[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez SaS TrooP w 24 Sty 2008, 01:10

Ale ja nie umiem czytac w cyrylicy i cieńko znam ruski...
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Reklamy Google

Postprzez rzambol w 24 Sty 2008, 01:15

Ja mam problem z polskim, nie mówiąc o angielskim i niemieckim, a chcesz żebym ruski umiał?
Będziemy coś kombinować z tym modem... Ale na razie maszyna idzie odpoczywać...
Awatar użytkownika
rzambol
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 29 Lip 2007, 18:17
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:25
Miejscowość: Bielsko-Biała
Ulubiona broń: --
Kozaki: 3

Postprzez SandFighter w 06 Lut 2008, 01:33

No i mamy newsa:

Wersja 1.4 AMK Moda będzie oficjalnie zaprezentowana w poniedziałek 11 lutego. Nie wiem co z wersją angielską, ale autorzy ją przewidują. Co do samego moda, to poczekam na wersję 1.4 żeby go sprawdzić, ale założenia mi sie podobają, szkoda że te nowe monstra są takie nierealne do zabicia...

Bardzo mi się spodobały zmiany w AI innych stalkerów i mutantów, są wzorowane na becie Stalkera (tak, Oblivion Lost), która IMHO była o wiele lepsza od oficjalnej (ktoś im zapłacił czy co, żeby zrobili gorszą?). Prawda jest taka, że mutanty ZAWSZE atakują, niezaleznie od tego, czy im zagrażam czy nie, a to trochę niezbyt naturalne. Świetna sprawa z ochroną swojego terytorium. No i mam nadzieję, że blow-outy nie będą co 5 minut jak w innych modach (Oblivion Lost Mod, ABC Inferno).

Gdyby pozostawić założenia z bety Stalkera i je mocno dopracować przez ten czas, to chyba walili byśmy klocki po gaciach na samą myśl o przebywaniu w Strefie (mam podobne uczucie grając z modem Oblivion Lost, gdzie noc naprawdę jest przerażająca)...

EDIT: Kolejny news, otóż wersja 1.4 moda AMK juz jest na sieci. Co prawda tylko w wersji rosyjskiej natenczas ale autorzy własnie pracują nad wersją angielską i już niedługo możemy sie jej spodziewać :). Jeśli mi się zachce, to przetłumaczę co się znajduje w nowej wersji, a w tej chwili, to tylko English. Jeśli ktoś nie boi się cyrylicy, to zapodaje linki:

Info na temat AMK Mod 1.4 (English)
Download Mirror 1
Download Mirror 2
Download Mirror 3
Download Mirror 4
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez djcasey w 12 Lut 2008, 13:19

czy można tą wersję rosyjską odpalić jakoś na angielskim stalkerze ? po zamianie rus na eng i dodaniu -nointro gra sie wywala po rozpoczęciu nowej gry
djcasey
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Lut 2008, 19:54
Ostatnio był: 16 Mar 2008, 21:34
Kozaki: 0

Postprzez Stiven w 13 Lut 2008, 23:26

Czas coś napisać o tym modzie bo sądzę, że warto. Mod po rosyjsku, po zmianie paru linijek w localization.ltx (thx SandFighter za wskazówkę), w końcu wyświetlały mi normalnie rosyjskie litery, więc można było normalnie grać.
Co do moda oto parę nowości jakie dodaje:
1. System czatu - to coś mogło być w wersji podstawowej, genialny pomysł. Stalkerzy wysyłają wiadomości między sobą o rożnych potyczkach (opisując kto z kim i gdzie), że zauważyli jakieś mutanty z opisem miejsca, że znaleźli czyjeś szczątki lub zwłoki i wiele, wiele innych, zdarza się, że mogą się nawet pokłócić :P. Naprawdę dodaje to klimatu, a dialogi są naprawdę realistyczne (to o czym mówią naprawdę miało miejsce, nie raz się o tym przekonałem ;) )
2. Zwarcia są teraz naprawdę klimatyczne i niebezpieczne, tym bardziej im bliżej jesteś centrum. Wyglądają i brzmią naprawdę przerażająco, zaczyna się błyskiem i kilku sekundowym mrokiem absolutnym, potem masz parę sekund na znalezienie porządnego schronienia, inaczej marny los. Po zwarci pełno wszędzie martwych wron i tych co się nie zdążyli ukryć.
3. Zasada kto pierwszy ten lepszy - spiesz się obrabować zwłoki bo zrobi to ktoś inny, stalkerzy teraz przeszukują (i obrabiają) zwłoki, skrzynki (nie chowaj w nich nic, jeśli nie chcesz tego odkupywać od stalkera, który stał przy niej).
4. System dynamicznego rozmieszczania anomalii (żeby to poszło do diabła jak miało być wstawione do tego moda), oto prawdziwa zmora tego moda. Nie spotkasz teraz anomalii tam gdzie zwykle były, teraz za każdym razem są rozmieszczane losowo (wiec nie zdziw się jak przy skrzynkach koło dzików rozerwie cię wir), przez to cholerstwo, grasz mniej więcej od quicksave'a do następnej anomalii (czyżbym zapomniał powiedzieć, że są one niewidzialne (wir i trampolina)). Bez detektora przynajmniej drugiego, można się pochlastać.

To są moim zdaniem najważniejsze i najbardziej wyróżniające ten mod od innych, ale jest wiele innych zmian, wcale nie mniej ciekawych. Jeśli ktoś się będzie chciał dowiedzieć czegoś nowego lub czegoś więcej o tych opisanych, piszecie a odpowiem ;)
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez SandFighter w 16 Lut 2008, 11:29

Z tymi anomaliami, to nie do końca jest tak jak napisałeś, bo podczas instalacji moda można niektóre rzeczy (a raczej większość) poustawiać. I tak na przykład:

- Możemy ustawić co jaki czas będą zwarcia,
- Jakie parametry pogody będą zmodyfikowane i w jakim stopniu (np. jak mroczna będzie noc),
- Na jakiej rozdzielczości będziemy grać domyślnie,
- Na jakiej wersji DirectX (8.1/half-9/full-9) gra będzie śmigać,
- Czy chcemy nowe dźwięki,
- Czy chcemy nowy HUD i w którym narożniku ekranu,
- Jakie chcemy maksymalne obciążenie (domyślne, 70, 80, 90 kg),
- Co jaki czas NPC mają się respawnować,

i wiele innych użytecznych opcji ;). No i nie trzeba do niego Smart Mod Managera, bo AMK ma własny instalator.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez tomos017 w 16 Lut 2008, 21:24

Witam, mam pytanie mam wersje angielska stalkera patch 1005 . mod o nazwie amk 1.4 nie dziala wogole, chwilę mignie czarny ekran i odrazu wywala do windowsa. Czy by ktoś mi pomógł?
tomos017
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 07 Lut 2008, 21:24
Ostatnio był: 15 Mar 2008, 08:26
Kozaki: 0

Postprzez SaS TrooP w 16 Lut 2008, 21:39

Jak sama nazwa wskazuje wymaga on patcha 1.004

A ja już sie pogubiłem. To czy jużjest anglieska wersja w końcu czy nie?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez barin w 17 Lut 2008, 00:25

Widzę, że część z Was się pogubiła więc: NIE MA I NIE BĘDZIE OFICJALNEGO TŁUMACZENIA AMK. Jedyne co możecie zrobić to czekać aż ktoś to przetłumaczy :|

Po części to rozumiem, np. po spędzeniu "ziliona" godzin nad Priboi Story odechciało mi się tłumaczyć na Polski ...
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez djcasey w 17 Lut 2008, 14:42

barin: jesteś w błędzie, otóż po międzynarodowym nacisku fanów moda powstaje powoli wersja angielska, kilka osób nad tym pracuje więc jest to kwestia czasu, nie będę zamieszczał fotek ale wejdź na forum GSC i poczytaj wątek...pozdrawiam
djcasey
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Lut 2008, 19:54
Ostatnio był: 16 Mar 2008, 21:34
Kozaki: 0

Postprzez barin w 17 Lut 2008, 15:01

djcasey napisał(a):barin: jesteś w błędzie, otóż po międzynarodowym nacisku fanów moda powstaje powoli wersja angielska, kilka osób nad tym pracuje więc jest to kwestia czasu, nie będę zamieszczał fotek ale wejdź na forum GSC i poczytaj wątek...pozdrawiam


Zgadza się, powtanie wersja NIEOFICJALNA, wspomniałem o tym w poprzednim poście:

barin napisał(a):Widzę, że część z Was się pogubiła więc: NIE MA I NIE BĘDZIE OFICJALNEGO TŁUMACZENIA AMK. Jedyne co możecie zrobić to czekać aż ktoś to przetłumaczy
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez djcasey w 17 Lut 2008, 22:41

w pewnym stopniu to tłumaczenie będzie oficjalne, gdyż pracuje nad tym także BAC9-FLCL a to on będzie to składał do kupy,a jest on także jednym za AMK-dev team.
Zresztą oficjalna czy nie ważne że powstaje, większa ilość osób wówczas w to zagra, a a naprawdę warto ;p mam nadzieję iż zajmie im to nie wiele czasu czego sobie i Wam życzę ;p
djcasey
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Lut 2008, 19:54
Ostatnio był: 16 Mar 2008, 21:34
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości