[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez xyz_pl w 29 Maj 2008, 13:00

Pojawiła się wersja 1.4.1 tego moda: http://amk-team.ru/index.php

xyz_pl
Wygnany z Zony

Posty: 105
Dołączenie: 10 Maj 2008, 00:28
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 01:25
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez goompas w 06 Lip 2008, 22:49

Ktos wie jak p instalacji moda miec polskie opisy questow i polskie czcionki?
Po zmianie w pliku localization z eng na pol sa krzaki i brak opisow questow po polsku(tylko menu i jakies podrzedne rzeczy spolszylo)
Wypakowałem pliki z db9 text/pol i podmienilem w folderze gry gamedata, ale dalej sa krzaki i czesto zamiast jakiegos opisu/opcji sa jakies nazwy skryptow bla_bla_bla
goompas
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 06 Lip 2008, 22:44
Ostatnio był: 11 Lip 2008, 06:27
Kozaki: 0

Postprzez Provokator w 14 Lip 2008, 15:50

Jak kolega wyżej moglibyście podać liste Potrzebnych żeczy żeby amk 1.4 działał w 1 poscie ?? z góry Thx :)
Awatar użytkownika
Provokator
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 14 Lip 2008, 01:07
Ostatnio był: 20 Lip 2012, 01:01
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 0

Postprzez rzambol w 14 Lip 2008, 23:45

Nie będzie polskich opisów questów. Gram na AMK mod 1.4.1 na polskiej wersji Stalkera i nie ma tu kawałka polskiej literki. AMK Team zmienił całkiem opis zadań.
Awatar użytkownika
rzambol
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 29 Lip 2007, 18:17
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:25
Miejscowość: Bielsko-Biała
Ulubiona broń: --
Kozaki: 3

Postprzez GAMEOHOLIK w 25 Lip 2008, 11:51

честь!

moża jakoś dodać pojazdy do AMK 1.4? próbowałem zmieszać z sp_vehicles_enhanced_v1.0, nie działa..
GAMEOHOLIK
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 24 Lip 2008, 11:26
Ostatnio był: 29 Lip 2008, 13:16
Kozaki: 0

Re:

Postprzez KoweK w 19 Mar 2009, 03:00

GAMEOHOLIK napisał(a):честь!

moża jakoś dodać pojazdy do AMK 1.4? próbowałem zmieszać z sp_vehicles_enhanced_v1.0, nie działa..

http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=502


Zainstalowałem tego moda i powiem, że jest genialny. Pod każdym względem przebija Oblivion Lost Mod. Gram razem z modem Sky4CE 2.0, oraz z teksturami dłoni z Alphy 1935 co daje niemalże idealną mieszankę i zbliżenie się do STALKERa takim jakim miał być! :) Oto rzeczy, które mi się spodobały (aktualnie nie przeszedłem jeszcze gry na tym modzie, gdyż miałem buga i muszę od początku cisnąć :/):
-Dynamiczne wiadomości w PDA
-Losowe Zadania (!)
-Większy realizm
-Efekty obrażeń (czasami, gdy oberwiemy, broń upada na ziemie lub kręci się w głowie)
-Więcej przedmiotów u handlarzy etc.
-Spanie (a raczej to jak zostało to rozwiązane. Nie możemy spać, gdy nie jesteśmy zmęczeni, a gdy wypijemy stalkerowskiego "Red Bulla" to nie pozwala nam on zasnąć przez około 2-3 godziny).
-Nowe AI przeciwników (Rzucają granaty, używają apteczek, przeszukują ciała martwych stalkerów, po prostu niesamowite!!!)
-Anomalie przemieszczają się
-Poprawiona fizyka
-Lepsze A Life
-GPS

I wiele, wiele innych... Ten mod to niesamowicie solidna robota.

I jakby ktoś chciał...

DOWNLOAD AMK 1.4

A potem na tą wersję zainstalować patch.

PATCH

Niestety. Ten kto posiada polską wersję językową to wywali go z błędem do Windowsa. Co trzeba zrobić?
1)Wchodzimy do gamedata\config i otwieramy plik localization.ltx
Zastępujemy pierwsze wpisy tym:

Kod: Zaznacz wszystko
[string_table]
language   = pol
font_prefix   = _cent ;_west


2)W gamedata\config\text kopiujemy folder eng i robimy jego kopie w tym samym folderze, w którym jest. Zmieniamy nazwę folderu "eng - Kopia" (bynajmniej tak na Viście jest:P) na "pol".

I to wszystko, teraz można uruchomić gierkę i cieszyć się tym genialnym modem! :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez dorian w 19 Mar 2009, 10:21

W gamedata\config\text kopiujemy folder eng i robimy jego kopie w tym samym folderze, w którym jest. Zmieniamy nazwę folderu "eng - Kopia" (bynajmniej tak na Viście jest:P) na "pol".


Kowek.
Trochę dla mnie to nie jasne? Czyli w folderze "tekst" tworzymy dodatkowo drugi folder oprócz tego [ang] co już jest, czyli [pol} ? Czy do tego [ang] dodajemy [pol]?
Poza tym, napisz jak ci idzie gra z tym modem, czy w miarę stabilnie i czy da się grać i nie ma kaszan i wywałek do windy co i rusz,bo piszesz, że miałeś buga, no i czy opisy + teksty są w większości w PL, czy różnie, pomieszane z ruskim, a może z ang.? Gram teraz na Rebalanced, jak skończę,to bym zainstalował tego AMK :wink:
P.S. Na jakim paczu grasz?
P.S.2 Wiem, że można sobie poszukać, ale skoro grasz na tym modzie, to napisz, czy są wszystkie mutanty + blowouty.Póki co, doczytałem się, że mutanty są baaardzo odporne na strzały i żeby je rozwalić, to cały magazynek potrzebny niekiedy :(
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez KoweK w 19 Mar 2009, 15:45

Trochę dla mnie to nie jasne? Czyli w folderze "tekst" tworzymy dodatkowo drugi folder oprócz tego [ang] co już jest, czyli [pol} ? Czy do tego [ang] dodajemy [pol]?

Do and dodajem dodatkowo pol. Oczywiście pol ma taką samą zawartość jak ang. U mnie to pomaga :)
Poza tym, napisz jak ci idzie gra z tym modem, czy w miarę stabilnie i czy da się grać i nie ma kaszan i wywałek do windy co i rusz,bo piszesz, że miałeś buga, no i czy opisy + teksty są w większości w PL, czy różnie, pomieszane z ruskim, a może z ang.? Gram teraz na Rebalanced, jak skończę,to bym zainstalował tego AMK :wink:

Bardzo stabilnie, jedyny bug trap podczas kilkunastu godzin gry był w X18, gdy strzeliłem w beczkę. No i raz musiałem przechodzić grę od początku bo miałem Fatal Errora w save'ach :/ Ale teraz zapisuję 'ręcznie' więc już raczej nic takiego nie czeka :D Prawie wszystko jest po Angielsku. Lektor po polsku, a teksty w PL zauważyłem tylko gdy chcemy się zapytać stalkera 'o jakieś ciekawe informacje'.
P.S. Na jakim paczu grasz?

Działa tylko na 1.0004 i na takim gram.
P.S.2 Wiem, że można sobie poszukać, ale skoro grasz na tym modzie, to napisz, czy są wszystkie mutanty + blowouty.Póki co, doczytałem się, że mutanty są baaardzo odporne na strzały i żeby je rozwalić, to cały magazynek potrzebny niekiedy :(

Są wszystkie mutanty. Blowouty ustawiasz podczas instalacji (co ile godzin mają się pojawiać), a odporność mutantów również przy instalacji. Jak instalujesz patcha, to możesz ustawić, aby mutanty były... średnie :P Nie są ani za słabe, ani za mocne.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez stalker_czarnobyl w 19 Mar 2009, 19:50

Zainstalowałem tego modzika i wywala mnie na pulpit zaraz u sida gdy biorę zadanie od razu po starcie nowej gry, myslę sobie że to może być od wersji gry bo mam 1.0005, poza tym wcześniej napisałeś ze jedynie na 1.0004 działa. dałbym loga z gry jak to inni dają ale nie wiem gdzie on jest, więc jakby co to napisz ktoś gdzie to się sprawdza.

edit: wielkie dzięki zara walne reinstal i sprawdzę czy działa
Ostatnio edytowany przez stalker_czarnobyl, 20 Mar 2009, 08:42, edytowano w sumie 1 raz
stalker_czarnobyl
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 05 Mar 2009, 22:04
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 22:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez KoweK w 19 Mar 2009, 23:55

stalker_czarnobyl napisał(a):Zainstalowałem tego modzika i wywala mnie na pulpit zaraz u sida gdy biorę zadanie od razu po starcie nowej gry, myslę sobie że to może być od wersji gry bo mam 1.0005, poza tym wcześniej napisałeś ze jedynie na 1.0004 działa. dałbym loga z gry jak to inni dają ale nie wiem gdzie on jest, więc jakby co to napisz ktoś gdzie to się sprawdza.

Na patchu 1.0005 nie zagrasz... Zainstaluj 1.0004, właściwie pozostaje ci reinstalka Stalkera, bo gdy oszukasz wersję patcha przez rejestr i zainstalujesz 1.0004 na 1.0005 to nic to nie da.

A co do loga
XP:
c:\documents and settings\All Users\documents\STALKER-SHOC\log

Vista:
c:\users\public\public documents\STALKER-SHOC\log
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez dorian w 20 Mar 2009, 09:35

Kowek.
Zrobiłem wszystko jak powiedziałeś + jeszcze więcej i oczywiście gra poszła bez problemu.Tyle, że po dojściu do Agropromu wróciłem do Rebalasa :wink:
Co prawda całej gry na nim nie przeszedłem, ale po pierwszych misjach uważam, że owszem, AMK mod jest fajny, ale głównie najbardziej podobała mi się w nim sama rozgrywka, czyli strzelanie, bo jest dość trudna, z tym, że giwery są przesadnie celne.Kolo bandyta z pistoletem potrafił mnie trafić z baaardzo daleka (jak na pistolet ) i załatwić 1 strzałem - niekiedy ja jego też, ale to już rzadziej.W dodatku parę razy ubili mnie przez żelazną bramę i to, żebym jeszcze stał przy niej, ale stałem dalej :( Do tego o drugiej w nocy jest jasno jak w pochmurny dzień i w ogóle pogoda nie ma szans z tą z Rebalasa,a ja do tego przykładam znaczną wagę i lubię jak noc to noc = ciemno jak w d..pie, a jak deszcz, to leje na maxa i też prawie ciemno. Wtedy trudniej się gra.
Za to obrywanie po ryju za niechowanie spluwy podczas gadki wręcz mnie zachwyciło, ale nie to, żebym był maso :wink:. Do tego, jakby tak jeszcze można było oddać...
Nie wiem jak dalej w grze, pewnie jeszcze lepiej, ale dodatkowym atutem moda jest efekt oberwania kulką, czyli postrzału, t/j kręci nam się w bańce i potrafimy przy tym zgubić broń = rewelacja i ciekaw jestem, czy można "wsadzić" takie coś do innych modów.
Może trochę za wcześnie, ale w ogólnym podsumowaniu, nie uważam, że jest to najlepszy mod do Stalkera, ale zdecydowanie zagrać w to trzeba i jak najbardziej może się on podobać :wink:
P.S. Strzelby mają fajny odrzut, za to mało mutantów.Chciałem też wgrać triggerhappy 0.3, ale gryzie się plik particles.
P.S.2. Ciekawe, czy też zaraz na początku w Kordonie znaleźliście kombinezon najemników?
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez KoweK w 20 Mar 2009, 13:50

No co do tych nocy to przyznam, że są jasne :| Po wgraniu Sky4CE jest trochę ciemniej, nawet w dzień, ale to i tak za mało. A śmierć z jednej kulki potrafi być wkurzająca... ;)
A co do mutantów, to akurat Zombie zwykłych nie zauważyłem, a jestem teraz po wyjściu z Lab x10
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość