Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Największy trolling w historii forum - DM:E

Postprzez The Witcher w 23 Maj 2009, 11:17

Jeśli ktoś może pomóc w czymkolwiek - pisać na GG.

Aktualna lista zmian:
- 8 nowych lokacji
- Nowa fabuła
- Nowi NPC
- Nowe questy
- Wielka różnorodność stalkerów
- Podział kombinezonu na kurtkę, rękawice, nakrycie głowy itp.
- Nowy handlarz
- Poprawiona grafika (optymalne)
- Nowe bronie
- Nowe pancerze
- Poprawione AI
- Artefakty promieniują nawet w plecaku, musimy mieć specjalną skrzynkę żeby je nosić
- Stany broni: Nowa, uzywana i zniszczona
- Ulepszanie broni
- Poprawiony Ragdoll
- Zmiana wyglądu rąk po założeniu pancerza jak w CS
- Wysoki poziom trudności (opcjonalnie)
- Zmieniony udźwig w poszczególnych pancerzach
- Poprawione okno ekwipunku, nie musimy już ciągle przewijać
- Zmieniony sposób przyłączania się do frakcji
- Nowe questy i lokacja odblokowane po przejściu gry w trybie freeplay
- Niewidzialne anomalie
- Drobne usprawnienia w rozrywce
- Zmieniony asortyment handlarzy
- Anomalie przemieszczają się po blowoutach
- Kordon i Wysypisko z alphy 1935

Mod wyjdzie w języku angielskim i polskim.

Data premiery: When it's done.
Gdy (jeśli) naprawię kompa postaram się zamieszczać świeże skriny i informacje przynajmniej raz na tydzień.
Ostatnio edytowany przez The Witcher 22 Lis 2009, 15:47, edytowano w sumie 6 razy

Za ten post The Witcher otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Argemen, zdzicho, Soviet,
Negative KoweK, BJ Blazkowicz, k4r00, atikabubu.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Reklamy Google

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez caleb59 w 23 Maj 2009, 12:07

Z checia zglaszam sie na testera - szczegoly mozemy dogadac na PW...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Red Liquishert.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez pietrucha w 28 Maj 2009, 19:01

A czy ten dodatek do Dimas mod'a będzie można dodać normalnie czy od razu będzie dołanczony do niego :?:
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 29 Maj 2009, 21:15

Macie filmik, który przedstawia niewidzialne anomalie.

TUTEJ!!!

PS: Filmik powstał, dlatego że Caleb i Crisu chcieli mnie zabić, więc dziękujcie im.:P
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez vintorez1 w 31 Maj 2009, 19:57

Witam mam pytanie @The Witcher kiedy planujesz wydać na światło dzienne ten dodatek :?:
Awatar użytkownika
vintorez1
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 11 Maj 2009, 16:57
Ostatnio był: 29 Gru 2024, 10:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 31 Maj 2009, 21:12

W sobotę\niedzielę.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez vintorez1 w 31 Maj 2009, 22:26

Mam nadzieje że zrobisz coś z tymi ikonami w ekwipunku bo jest to bardzo denerwujące.
Image
Awatar użytkownika
vintorez1
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 11 Maj 2009, 16:57
Ostatnio był: 29 Gru 2024, 10:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 31 Maj 2009, 23:55

Witam jestem wiernym fanem Moda Dimas. (głównie dla tego założyłem konto)
Uważam za najlepszy jaki powstał, a teraz widzę że powstaje poprawka która doda ulepszanie broni jak w CS co rozłoży CS już całkiem na łopatki :P

No więc mam prośbę, wiem że głupio jest prosić o zrób to czy tamto.
Ale bardzo fajnie byłoby zamieścić parę elementów dodatkowych do tego moda.

Żeby nie było że chcę za dużo czy coś takiego, zależy mi na rzuceniu pewnych pomysłów autorowi, a jeśli chciałby pomocy, pomogę. (jestem noga ale się nauczę - ile to roboty :P)

No to tak:
1. maska gazowa która pojawia się w kombinezonach mogła by być zdejmowalna (co pogarsza parametry) ale lepiej widzimy itp.
2. fajnie by było gdyby bez zdjęcia maski nic nie mogli zjeść
3. NPC zakładają broń na plecy i widać jak z nią śmigają u nas w trybie TPP gracz chowa nie wiadomo gdzie tą broń w nogawkę :P , możliwe że da się tą broń "wsadzić na plecy
4. w którymś modzie CS są fajki i jointy (nie propaguje palenia ale są lżejsze i mogły by zastępować "hamować"jedzenie ale jak by uczucie wróciło to ostro) (na jointach mi nie zależy chociaż... :D
5. beczki kanistry itp powinny jednak coś ważyć (to akurat CHYBA sam umiem ale postanowiłem napisać o wszystkim co mnie boli) xD
6. cudowne było by granie uważam w real timie (nie udało mi się zrobić reala, ale cały czas walczę)
7. do tego zrobić zegarek, o ile taki jak np. w OFP (operation flashpoint) jest nie możliwy chyba do zrobienia to elektroniczny mógłby być (aktywowany klawiszem)
8. gitara, którą można kupić w CS do niczego chyba nie służyła, a można zrobić alternatywę spania podczas podejścia do ogniska wyświetlałby się napis graj x - godzin xD (może od razu krótka animacja pobrana gdzieś z SoC-a jak NPC macha na niej i zrobić że to nasz macha) -> ale wiem że to już kłopot
9. jest takie cuś w manelach jak się sprzedaje albo wyrzuca że przewija się rolka z powrotem, może da się to naprawić
10. w modzie w z CS "Random Mod" była woda mineralna oczyszczająca z np. Wódki itp. skoro jest żarcie może być i woda np. pojawia się ikonka jak z głodem - pragnienie no i zwiększa się jak jemy sam chleb czy konserwy, no i suszy po wódzie.
11. kupowanie latarek, nie ma ich od początku a droższe mają lepsze światło i dalej świecą (był gdzieś taki mod, chyba w CS) i zrobić żółte światło, LED itp
12. jeśli jest kombinezon bez maski, hełmu etc to nie ma noktowizora (który też można by było ekstra dokupić, ale tylko do kombinezonu z maską czy hełmem
13. zdejmowanie pancerzy to nie głupia rzecz, (taki mod istnieje) jednak zdaje sobie sprawe ze exo można mieć na początku gry, ale można zrobić szanse znalezienia pancerza np 50% a sam pancerz byłby baaaardzo zniszczony i nie opłacało by się naprawiać (drogo) albo nie stać by nas było.
14. zrobić pasek zmęczenia taki jak w CS, bo nie raz jak się biega z pełnym bagażem pomiędzy sforą psów to można się przeliczyć :P
15. no i dorzucić gaigera w prawym dolnym rogu taki jak w CS, fajnie wiedzieć ile radów się dostało a nie tylko znaczek napromieniowania.
16. zmienić trochę opcje sprzedaży ponieważ w CS widać było czego się używa w danym, momencie a w SoC-u można nie chący sprzedać ulubiony karabin czy pistolet (wiadomo chyba o co mi chodzi).
- teraz co raz głupsze pytania i prośby :P
17. znowu coś co chyba jest wysoką poprzeczką bo zdaję sobie sprawę że fizyka jazdy samochodami jest kiepska bo porzucona, ale może dałoby się zrobić samochód cięższym, bo dziwne wydaje się przewracanie samochodu przez psa (tu zdaję sobie sprawę że mogę prosić o zbyt wiele)
18. wrzucenie w to wszystko modów "quest overhaul" i "priboi story", oj fajnie by było. (tłumaczeniem ale z anglika mogę się zając co bym w czymś pomógł)
19. chciałbym poprawić BM16 strzelba jest trzymana na ramieniu jakby stalkerowi rączki powyginało:P
21. ograniczyć ilość możliwych nakładek kuloodpornych, do dwóch: klata i plecy bo reszta to chyba w ..... :P
20. dodać parę nowych dzwięków tzn. np to skrzypienie w Jantarze w CS jest cudne, można by je zaimplementować w jakieś straszne miejsca np laboratoria itp, może jeszcze muzyczka z F.E.A.R. xD
21. a potem to już czekać na "Lost Alpha" żeby skrzyżować :P
22. wojsko nie powinno używać sprzetu USA a już napewno nie Coltów w tej ilości jaka jest obecnie :P szczerze mówiąc to inne niż ruskie bronie powinny być rzadsze.


uff
więcej grzechów nie pamiętam xD
w niektórych może mógłbym pomóc...

aha
jeszcze jedno pytanie bo nie mogę jednego zrozumieć jak wypakowuję Dimas Moda (7zipem) to 4 pliki się powtarzają, mam nadzieję, że czegoś nie tracę :P, co prawda przy OL samym też to miałem ale chciałbym zapytać.

Pozdrowienia dla Was i mam nadzieję że przydadzą się moje pomysły i z powodzeniem uda się je zamieścić, byłbym niezmiernie wdzięczny. :)

EDIT:
właśnie zauważyłem że w Inferno modzie jest parę takich rzeczy o których pisałem, więc albo krzyżówka albo pobrać te najważniejsze elementy xD
(dodałem numerację wiadomo czemu)
Ostatnio edytowany przez Ryślaw_Ryś 01 Cze 2009, 18:39, edytowano w sumie 3 razy
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez caleb59 w 01 Cze 2009, 11:46

Podobaja mi sie pomysly kolegi wyzej procz tych ostatnich z mieszaniem modow :P ...
Jesli @The Witcher wezmie te pomysly pod uwage to trzeba bedzie doliczyc jeszcze z co najmniej miesiac do wydania moda - wolalbym aby moda wydano w takim stanie jak zamierzyl sobie @The Witcher a ewentualne pomysly kolegi wyzej ujac w kolejnym patchu/dodatku do Dima's Moda - trzeba tez pamietac ze @Dymitr Izotop nadal pracuje po cichu nad Dima's Modem i ma juz 60% ukonczone wiec kto wie jakie On zawarl tam pomysly?
Od siebie dodam tez prosbe o zmiane okna inwentarza (wspominalem o tym wczesniej w PW) na wieksze bo gdy nosimy przy sobie duzo przedmiotow wtedy tych z dolnych partii okna nie daje sie wybierac/uzyc i nalezy powyrzucac/posprzedawac przedmioty z gornych partii okna inwentarza by przedmioty z dolnej partii przesunely sie na gore i mozna bylo je wybrac/sprzedac etc. - troche to meczace wiec prosilbym o poprawke (gdzies byl kiedys taki mod ale nie pamietam juz nazwy)...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 01 Cze 2009, 11:54

Mówiąc o krzyżówkach chodziło mi bardziej nie o zmianę rozgrywki tylko urozmaicenie tzn. nowe fanty tak jak latarki itp, może nowe mapy... Chodzi o to żeby dodawać mody z głową powiększanie świata i rozgrywki i urealnianie go na max jaki się da. Byle z głową i sensem. A już na pewno nie będę widział nic złego z krzyżówką Lost Alpha skoro to będzie jeszcze lepsze OL.

ale nie wszystko bo Stalker na Dimas modzie jest de best uważam :P

EDIT:

A mogę i miesiąc poczekać, przynajmniej nauczę się modować xD (grę mam od tygodnia),
może i faktycznie w charakterze patcha, było by najlepiej. :P

A żeby nie było że tylko gadam i nic nie robię, to chociaż dźwięki z F.E.A.R. mógłbym autorowi po podrzucać.

i jeszcze jedno:
-ogólnie nie które potwory się nie lubią, itp ale żeby koty z psami razem łaziły i się nie gryzły? (no tak to jest Zona...) xD
-tak samo z połamańcami itp. sfora psów tolerować powinna tylko psy uważam.



-ahaaaa! byłbym zapomniał...
w masce jak już założysz to słychać oddech :P
wiecie taki Lord Wacek, (jak to w maskach) tylko bez przesady, to by też dodało klimatu.
tylko wtedy przy zmęczeniu i masce żeby też sapał tylko inny dźwięk.
-no i walki na Arenie mimo że wybieramy np. walkę trepy kontra powinność i tak walczą samotnicy kontra "jacyś tam" nigdy nie jest tak jak się wybrało. (możliwe że się już czepiam, ale jak już wcześniej napisałem: napiszę o wszystkim co zauważyłem.
Ostatnio edytowany przez Ryślaw_Ryś 01 Cze 2009, 12:55, edytowano w sumie 4 razy
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 01 Cze 2009, 12:17

Wygląda na to, że wyjdzie jeszcze jeden dodatek. :wink:
Co do pomysłów:
1. Chyba da się zrobić.
2. Jeśli będzie punkt 1 to ten też.
3. Da się zrobić, ale za dużo roboty - może w następnym dodatku.
4. Nie ma sprawy.
5. Jak wyżej.
6. Jak wyżej.
7. Da się zrobić.
8. Może w następnym dodatku.
9. Ok.
10. Jak wyżej.
11. Jak wyżej.
12. Pomyślę.
13. Raczej nie.
14. Ok.
15. Jak wyżej.
16. Jak wyżej.
17. Chyba da się zrobić.
18. Quest overhaul tak, Priboi nie - za dużo roboty.
19. Ok.
20. Ok.
21. Ok.
22. OK.
A jeśli chodzi o Dima's Mod Final - gwarantuję wam, że padniecie z zachwytu. :D

EDIT:

Co do mutantów - nie ma sprawy. :wink:
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez von Carstein w 01 Cze 2009, 13:24

To ja dorzucę jeszcze kilka moich małych pomysłów. Caleb nalegał. Chociaż ja bym wolał to załatwić za waszymi plecami.

1. Polowanko.
Każdy z was widzi ile tego tałtajstwa (swoją drogą przydałoby się dodać większe stada) łazi po Zonie... I gracza krew zalewa. Bo co z tego, że ubijemy gada, skoro z niego wypadnie raczej mało ciekawa rzecz. Więc ja postuluje za dodaniem dwóch rzeczy. Pierwsza to to, żebyśmy mogli się uczyć polowania (powiedzmy kupowalibyśmy informacje o częściach mutantów, a pózniej istniałaby szansa, że je znajdziemy). Pomysł drugi związany z polowankiem to...

2. Gotowanie!
Widzicie... w Zonie pląta się dużo mięska... co prawda jest ono nieco napromieniowane, ale od czego jest wóda :D.
A więc tak... idziecie sobie na polowanko... jest fajnie... widzicie mięsacza. BACH! BAHC! BACH! Gad leży. No to przystępujecie do działa... bierzecie nóż i ciachu ciachu... Wycinacie golonke, żeberko, racoce itd... Tylko co z tym zrobić... UPIEC! UGOTOWAĆ! Przydałoby się dodac jakąś kuchenkę gazową w ekwipunku... wiadomo... Takie okienko... i to wszystko tam by się wrzucało... żeby jeszcze było piękniej uczylibyśmy się gotować... znaczy przepisy byśmy kupowali od ludków i testowanko... przyprawy, inne składniki. Takie ugotowane żarło przywracałoby nam nieco więcej życia... No i można by nam dać jeszcze możliwość pędzenia bimberku...

3. Jestem Krejzo... znaczy kombinezony z mojego punktu widzenia.
Każdy z was wie, co to jest kombinezon... żeby więc "uprzyjemnić" nasz żywot można by dodać dwie rzeczy:
a) Tak jak mój szanowny poprzednik opisał znajdowanie kombinezonów w trupach. Nikłe szanse i żebyśmy egza nie mogli znalezć (nawet zepsute egzo to wciąż egzo)
b) I tutaj coś nowego... Kombinezony w częściach... tzn. Buty osobno, rękawice osobno, hełmy osobno, maski osobno, butle z tlenem osobno itd. Te części moglbyśmy znalezc w trupach (adidaski u dresa :D). Każda z tych części miałaby różny poziom wytrzymałości... wiadomo. Każda z tych części miałaby różny stopien ochrony, którąby nam dawała... ale uwaga! Po skompletowaniu powiedzmy wszystkich części od danego kombinezonu mielibyśmy BONUSA do współczynników.

4. Zegarek i złom (złoty)
Żebyśmy u martwych stalkerów mogli znależć różne takie bibeloty... o dość dużej wartości w róblach (złoty łańcuch i dzwonkiem, też złotym - jak u krowy - na szyi dresa) a zegarek (jak mój poprzednik) nosiłoby się na ręce... i wtedy moglibyśmy poznać godzinę)

5. Różne efekciory... He he...

Efekt bólu (jak dostaniemy to się nam robi biało przed oczami. I jak idziemy z raną itd).
Efekt wykrwawiania się (tracimy krew... robi się ciemno)
Efekt upicia, odurzenia się czymś ( jak w wiedzmine. Po prochach widzielibyśmy małę, różowe kotki)
Efekt uzależnienia się... jak za dużo pijemy to organizm się przyzwyczaja... i woła o więcej. Trzęsą się nam ręce, upływa z nas życie itd.

A do tego czaj i różne rodzaje alkoholi.

Jak jeszcze sobie coś przypomnę to napiszę.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Następna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość