[Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Mito w 11 Sty 2017, 23:31

Ekhm... kiedy zmieniasz gamedata=true na =false, to gra przestaje ci wczytywać moda. Jakikolwiek zapis utworzony z modem przy próbie wczytywania powinien zrobić porządnego crasha. Moim zdaniem najlepiej byłoby podać loga błędu - żółta ramka na górze strony.

Pamięć fizyczna 3520MB? Znaczy, masz tyle pamięci RAM (powinno ci pokazać w Komputer -> System czy jakoś tak), czy w to wlicza się jeszcze plik wymiany na dysku?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Reklamy Google

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez S7700 w 11 Sty 2017, 23:37

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz [GenuineIntel], F6/M15/S11, 2400.00 mhz, 63-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 42975 files cached 30 archives, 7467Kb memory used.
Init FileSystem 1.638581 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: BE30F7B70CD69ECA808A126EF936BC72

-----loading d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~2.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1932284 K], reserved[40452 K], committed[124352 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14750 K], process heap[5055 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[10983 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~2.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* GPU driver: 9.18.13.4144
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2496 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x1024
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\menu.ogg
* [win32]: free[1733904 K], reserved[65668 K], committed[297516 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[99680 K], process heap[12848 K], game lua[2143 K], render[177 K]
* [x-ray]: economy: strings[11039 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  55] $null
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$distort
*  0.0 : [   6] $user$rendertarget
*  0.0 : [   5] $user$rendertarget_color_map
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   1] $user$tonemap
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_rays
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\12ga
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\45acp
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\545x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\556x45
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x51
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\762x54
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x18
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x19
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\9x39
*  0.0 : [   1] pfx\r_pop\shells\fake_shells
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  26] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  26] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  16] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  16] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [  12] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  30] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   7] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [  11] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  51] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  51] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [ 238] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  8.1 : [   1] sr13 - quicksave
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1600_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_magnifier3
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1600_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1600_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1600_cent
* 170.8 : [   4] fx\fx_noise2
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1600_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 512.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1600_cent
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_background
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
* 4096.1 : [   1] ui\ui_common
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_4
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_4
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\bin\xrengine.exe"
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 118497 K
stack trace:

001B:76BF9B60 msvcrt.dll
001B:51260D76 d3dx9_42.dll
001B:51261CA4 d3dx9_42.dll
001B:51264426 d3dx9_42.dll
001B:5124A71A d3dx9_42.dll
001B:5124DD70 d3dx9_42.dll
001B:5124DFC4 d3dx9_42.dll
001B:06BA556E xrRender_R1.dll
001B:06BE2C32 xrRender_R1.dll
 
[error][     259]    : Brak dalszych danych.
S7700
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sty 2017, 21:48
Ostatnio był: 08 Cze 2017, 22:16
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Mito w 11 Sty 2017, 23:53

Chryste panie, a co o podawaniu loga w tagach [CODE] pisali?

Z mojego punktu widzenia: cofnij wszelkie zmiany w fsgame.ltx, upewnij się że gamedata=true. Spróbuj rozpocząć nową grę.
Jak nie zadziała, a końcówka loga będzie taka sama, to spróbuj przełączyć się na oświetlenie statyczne (w opcjach), albo jakieś inne, może zadziała.
A jak nie zadziała, to przeinstaluj po prostu grę i moda. Czasem pomaga.
A jak log jest inny, to podaj. Tylko DO JASNEJ, w tagu [CODE] to zrób.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez S7700 w 12 Sty 2017, 00:37

Ok , powiem tak
Winowajcą był mój dysk twardy (laptopowy) wczoraj całkiem padł mi komputer zawieszał się na "Trwa Uruchamianie systemu Windows" miałem trzy dyski twarde jeden laptopowy, po wyjęciu dzisiaj dysku laptopowego komputer włączył sie bez żadnych problemów zainstalowałem Stalkera i wkleiłem moda ,wszystko działa bez zarzutu.
Dzieki
Pozdro.. :E :E :E
S7700
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Sty 2017, 21:48
Ostatnio był: 08 Cze 2017, 22:16
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 0

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Cybertronix w 30 Sty 2017, 13:00

A ja tego moda znalazłem już dawno i świetnie mi się z nim grało :E proponuję zmianę opisu, bo oprócz broni mod dodaje również m. in.:
- kupowanie broni od przywódców wolności, powinności oraz Trapera na Stacji Janów,
- kupowanie od razu broni u Żwawego,
- kilka nowych tekstur,
- (opcjonalnie) możliwość zakupu każdej broni w bardzo niskiej cenie oraz amunicji u Brodacza,
- (opcjonalnie) wrogo nastawieni bandyci.

I pewnie dużo pominąłem :D
AH NU, CHEEKI BREEKI I V DAMKE! [jestem Technotron ;)].
Awatar użytkownika
Cybertronix
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Lip 2016, 17:05
Ostatnio był: 08 Cze 2017, 19:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Marcus_Polonus w 30 Sty 2017, 13:25

- (opcjonalnie) wrogo nastawieni bandyci.


I weź pod uwagę, że przez to psuje się kilka ważnych zadań, jak te leśniczówce albo w jupiterze.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 11 Paź 2024, 15:01
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Cybertronix w 30 Sty 2017, 14:18

Taaa... Kiedy chcesz uratować Wano od długów, od razu rzucają się na ciebie bandyci, nawet nie masz szans podejść bliżej bo wszyscy zmierzają już w twoim kierunku i strzelają jak pogięci
AH NU, CHEEKI BREEKI I V DAMKE! [jestem Technotron ;)].
Awatar użytkownika
Cybertronix
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Lip 2016, 17:05
Ostatnio był: 08 Cze 2017, 19:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Daniu91 w 28 Kwi 2017, 20:57

Czy do Groza-1 można zamontować tłumik?
Kupiłem 7.62 ale nie da się ;/
Pomogłem? Postaw Kozaczka :)
Daniu91
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 12 Cze 2014, 13:19
Ostatnio był: 19 Maj 2017, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Mod Arsenal Overhaul 3.1 zmniejszenie grafiki,więcej FPS.

Postprzez BULLETxAK47 w 08 Cze 2017, 18:52

Witam!

Czy da się zmienić coś w plikach moda czy usunąć abym mial te same nowe bronie ale z zmniejszona grafika? Poprostu chciałbym mieć wiecej FPS bo mi klatkuje troche :/.
BULLETxAK47


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez Marcus_Polonus w 08 Cze 2017, 19:26

Nie da się.

Pewnie zainstalowałeś moda dodatkowo z dołączonym AtmosFear, to zżera klatki. Samo AO nie powinno tak wpływać na fpsy (chyba, że grasz na kalkulatorze).
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 11 Paź 2024, 15:01
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez BULLETxAK47 w 08 Cze 2017, 21:41

Niemam zainstalowanego AtmosFear, mój sprzęt to Intel Celeron 450 2.20 GHz, Nvidia GeForce 7300LE,4gb ram i Windows 7 HP sp1 32bit
BULLETxAK47


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Arsenal Overhaul 3.1] Masa nowych broni

Postprzez caleb59 w 08 Cze 2017, 21:50

To się nie dziw, że tak słabo działa - musi skoro masz tak wiekowy komputer...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 29 Paź 2024, 17:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości