przez KOSHI w 21 Wrz 2018, 08:30
W podstawowym COP artefakty może coś dają na początku, potem są mało istotne po dorwaniu lepszego pancerza, szczególnie Sevy. Jeśli już, to idzie się w jeden typ. Albo koks na wagę do farmienia +32kg (najlepszy), regenerację staminy (więcej biegania) albo w odp. na ogień bo te anomalie są najsilniejsze i szybko psują pancerz. Odp. na prąd jest bezużyteczna bo rzuca się śrubkami i omija wyładowania, promieniowania PSI prawie się nie odczuwa w grze (walka z kontrolerem i 1 anomalia w grze a jeszcze jest psi bloker). Na chemię jest antidotum i większość lepszych pancerzy daje sobie z nią bezproblemowo radę, a na grawitacyjne nie ma rady - omijać. Regeneracja zdrowia i leczenie ran - bezużyteczne. Po kilku godz. grania masz bandaży i apteczek z pół szpitala. Ja zawsze biorę Sevę i rozwijam w niej 5 slotów na arty, chemię i promieniowanie a reszta co kto lubi. W miarę wytrzymała na mutki i NPC i świetna do anomalii. Nie trzeba zmieniać pancerza, jedynie wymieniam zestaw artów z tych do farmienia na ten do zbierania artów ogniowych lub na zestaw do regeneracji staminy na słabsze anomalie, żeby szybciej je oblecieć.
