Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Ranger801 w 14 Paź 2012, 16:45

Ja polecam:
1.Narodnaja Soljanka + DMX
2.Oblivion + AMK + ASM wersję zima
3.Zew Monolitu Ukryte Ścieżki
Jest jeszcze kilka ale to są najlepsze :D
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Reklamy Google

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez noisy w 15 Lis 2012, 13:42

Dla mnie nr jeden to Narodnaja Soljanka. Polecam. Mod kapryśny, ale warto grac. Mi zajęło pół roku zgranie całej Soljanki :)
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Wunderwaffe w 23 Lis 2012, 23:04

A to ode mnie.

Poszukiwacze

Mało znany mod, a szkoda. Mamy spójną i ciekawą fabułę, spolszczenie, a dodatkowo do ściągnięcia jest naprawdę mało. Dodatkowo muszę zaznaczyć, że mimo przygotowania pod 1.0004 Poszukiwacze uruchomieni pod 1.0006 prawie nie mają BugTrapów.

Priboi Story

Jest ktoś, kto w to nie grał? Jeśli tak, to niech szybko nadrabia zaległości! Mamy dość długą fabułę, urozmaicenia w postaci nowych przedmiotów i broni, polską wersję oraz patcha pod 1.0005. Konieczność!

Dima's Mod: Final

Nasz polski mod, stworzony przez Dymitra Izotopa z naszego forum. Jeśli ktoś nie chce modyfikacji linii fabularnej, a marzy o ciekawszej rozgrywce, to jest to coś dla niego. Polecam.
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Kudkudak w 24 Lut 2013, 16:27

Oblivion Lost

Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Przywrócono mutanty, które miały wystąpić dawniej, system jazdy samochodem, karabiny, artefakty i pancerze. Naprawdę miło mi się grało w tą modyfikację i polecam to innym. Mod do SoC.

Krwawa Rzeźnia

Prawdziwa bomba. Gra jest naprawdę trudna, nie ma teraz pitolenia. Jest tylko instynkt i świadomość przetrwania. Nareszcie trzeba grać i myśleć, a nie tylko pruć do przodu. Brak znoszenia złomu, czyli tak, jak powinno być - handel tylko artefaktami. Idealny. Mod do SoC.

I WORK ALONE

Tutaj już mod do CoP. Nowe tekstury i efekty, więcej krwi, efekt kołysania przy sprincie. Oprócz tego bajery typu Oblivion Lost np. śpiwór. Brak zoomu przy przybliżeniu broni. Dla mnie wystarcza.

Frosty Wind

Bo śnieg.

Czyli modyfikacja naszego forumowicza, Junxa. Nowe tekstury, dodatki i bajery, a co najważniejsze zima w Zonie. Wkurzał celownik zalewający się z otoczniem, ale reszta była na tyle dobra, że zapominałem o tym z czasem. Miejscami przypominało mi Metro 2033. Sądzę, że jednak wersja do CoP jest lepsza niż ta do SoC. Zapomniałem o efekcie szronu na masce. Poprostu miodzio.
Ostatnio edytowany przez Kudkudak 24 Lut 2013, 21:45, edytowano w sumie 2 razy
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez noisy w 24 Lut 2013, 20:02

Polecam POWRÓT SZRAMY z patchem3. Rewelacja. Świetna grafa nowe lokacje, bardzo ciekawa rozgrywka.
Mod równie dobry jak Soljanka. W sumie jak dla mnie moze i nawet lepszy. Polecam.
http://stalkerteam.pl/topic/5345-powrot ... pelnienie/

Z ciekawych wartych zagrania to PRIBOI UKRYTE ZAGROŻENIA.
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez StefanStrielok w 23 Kwi 2013, 11:59

Witajcie Stalkerzy.Pewnego dnia kolega pokazał mi modyfikację Priboi Story.Szczerze mówiąc byłem nią strasznie zachwycony.Grałem tak w tą modyfikację aż znalazłem inne modyfikację do Cienia Czarnobyla.Właśnie wtedy odkryłem modyfikację Zew Monolitu.Bardzo mi się spodobała jest ciekawa ma dużo questów czasami trzeba się trochę pomęczyć ale to właśnie kocham w tej grze.Więc jak najbardziej polecam Zew Monolitu.
Awatar użytkownika
StefanStrielok
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 31 Mar 2012, 18:22
Ostatnio był: 21 Lis 2021, 00:29
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Jaroć w 29 Kwi 2013, 09:33

Ja polecam osobiście takie mody jak:
-Krwawy szlak[SoC]-Naprawdę hardcorowo trudny,ale da się przejść ;) .Jednak nie polecam go osobom nerwowym.Dodaje on więcej broni,kombinezonów,itemków i nie tylko.Początek rozgrywki w kordonie już jest trudny i może Cię zeżreć pierwszy lepszy dziki pies lub zabić jakiś bandyta z makarovem.

-Misery[CoP]-Ciekawy modzik dodający niesamowity klimat,mase broni kosztem niektórych schowków,nowe ammo,broń z moda można modyfikować!

-Dead City[CoP]-Ogromny mod dodający mase nowych giwer,kombinezonów,zadań,lokacji,żarcia,picia i innych itemków.Jedyny jego minus to częste crasche przy przechodzeniu do innej lokacji z moda.

-TheFactionWar[CS]-Nowe bronie,kombinezony,itemki i fabuła.W tym modzie możemy pobawić się w dowódce i wsiąść w wyprawę swojego przydupasa :D

-Zew Monolitu ukryte ścieżki[SoC]-Masa nowych rzeczy i misji.Nowa fabuła która jest ciekawa,interesująca,a także długa.Polecam!

Nie pisałem o tych modach zadużo bo od opisów szczegółowych są tematy o tych modach.
Pozdrawiam!
Sorry za błędy ortograficzne
Awatar użytkownika
Jaroć
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 30 Gru 2012, 12:34
Ostatnio był: 17 Kwi 2017, 23:28
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: -2

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Witia Kontroler w 23 Lut 2016, 21:54

Ponieważ ostatni post jest sprzed trzech lat, więc jako ze na pewno sporo w temacie modów sie pozmieniało przez taki szmat czasu to uaktualniam pytanie:

Jakie mody polecacie obecnie? Interesują mnie głównie mody fabularne, trylogię STALKERską mam całą, więc podkładki nie są ograniczeniem. Do modów dotychczas podchodziłem z nieufnością, ale zachęciła mnie Lost Alpha (pomimo paru glitchy).

No więc: Jakiem mody fabularne obecnie polecacie? :E :E
Stalkerzy!!! Oszczędzajcie śrubki
Witia Kontroler
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Lis 2009, 05:01
Ostatnio był: 20 Gru 2022, 22:04
Kozaki: 4

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez PainChiller w 23 Lut 2016, 22:23

Dobrze więc, to ja zacznę ;)

Cień Czarnobyla

1) Tajne ścieżki 2 - Wciąga jak czarna dziura. Fabuła nie nudzi, i kradnie mnóstwo czasu, a z każdą następna godziną chcemy coraz więcej... Multium broni, setki patentów(np: wymiana na fanty z innymi stalkerami) dużo lokacji, artefakty, detektory artefaktów jak w CoP i CS... moim zdaniem pozycja obowiązkowa :)

2) LWToD - bardzo dobry modzik fabularny - ładny, ciekawa fabuła, stabilny, dużo nowych lokacji, bardzo ciekawe skrypty (granie na gitaryłce masakruje system :D )

3) Priboy Story - nie jest to jakiś duży, czy innowacyjny mod, ale bawi :) gram w niego conajmniej raz w roku ;) dużo nowych broni, i co najlepsze - zbieracka fabuła polegająca na znajdywaniu dokumentów w różnych lokacjach... czasami trzeba pogłówkować :)



Czyste niebo

*niestety czystego nieba trudno znaleźć ciekawe mody, gdy tych dobrych(wg mnie) jest ich naprawde niewiele :P

1) w sumie jedyny mod jaki polecam - S.T.A.L.K.E.R. Complete - ładna grafika, nowa muzyka, itd...

Zew Prypeci

1) SPECTRUM - Droga we mgle
Więc... co by tu pisać... mod 11/10... fabuła biję na głowę wszystkie poprzednie części(szkoda ze taka krótka :( )
Świetnie przerobione lokacje, wciągająca fabuła, piękne animacje, bardzo ciekawe questy poboczne, - nie zagrać w tego moda to Herezja :)

2) MISERY - co tu gadać... Realizm na 101%. świetnie przerobione dialogi, Pierdylion nowych przedmiotów, czysty realizm(nie mylić z hardkorem, tu jest tylko czysty REALIZM ;) )

3) Winter of Death - Ultimatum- Modzik króciutki ale z Charakterem ;) nie dość że zone nawiedza przepiękna zima, to dostajemy jeszcze całkiem przyjemną historie pewnego najemnika, warto sie zainteresować :)

Ode mnie to by było na tyle ;)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Witia Kontroler.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez tom3kb w 24 Lut 2016, 12:12

To ja też parę wymienię:
Do Czystego Nieba fabularnych modów praktycznie nie ma, ostatnio wyszły dwa spolszczone Reborn FF i jego druga część Duplikaty ale to są tak nietypowe/dziwne, że nie każdemu mogą pasować, a nawet odrzucić. ;)

Do Cienia:
Z ostatnich to np taki łatwy w graniu Tajna Droga, jak lubisz więcej szukania niż strzelania to Na przekór śmierci: Deja Vu albo wielka kobyłę OP-2 czyli najnowszą Soliankę, FOTOGRAF też fajny.

Do Zewu:
Dorzuciłbym jeszcze Klondajk 2.0, Przestrzenna Anomalia Update4 i Dolinę Szeptów,SGM 2.0 Geonezis albo Jenot lub czyste SGM 2.2 (są też SGM co Cieni i Czystego Nieba ale dużo słabsze).

Jest tego o wiele więcej ale nie chce mi się wypisywać.

A jak chcesz coś samodzielnego tak jak Lost Alpha to Oblivion Lost Remake 2.5.

Wszystkie wymienione znajdziesz w polskich wersjach.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Emman w 19 Lip 2023, 13:19

Witam wszystkich Stalkerów, Naukowców, członków Wolności, Monolitu i Powinności, bezlitosnych bandytów oraz wszystkich innych, których nie wymieniłem ;)
Jak w temacie – szukam moda na lato. Szukam czegoś, co po latach niebytu w Zonie, pozwoli mi na nowo zatopić się w tym klimacie. Czegoś co pozwoli mi znów poczuć klimat przygody oraz klimat strzelanki, a nie tylko dialogów. Zresztą od tego mam książki ;)
Szukam zarówno typowych „nakładek” na podstawki dających nowe modele broni oraz ekwipunku, jak również zupełnie samodzielnych modów typu standalone.
Generalnie chodzi mi o coś prostego w instalacji jak konstrukcja cepa. Posiadam jedynie oryginalne podstawki z GOG.com, zatem wszelkie nakładki na archaiczną wersję 1.0004 w moim przypadku odpadają.
Bardzo dziękuję za wszelkie porady ;)
PS. Dodam, ze z nudów i z tęsknoty w oczekiwaniu na grę STALKER 2, próbowałem grać w krajowy produkt Chernobylite. Ale… gdzieś tak po 30 minutach dałem sobie spokój. Owszem grafika przepiękna! Ale fabularnie to jakieś nieporozumienie. Jeszcze te notatki i gazety z dawnego ZSRR w języku… angielskim :) Normalnie żal…
Awatar użytkownika
Emman
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Lip 2023, 13:06
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Re: Jaki mod wybrać? Nasze propozycje

Postprzez Vaksik w 23 Paź 2023, 17:01

Muszę przyznać, że ogromnego doświadczenia z modami stalkera nie mam. Mogę się jednak pochwalić ukończeniem wcześniej wspominanego Misery, więc pozwolę sobie wydać osąd.

Byłoby zbrodnią nie zgodzić się, że poziom trudności w Misery jest wręcz absurdalnie wysoki. Ceny jedzenia są takie że już lepiej kupić sobie piecyk i gotować w nim mięcho mutantów, a promieniowanie niwelować fajkami. Tak jest taniej. Inne przedmioty również bardzo drogie. Podczas gdy w oryginalnych grach nasza postać najczęściej była tzw. "gąbką na kulę", tak tutaj nasze kombinezony są wykonane z tektury i przy byciu postrzelonym lub uderzonym przez mutanta natychmiast tracą znaczną ilość wytrzymałości. Jest to specjalnie utrudniające w przypadku masek przeciwgazowych, gdzie stracenie nawet kilku procent wytrzymałości powoduje, że nasz ekran natychmiast pokrywa się licznymi pęknięciami, które nie dość że ograniczają widoczność to jeszcze denerwują. Natomiast z artefaktami to jest dopiero heca. Otóż każdy artefakt i to każdy emituje promieniowanie. Na papierze to nie brzmi tak źle, ale napromieniują cię również jeśli po prostu masz je w plecaku. Jeśli chcesz donieść artefakt do obozu i nie zaświecić się przy tym jak choinka, potrzebujesz kontenerów na artefakty. Drogie i ciężkie. Są nawet specjalne rodzaje kontenerów które zatrzymują promieniowanie a przepuszczają pozytywne efekty. Skoro jesteśmy przy artefaktach, to należy wspomnieć o anomaliach. Otóż wejście na teren podwyższonej aktywności anomalnej (np. chemiczne bagno na którym jest jeden z helikopterów ogończa) jest absolutnie NIEMOŻLIWE bez specjalnie przystosowanego kombinezonu ochronnego. Na szczęście u handlarzy można od początku gry nabyć kombinezon SSP-99 Ekolog, który jednak ma tyle wspólnego z ochroną przez pociskami co kozia dupa z trąbą :P Potem od naukowców będzie można nabyć zielony wariant tego kombinezonu a nawet kombinezon SEVA, który jest moim ulubionym w Misery. Bez tego ani rusz, więc jeśli jeszcze nie masz kombinezonu naukowego leć do handlarza czym prędzej. Kolejną rzeczą o której powinienem jest to, że Misery nie ma żadnej identyfikacji celu. To by nie było takie złe, gdyby nie fakt, że stalkerzy często zakładają kombinezony innych frakcji. Na ten przykład, szukasz sobie artefaktów, widzisz dżentelmena z kombinezonie świt, przechodzisz obok, a tu bam, okazuje się że to był bandyta. Albo inaczej, wypatrzyłeś przez lunetę karabinu snajperskiego jegomościa w płaszczu, przywaliłeś mu w cymbał, a gdy poszedłeś ograbić zwłoki okazało się, że właśnie zabiłeś kolegę stalkera.

Narzekam, narzekam, a gdzie tu plusy? Na plus na pewno jest zmiana bardzo dużej ilości dialogów z postaciami. Dodatkowo mod ma spolszczenie które jest dostępne już przy instalacji. Zaimplementowano również system klas, mamy szturmowca, zwiadowcę i snajpera. Każda z tych klas ma inne statystyki, inne bronie startowe, inne miejsca w których zaczynami grę. Moją najmniej ulubioną klasą jest prawdopodobnie zwiadowca, zaś ulubioną snajper.

Prawdopodobnie mógłbym wymieniać wady i zalety moda jeszcze dłużej, ale nie chcę spoilerować wszystkiego. Czy Misery stawia na tzw. "sztuczny hardcore"? Moim zdaniem tak. Czy mimo tego mod jest wart zagrania? Zdecydowanie tak. :D
Awatar użytkownika
Vaksik
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 08 Gru 2020, 08:52
Ostatnio był: 30 Lip 2024, 09:30
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 11

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości