phase time: 729 ms
* phase cmem: 278863 K
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65494 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 49231 verts, 1538 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63245 verts, 1976 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 22280 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 496983 indices, 970 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 20552 verts, 240 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 856317 indices, 1672 Kb
* phase time: 2035 ms
* phase cmem: 279130 K
* phase time: 197 ms
* phase cmem: 284689 K
compiling shader deffer_detail_w_flat
compiling shader deffer_detail_s_flat
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 62098 v(20), 40565 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1212K), IB(237K)
* phase time: 393 ms
* phase cmem: 284758 K
* Loading HOM: e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la01_escape\level.hom
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 285041 K
* phase time: 281 ms
* phase cmem: 285442 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 64 ms
* phase cmem: 301732 K
* t-report - base: 1931, 870550 K
* t-report - lmap: 30, 30723 K
* phase time: 30398 ms
* phase cmem: 305946 K
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 305946 K
* [win32]: free[2365852 K], reserved[100912 K], committed[1727476 K]
* [ D3D ]: textures[913396 K]
* [x-ray]: crt heap[305946 K], process heap[305946 K], game lua[34744 K], render[237 K]
* [x-ray]: economy: strings[21657 K], smem[0 K]
compiling shader deffer_model_bump-hq_2
compiling shader deffer_model_bump_2
compiling shader shadow_direct_model_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[70078] la_ammo:ar:Build_Tables:Exluded:Ammo=[ammo_5.7x28_ap],box_size=NIL:<Warning!>
* Log file has been saved successfully!
compiling shader deffer_model_bump-hq_0
compiling shader deffer_model_bump_0
compiling shader shadow_direct_model_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader deffer_model_flat_1
compiling shader accum_emissive
compiling shader shadow_direct_model_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader deffer_model_flat_d_1
compiling shader shadow_direct_model_aref_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_1
compiling shader deffer_model_bump-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0
compiling shader deffer_model_flat_0
compiling shader deffer_model_flat_d_0
compiling shader accum_emissivel
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader deffer_model_flat_2
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_0
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_lq_1
* MEMORY USAGE: 383054 K
* End of synchronization A[1] R[1]
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1961768 K], reserved[109296 K], committed[2123176 K]
* [ D3D ]: textures[1028983 K]
* [x-ray]: crt heap[374523 K], process heap[374523 K], game lua[38940 K], render[2894 K]
* [x-ray]: economy: strings[11369 K], smem[8301 K]
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[149982] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
* [win32]: free[1952520 K], reserved[107676 K], committed[2134044 K]
* [ D3D ]: textures[1031543 K]
* [x-ray]: crt heap[377505 K], process heap[377505 K], game lua[38224 K], render[4551 K]
* [x-ray]: economy: strings[11436 K], smem[8301 K]
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[179245] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
* [win32]: free[1951944 K], reserved[107428 K], committed[2134868 K]
* [ D3D ]: textures[1031543 K]
* [x-ray]: crt heap[378532 K], process heap[378532 K], game lua[38940 K], render[4551 K]
* [x-ray]: economy: strings[11448 K], smem[8301 K]
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[181255] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
* [win32]: free[1913668 K], reserved[100980 K], committed[2179592 K]
* [ D3D ]: textures[1040088 K]
* [x-ray]: crt heap[385221 K], process heap[385221 K], game lua[43372 K], render[18474 K]
* [x-ray]: economy: strings[12489 K], smem[8280 K]
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[510978] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
$ LA_DBG:[716727] xr_effects:prn_log [cordon_helicopter]: |switching1
$ LA_DBG:[729199] xr_effects:prn_log [cordon_helicopter]: |switching2
compiling shader shadow_direct_model_aref_2
* [win32]: free[1905276 K], reserved[92628 K], committed[2196336 K]
* [ D3D ]: textures[1046005 K]
* [x-ray]: crt heap[390787 K], process heap[390787 K], game lua[49662 K], render[20377 K]
* [x-ray]: economy: strings[13476 K], smem[8395 K]
$ LA_DBG:[773666] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[773666] Game_Save:BuildMod=[5529]:[09:07:21]:MemUsage=[31287.922]kB:TimeFactor=[7]
$ LA_DBG:[773666] task_manager:save:#tasks=[0]/[0],size=[16]
$ LA_DBG:[773666] treasure_manager:save: #treasure=[0],size=[20]
~ NetPacket #1 stores 122 objects in 8237b
~ NetPacket #2 stores 278 objects in 8198b
~ NetPacket #3 stores 439 objects in 8192b
~ NetPacket #4 stores 586 objects in 8216b
~ NetPacket #5 stores 721 objects in 8213b
~ NetPacket #6 stores 977 objects in 8229b
~ NetPacket #7 stores 1071 objects in 3175b
~ Used 7 NetPacket(s) total objects 4194 total stored 52460b
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 34684 objects are successfully saved
* Writing Store...
$ LA_DBG:[773666] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[773666] save_storehouse: size=[12]/[1240]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[773666] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Game 1.sav is successfully saved to file 'e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\1.sav'
* [win32]: free[1913472 K], reserved[91188 K], committed[2189580 K]
* [ D3D ]: textures[1047541 K]
* [x-ray]: crt heap[392357 K], process heap[392357 K], game lua[44294 K], render[20863 K]
* [x-ray]: economy: strings[13363 K], smem[8395 K]
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[811761] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_volumetric_sun
compiling shader accum_volumetric_sun_cascade
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* RM_Dump: textures  : 2251
* RM_Dump: rtargets  : 17
* RM_Dump: vs        : 73
* RM_Dump: ps        : 83
* RM_Dump: dcl       : 18
* RM_Dump: states    : 78
* RM_Dump: tex_list  : 2739
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3212
* RM_Dump: v_elements: 3215
* RM_Dump: v_shaders : 1785
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 389091 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
compiling shader accum_mask
compiling shader accum_sun_mask
compiling shader copy_p
compiling shader accum_sun_near
compiling shader accum_sun
compiling shader accum_sun_cascade
compiling shader accum_sun_cascade_far
compiling shader accum_volumetric_sun
compiling shader accum_volumetric_sun_cascade
compiling shader accum_omni_unshadowed
compiling shader accum_omni_normal
compiling shader accum_omni_transluent
compiling shader accum_indirect
compiling shader bloom_build
compiling shader bloom_filter
compiling shader bloom_filter_f
compiling shader bloom_luminance_1
compiling shader bloom_luminance_2
compiling shader bloom_luminance_3
compiling shader combine_1
compiling shader combine_1
compiling shader combine_2_AA
compiling shader combine_2_NAA
compiling shader combine_2_AA_D
compiling shader combine_2_NAA_D
compiling shader combine_volumetric
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_CM
compiling shader distort
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* RM_Dump: textures  : 2251
* RM_Dump: rtargets  : 17
* RM_Dump: vs        : 73
* RM_Dump: ps        : 83
* RM_Dump: dcl       : 18
* RM_Dump: states    : 78
* RM_Dump: tex_list  : 2739
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3212
* RM_Dump: v_elements: 3215
* RM_Dump: v_shaders : 1785
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1294 ms]
* MEMORY USAGE: 386913 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* [win32]: free[1906300 K], reserved[90128 K], committed[2197812 K]
* [ D3D ]: textures[1047755 K]
* [x-ray]: crt heap[392780 K], process heap[392780 K], game lua[47192 K], render[21152 K]
* [x-ray]: economy: strings[13513 K], smem[8394 K]
$ LA_DBG:[889310] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[889310] Game_Save:BuildMod=[5529]:[09:20:51]:MemUsage=[31561.230]kB:TimeFactor=[7]
$ LA_DBG:[889310] task_manager:save:#tasks=[0]/[0],size=[16]
$ LA_DBG:[889310] treasure_manager:save: #treasure=[0],size=[20]
~ NetPacket #1 stores 175 objects in 8696b
~ NetPacket #2 stores 343 objects in 8225b
~ NetPacket #3 stores 485 objects in 8228b
~ NetPacket #4 stores 633 objects in 8228b
~ NetPacket #5 stores 894 objects in 8206b
~ NetPacket #6 stores 1097 objects in 7926b
~ Used 6 NetPacket(s) total objects 3627 total stored 49509b
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 34690 objects are successfully saved
* Writing Store...
$ LA_DBG:[889310] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[889310] save_storehouse: size=[12]/[1241]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[889310] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Game 1.sav is successfully saved to file 'e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\1.sav'
- Disconnect
- Destroying level
~ CClientSpawnManager is empty
* [ D3D ]: textures[512839 K]
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [e:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6

Re: DirectX 10

Postprzez Fred w 30 Kwi 2014, 08:04

Zrób aktualizacje sterowników i DirectX'a.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |

Za ten post Fred otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Phantom.
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Re: DirectX 10

Postprzez Phantom w 01 Maj 2014, 10:10

Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Podziałało. Dzięki :)
Naszą powinnością jest roznieść w pył całe plugastwo Zony i ją samą.

www.stalker-poznan.com.pl

https://www.facebook.com/groups/stalkerpoznan/
Awatar użytkownika
Phantom
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Lut 2011, 15:31
Ostatnio był: 24 Mar 2017, 20:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 6


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości