S.T.A.L.K.E.R. Build 1935 - Patche, mody

Czy to sen...? Koszmar! - Stwierdził z niepewnością Naznaczony rozglądając się nerwowo. Traumatyczne przeżycia sprzed lat ponownie dały o sobie znać.

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Terminus w 04 Mar 2009, 20:49

Cóż. widocznie na niektórych kompach działa, na innych nie działa. Niestety ja jestem w tej grupie której nie działa z save-ami czy bez nich... A moja karta obsługuje DX10. Trudno, wracam do pierwszego patcha.
CREDO [łac. Wierzę]
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 05 Mar 2009, 00:04

Patch instaluje się na czyściutką wersję, beż wersji v001 bo v002 posiada pliki pierwszego patcha :P
Jeżeli komuś coś nie działa niech wywali folder z gamedata "spawns" oraz "levels\l01_escape", może pomoże, ale ostrzegam że nie będzie wszystkich samochodów w Kordonie ;)

Btw. grę uruchamia się z bata stworzonego przez patcha.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez copytco w 05 Mar 2009, 00:24

Mi pomogło ręczne powrzucanie wszystkich patchy zawartych w Twoim. :) Motyw z brakiem obrazu spowodowany był tweakiem związanym z DX9, mam 4-rdzeniowy procesor i podobno tu leży przyczyna. Jutro spróbuje wyłączyć 3 jądra i zobaczyć, czy ruszy. W każdym razie przy Twoim patchu wyskakuje błąd przy uruchamianiu gry bez jakiegokolwiek save'a, z nimi już leci... przynajmniej u mnie. :)
copytco
Felietonista

Posty: 110
Dołączenie: 04 Sie 2007, 13:55
Ostatnio był: 10 Sty 2022, 22:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Equilibrium w 05 Mar 2009, 06:08

xKoweKx napisał(a):Patch instaluje się na czyściutką wersję, beż wersji v001 bo v002 posiada pliki pierwszego patcha :P
Jeżeli komuś coś nie działa niech wywali folder z gamedata "spawns" oraz "levels\l01_escape", może pomoże, ale ostrzegam że nie będzie wszystkich samochodów w Kordonie ;)

Btw. grę uruchamia się z bata stworzonego przez patcha.


To nie to ^^ Miałem wgrany oryginalny patch na pojazdy (jako jedyny) i działało :)
Equilibrium
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 13:50
Ostatnio był: 13 Mar 2009, 22:54
Miejscowość: Zawiercie
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Terminus w 05 Mar 2009, 11:05

xKoweKx napisał(a):Patch instaluje się na czyściutką wersję, beż wersji v001 bo v002 posiada pliki pierwszego patcha :P
Jeżeli komuś coś nie działa niech wywali folder z gamedata "spawns" oraz "levels\l01_escape", może pomoże, ale ostrzegam że nie będzie wszystkich samochodów w Kordonie ;)


VOL 002 -udało mi się jednak odpalić. Poszło po wyrzuceniu "spawns". Levels\01-escape - zostawiłem, bo jego istnienie nie miało wpływu na uruchomienie się na moim kompie.
CREDO [łac. Wierzę]
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Przemek77 w 06 Mar 2009, 15:07

Nie zauważyliście, że "l02_garbage" jest chyba najbardziej CTD-ującą lokacją w tej alfie? :)
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez VEDM4K w 09 Mar 2009, 12:13

Miałem ten sam problem, co koledzy - nowy patch powodował komunikat o błędzie i wywalał grę do pulpitu. Znalazłem ten sam zestaw modów w sieci, tym razem jako archiwum RAR. Wypakowałem zawartość do folderu z grą i działa bez zarzutu :) Dla zainteresowanych link:

http://www.sendspace.com/file/fd6lr3

Ponadto została już udostępniona łatka tłumacząca większość dialogów na angielski (zarówno tekst, jak i dźwięki):

http://www.mediafire.com/?bypsmgmdawe

Pozdrawiam
VEDM4K
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 09 Mar 2009, 11:13
Ostatnio był: 09 Mar 2009, 12:13
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 09 Mar 2009, 12:34


Dokładnie ten plik rehostowałem dla forum gsc, gdyż powiedzieli, aby nie dawać plików .exe bo mogą tam być wirusy. Bez urazy, banda dziwaków :D

Btw. nie wiem, czym się różni (poza instalacją) wersja rar'owa, a ta exe'owa. Są w niej te same pliki.
Ale jeśli pomaga... :) To dodam link do posta z v002.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Zkirtaem w 09 Mar 2009, 16:59

Smutne, że nikt nie pomyślał, żeby poszukać w plikach wyrażenia stalker_killer i go skasować :D

Otwieramy Notatnikiem character_desc_general.xml, tam jest to wyrażenie <stalker_killer> - kasujemy całą linijkę. Metoda prostsza, a i ściągać nic nowego nie trzeba :D

PS: Nie wiem, czy to czegoś tam nie kasuje - ale mi działa. Wszystkie samochody są, Sidorowicz oferuje mi w cholerę broni, ze stalkerami mogę sobie porozmawiać <co ciekawe, ten z Vintarem w dole Kordonu po paru słowach po rosyjsku wstał z pozycji "zakładnika" i mnie zaatakował>... Chyba wszystko jest.
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 09 Mar 2009, 18:09

mEatrikZ napisał(a):Smutne, że nikt nie pomyślał, żeby poszukać w plikach wyrażenia stalker_killer i go skasować :D

Otwieramy Notatnikiem character_desc_general.xml, tam jest to wyrażenie <stalker_killer> - kasujemy całą linijkę. Metoda prostsza, a i ściągać nic nowego nie trzeba :D

Moment, uważasz, że skasowanie jednej linijki dodaje wszystko co jest w patchu mimo to, że zajmuje 9.9 MB?
I dx9 też się ot tak z dÓpy dodał?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez Zkirtaem w 09 Mar 2009, 18:16

Yyy... słucham? Mówię o tym błędzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1b3c4.html
Skasowanie stalker_killer go naprawia.

Przy "ściągać nic nowego nie trzeba" miałem na myśli, że nie trzeba ściągać RARa, skoro EXEk działa :)

A DX9 się z dÓpy nie dodał, tylko go ENBSeries zrobił do Residenta, a Ty wstawiłeś do Stalka, polecam spróbować wersję do San Andreas, może uda się zrobić Deph of Field :D
Ostatnio edytowany przez Zkirtaem, 09 Mar 2009, 18:36, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Zkirtaem
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:23
Ostatnio był: 18 Cze 2011, 17:15
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Alpha 1935 - Patche, mody.

Postprzez KoweK w 09 Mar 2009, 18:36

mEatrikZ napisał(a):Yyy... słucham? Mówię o tym błędzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 31b3c4.htm
Skasowanie stalker_killer go naprawia.

Przy "ściągać nic nowego nie trzeba" miałem na myśli, że nie trzeba ściągać RARa, skoro EXEk działa :)

A DX9 się z dÓpy nie dodał, tylko go ENBSeries zrobił do Residenta, a Ty wstawiłeś do Stalka, polecam spróbować wersję do San Andreas, może uda się zrobić Deph of Field :D

Hehe, no to nie zrozumiałem :P Myślałem, że przez jedną linijkę od razu wsio się ma :D

Ale... przecież z tego, co pamiętam to jak edytowałem ten plik character_desc_general.xml to został wykasowany stalker_killer (btw. jest to kombinezon), a logi u graczy powyżej nie były spowodowane takim błędem.

Btw. obrazek nie działa z linku :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5670
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 17:18
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

PoprzedniaNastępna

Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość