Ikonka schowka

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Ikonka schowka

Postprzez Pangia w 29 Maj 2015, 20:15

Dobra, ostatni temat i więcej nie mam w planach póki co pytać.
Gdzie jest ikonka schowka i jak gra ją obsługuje? Bo jak się otwiera PDA, to ostatni znaleziony schowek nieznacznie miga na ekranie, ale domyślny fioletowy kolor nie jest zbyt widoczny, zwłaszcza przy rozmiarze ikonki w Czystym Niebie (w Cieniu Czarnobyla była znacznie większa). W TFW jest fajna, jaskrawozielona i chętnie bym ją sobie podmienił, ale nie mam pojęcia, gdzie jej szukać. Przegrzebałem się przez pliki z ikonami, w których, logicznie myśląc, taka ikona mogłaby się znajdować, ale nic nie znalazłem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: Ikonka schowka

Postprzez Cromm Cruac w 29 Maj 2015, 22:55

Sama ikona jest na ui_common.dds. Sprite zdefiniowany jest jest w ui_common.xml
Kod: Zaznacz wszystko
<texture id="ui_mapQuest_gold" x="720" y="794" width="29" height="29" />

Sama ikona w PDA i na minipapie w map_spots.xml
Kod: Zaznacz wszystko
        <treasure>
                <level_map spot="treasure_spot" pointer="quest_pointer"/>
                <mini_map  spot="treasure_spot_mini"/>
        </treasure>
        <treasure_spot  x="0" y="0" width="19" height="19" alignment="c" stretch="1" scale="1" scale_min="1.1" scale_max="3.1" light_anim="map_spot_secrets" la_cyclic="0" la_texture="1" la_text="0" la_alpha="1">
                <texture>ui_mapQuest_gold</texture>
        </treasure_spot>
        <treasure_spot_mini  x="0" y="0" width="13" height="13" alignment="c" stretch="0" scale="1" scale_min="1.1" scale_max="3.1">
                <texture>ui_sm_mapQuest_gold</texture>
        </treasure_spot_mini>

Możesz tu zwiększyć rozmiar. Można także zmienić kolor dodając do taga texture wartości rgb np.
Kod: Zaznacz wszystko
 <texture r="10" g="250" b="250">ui_mapQuest_gold</texture>
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości