BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"

Postprzez lucas7911 w 04 Lip 2018, 20:35

Witam, grając już kilka dni w LA DC zachciało mi się zmienić udźwig postaci, znalazłem odpowiednią modyfikację, zrobiłem kopię folderu gamedata i podmieniłem pliki, podczas uruchomienia gry crash "Can't open section 'monster_base" pomyślałem że dam sobie spokój i wrócę z powrotem do oryginalnych plików, po skopiowaniu wyskakuje crash
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : Xr_ini.cpp
Line          : 516
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'weapon_base'

Deinstalacja z usunięciem pozostałych plików, ponowna instalacja + pliki spolszczenia - to samo
Deinstalacja z usunięciem pozostałych plików, ponowna instalacja na innym dysku, uruchomienie - sukces
podmieniłem pliki do spolszczenia i ten sam błąd
Ściągnąłem pliki spolszczenia z innej strony podmieniłem i to samo, cały czas błąd przy uruchomieniu
lucas7911
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 03 Paź 2012, 19:01
Ostatnio był: 08 Mar 2025, 21:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"

Postprzez Akinaro w 05 Lip 2018, 09:11

Trochę dziwne że po ponownej instalacji masz to samo...

Usuń pliki użytkownika z "C:\Users\Public\Documents\SoC" (albo <folder gry\appdata> bo nie pamiętam czy LA używa folderu SoC czy własnego... -_- )

Spróbuj też zacząć grę bez spolszczenia, na czystym LA.

Jak możesz daj też pełnego crasha, bo sam argument "'weapon_base'" mało mówi, cholera wie czy to skrypt czy jakiś zagubiony plik ltx w folderze config... może da się coś znaleźć w nim co wskaże gdzie problem jest...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 16:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"

Postprzez lucas7911 w 05 Lip 2018, 09:37

Oto ostatni log z wczoraj
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor [AuthenticAMD], F15/M2/S0, 3500.00 mhz, 75-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU cores/threads: 6/6

Initializing File System...
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata.db1.
using fs-ltx fsgame.ltx
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\anims.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels.db1.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\meshes.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\shaders.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\sounds.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\sounds.db1.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\spawns.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db1.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db2.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db3.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db4.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db5.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\textures.db6.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\ai_test.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\factory_test.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la01_escape.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la02_garbage.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la03_agroprom.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la04_darkdolina.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la04u_darklab.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la05_bar_rostok.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la06_yantar.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la07_military.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la08_deadcity.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la09_swamp.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la10_radar.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la10u_bunker.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la11_pripyat.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la12_stancia.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la12u_sarcofag.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la13_generators.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la13u_oso.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la13u_warlab.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la14_rostok_factory.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la14u_secret_lab.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la15_darkscape.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la16_lost_factory.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la16u_labx16.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la17_outskirts.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la17u_labx7.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la18_damned.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la19_country.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la20_forgotten.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la21_generators_2.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la22_forest.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la23_oldroad.db0.
Processing archive f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha dc\gamedata\levels\la24_antennas.db0.
FS: 51949 files cached, 8065Kb memory used.
Init FileSystem 1.225024 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 6890, Dec 17 2017

EH: 2CEBD13AD141D89E7893461681509EEC

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 516
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'weapon_base'
 

stack trace:

0023:690F455F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:690EDBC5 xrCore.dll, CInifile::Load()
0023:690EDBC5 xrCore.dll, CInifile::Load()
0023:690EE6D2 xrCore.dll, CInifile::CInifile()
0023:008B2951 XR_3DA.exe, InitSettings()
0023:6F5F7D96 uxtheme.dll, IsThemePartDefined()
0023:68FFAD30 MSVCR120.dll, _ValidateRead()
0023:68FFB727 MSVCR120.dll, sscanf()
0023:008B2C04 XR_3DA.exe, InitSettings()
0023:008B1E06 XR_3DA.exe, CApplication::CApplication()
0023:008B06DF XR_3DA.exe, shared_motions::id()
0023:77088484 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
0023:77402FEA ntdll.dll, RtlValidSecurityDescriptor()
0023:77402FBA ntdll.dll, RtlValidSecurityDescriptor()

Dzisiaj spróbuje usunąć ten plik i zacząć od nowa bez spolszczenia
lucas7911
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 03 Paź 2012, 19:01
Ostatnio był: 08 Mar 2025, 21:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"

Postprzez Akinaro w 05 Lip 2018, 16:41

u... bida error. Nic nie mówi, zazwyczaj walnie przy ładowaniu jakiegoś konkretnego folderu albo pliku.
Ale error wali tuż przed załadowaniem samego silnika(zaraz za hashem EH powinno wyskoczyć "Initializing Engine...") więc winny może być każdy...

Na razie nie zostaje nic poza usunięciem wszystkiego, wliczając to plik user.ltx i cały folder zawierający savy i shader_cache. I jeszcze najlepiej w nowym folderze(ten sam dysk tylko np nazwę folderu dać na "LostAlpha") i rozpoczęcie gry bez spolszczenia. Potem walnąć spolszczenie i zobaczymy.

jak to nic nie da znajdź kogoś kto ma LA i poproś o wrzucenie pliku "xrEngine.exe" z folderu bin i najlepiej wypakowanego folderu config z gamedata... od tak dla pewności...
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 16:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"

Postprzez lucas7911 w 06 Lip 2018, 09:33

Pomógł podpowiedziany powyżej pomysł, usunąłem wszystko co związane z grą ( łącznie z dodatkami typu OpenAL itd) przeczyściłem dysk Ccleanerem , ponowna instalacja uruchomienie w oryginalnej wersji po ENG, kilka minut gry i wyłączyłem , skopiowałem dwa ostatnie SAVE ze skopiowanego wcześniej folderu, uruchomiłem ponownie pograłem chwilę , zapisałem swój SAVE ( gra cały czas po ENG ) wyłączyłem i wrzuciłem spolszczenie, gra uruchomiła się bez problemu.
lucas7911
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 03 Paź 2012, 19:01
Ostatnio był: 08 Mar 2025, 21:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości