[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK Mod] Szto eto? Chyba nie beta.

Postprzez RazoRetti w 25 Mar 2009, 03:21

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'wpn\l-85-amk-t'

Z tego co widzę to brak tekstury do broni l-85. Macie na to jakąś radę?

EDIT:
Znalazłem łatkę rozwiązującą problem - http://live.cnews.ru/forum/index.php?sh ... e=threaded
Plik ściągamy, rozpakowujemy i wrzucamy do \gamedata\textures\wpn.
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 31 Mar 2009, 15:24

Jakby ktoś nie wiedział to w produkcji jest już AMK 2.0
Będzie nowa fabuła, nowe mapy (m.in. z 1935), i oczywiście masa nowych skryptów! Ten rok zapowiada się świetnie jeśli chodzi o mody do Stalkera :)

TRAILER

Oraz 3 screeny przedstawiające czerwony las z... Clear Sky! A przypominam, że mod będzie pod Shadow of Chernobyl.

1
2
3
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez dorian w 31 Mar 2009, 20:19

Jakby ktoś nie wiedział to w produkcji jest już AMK 2.0


Kowek, to BOSKO!
tylko jedno podstawowe pytanie, bo może coś wiesz więcej - czyli kiedy planują wydać tego moda?
Trailer wygląda super, nie wiem na pewno, bo w alphę nie grałem, ale widziałem chyba też poziom generators z alphy, a powykręcane drzewa i okolice tego poziomu (jak i w ogóle cała ta gra) mordują klimatem. Do tego parę miejsc z Clear Sky'a...Mam nadzieję, że w tym roku go wydadzą.
Ten mod to może być naprawdę coś :D :wink:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 01 Kwi 2009, 12:34

Premiera jest planowana tak samo jak Lost Alpha, czyli prawdopodobnie Grudzien 2009 :)
Jedyne, co mi się troszeczkę nie spodobało to HUD, ale myślę, że się do niego z czasem przyzwyczaimy :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Shaockgun w 15 Kwi 2009, 19:31

Siemanko. Zainteresował mnie ostatnio ten cały AMK mod. Na trailerach wygląda naprawdę nieźle. Ale przeglądając JuTube znalazłem coś interesującego: chodzi o mod "Soljanka", prawdopodobnie niemiecki modzik do AMK. Jednak nic więcej o tym modzie się nie dowiedziałem, bo w Guglach wyskakują tylko jakieś niemieckie strony o tym (a ja nicht sprechen). Wygląda na to, że mod ten m. in. całkowicie zmienia położenie broni na ekranie, HUD i ekwipunek. A z resztą, sami zobaczcie.

http://www.youtube.com/watch?v=-vNdWL4JZOk

Jeżeli ktoś wie o tym coś więcej, to niech pisze.
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 15 Kwi 2009, 19:51

Shaockgun napisał(a):Siemanko. Zainteresował mnie ostatnio ten cały AMK mod. Na trailerach wygląda naprawdę nieźle. Ale przeglądając JuTube znalazłem coś interesującego: chodzi o mod "Soljanka", prawdopodobnie niemiecki modzik do AMK. Jednak nic więcej o tym modzie się nie dowiedziałem, bo w Guglach wyskakują tylko jakieś niemieckie strony o tym (a ja nicht sprechen). Wygląda na to, że mod ten m. in. całkowicie zmienia położenie broni na ekranie, HUD i ekwipunek. A z resztą, sami zobaczcie.

http://www.youtube.com/watch?v=-vNdWL4JZOk

Jeżeli ktoś wie o tym coś więcej, to niech pisze.

To jest chyba mod do CS'a :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Shaockgun w 20 Kwi 2009, 20:22

Nie, nie jest to mod pod Clear Sky, bo przy kilku innych z tym modem filmikach widać było cechy charakterystyczne dla Cienia - ubogie animacje przeładowywania broni, wojsko pod mostem w Kordonie itp.


Co do AMK. Jestem zainteresowany pograniem w niego. Jednak z tego, co czytałem na tym forum i w ogóle w Necie dowiedziałem się tyle, że dla jednych jest fajny a dla innych niefajny. Czy byłby ktoś skłonny przedstawienia recki AMK moda z zaznaczeniem plusów i minusów gameplaya, opisem zmian i dodatków jakie wprowadza mod wraz z działającym linkiem do pobrania i krótką notką o sposobie instalacji? Byłbym bardzo wdzięczny. :wink:
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 20 Kwi 2009, 22:38

Shaockgun napisał(a):Co do AMK. Jestem zainteresowany pograniem w niego. Jednak z tego, co czytałem na tym forum i w ogóle w Necie dowiedziałem się tyle, że dla jednych jest fajny a dla innych niefajny. Czy byłby ktoś skłonny przedstawienia recki AMK moda z zaznaczeniem plusów i minusów gameplaya, opisem zmian i dodatków jakie wprowadza mod wraz z działającym linkiem do pobrania i krótką notką o sposobie instalacji? Byłbym bardzo wdzięczny. :wink:

viewtopic.php?f=49&t=1511&st=0&sk=t&sd=a&start=180#p60781

Przeczytaj tego posta ;)
Ja po prostu napiszę, że mod jest raczej dla dość dobrych graczy, bo poziom trudności w nim naprawdę jest trudny. Jeśli nie lubisz wysokiego poziomu trudności (pozdro Raven:P) to ten mod w ogóle dla ciebie nie jest. Mnie osobiście podobało się wypadanie broni, gdy oberwiemy, albo kiwanie się głowy... Zwykle kilka kulek wystarczyło, aby zginąć (to samo jest z przeciwnikami). Z początku mi to przeszkadzało, ale potem uznałem to jako plus :) Resztę cech wypisałem w linku :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Shaockgun w 21 Kwi 2009, 16:16

No cóż... lubię realizm, ale nie absurdalnie wysoki poziom trudności. Jeżeli bandyta-kot postawi headshota przez całą planszę z PMm albo do potyczki z byle kundelkiem trzeba sprowadzać kordon wojska, to rzeczywiście, ten mod NIE jest dla mnie. Ale grałem w Obliviona Lostowego i taki poziom trudności mi wystarcza.

PS: Czy to prawda, że w AMK:
-jest coś takiego jak wykrywacz ruchu
-nawalający do Nas KM w bazie wojskowej w Kordonie
-możliwość polatania helikopterem
-kiwanie się :D przy przejściu po anomalii ????
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 21 Kwi 2009, 16:26

Shaockgun napisał(a):PS: Czy to prawda, że w AMK:
-jest coś takiego jak wykrywacz ruchu
-nawalający do Nas KM w bazie wojskowej w Kordonie
-możliwość polatania helikopterem
-kiwanie się :D przy przejściu po anomalii ????

-Chyba jest, ale nie znalazłem...
-Tak :)
-Jest film na YT ale sam tego nie znalazłem
-E... przy otrzymywaniu obrażeń ogólnie występuje "kiwanie się" ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Pietia19 w 07 Maj 2009, 23:56

Siemka, modzik naprawde miodny :) Gierka fajnie podrasowana
Tylko mam lipnego BUGa - jak wchodze do doliny mroku 1-szy raz to mnie na ladowaniu doliny do windy cofa :(
Wiecie moze co z tym zrobic ? Gram na AMK 1.4 bez zadnych patchy i wersji STALKERa PL 1.04

EDIT:
Hehe o logu sie zapomnialo ;)


***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 4893 ms
* phase cmem: 299675 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 299675 K
* [win32]: free[669636 K], reserved[211348 K], committed[1216104 K]
* [ D3D ]: textures[565867 K]
* [x-ray]: crt heap[299675 K], process heap[711614 K], game lua[26101 K], engine lua[131 K], render[1802 K]
* [x-ray]: economy: strings[4891 K], smem[28221 K]
! Cannot find saved game ~~~ process_trade_-_unknown_-_wpn_rg-6_wpn_rg-647616

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'wpn\wpn_crosshair_4-dot-n'
Ostatnio edytowany przez Pietia19, 08 Maj 2009, 00:48, edytowano w sumie 1 raz
Pietia19
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 07 Maj 2009, 23:50
Ostatnio był: 08 Maj 2009, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 08 Maj 2009, 00:32

Daj loga, bo bez tego to nigdy nie pomożemy :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości