Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Panczos w 23 Cze 2009, 10:44

Mam pytanie. Jak chcecie to dajcie za to warna :( Ale powiedzcie skąd moge pobrać Dima Mod???

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=4563 - caleb59
Zona is brutal and full of zasadzkas Sory za pisownie.
Core 2 DUO E8400 3.00GHz
2x2GB RAM DDR3 GoodRam 1333 MHz
Asus GeForce 9800GTX +
Windows XP Home Edition SP3
Awatar użytkownika
Panczos
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 27 Wrz 2008, 09:22
Ostatnio był: 28 Cze 2012, 11:53
Miejscowość: Gostyń Ślask
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Jarexxx w 27 Cze 2009, 13:48

Dodajcie też zamianę artefakt - anomalia, będzie ciekawiej, i naprawdę powinno się zmienić kierowanie pojazdów, przy wysiadaniu nie raz samochód mnie rozjechał, i można go zniszczyć w trakcie jazdy używając noża, a NPC powinny nas widzieć gdy siedzimy w samochodzie, oprócz ,,Pancernika".
Jest jeszcze bug z anomalia - pojazd, np wpadamy w (chyba w trampolinę) i jeśli samochód ją przeleci to leci sobie dalej do czasu kiedy anomalia nie skończy swojego ruchu (rozrywania na strzępy).
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez pietrucha w 29 Cze 2009, 16:52

A z ile będzie ważył?
I mała propozycja mugł byś przerobić trochę spawn? Wycięte mutanty są tylko po blowoutach i fajnie by było jakby były zawsze.

PS:
I żeby na każdym poziomie było f#uj szczurów.
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 29 Cze 2009, 17:15

Nie każdemu mogą się te szczury spodobać. Po wydaniu moda możesz sobie je sam dodać ew. poprosić mnie. :wink:

True - szczury na kazdym poziomie = IMO bezsens i lekka glupota zarazem... - caleb59
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez von Carstein w 29 Cze 2009, 19:27

Szczury tylko w podziemiach i w rejonach zurbanizowanych. Małe ilości w ruinach. Więcej gryzoni były by ciut dziwne... ale widok kotów polujących na szczurki...

Co ja to miałem... aha!
Dwa pytanka:
Pierwsze, czy dałoby się dodać wypowiedzi stalkerów z CS do SoC ("Przestań celować mi w jaja. Jesteś niemowa, opóźniony w rozwoju? Znam dobrego adwokata. Przyszedł, zobaczył, dostał wpier*ol...itd".) I to nieco wymieszał - niestety w DM częściej się do bandytów strzela, niż z nimi rozmawia (i tu CS rządzi. Przynajmniej dla mnie).

Drugie - chodzi o mutanty Karlik
Dałoby się choć tego małego, zombiastego przywrócić? Przerobiłoby się model tego dużego... a charakter mutanta (zwyczaje itd) obmyśliłoby się wspólnie. O karlika, z powodu braku modelu nie pytam...

I w razie czego - jak będziesz miał kłopot z pomysłami na questy poboczne to pisz. Zawsze oferuję swą pomoc.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez MatrixSTR w 30 Cze 2009, 00:47

mozna by zmienić zeby przy celowaniu prawym klawiszem było małe przybliżenie ponieważ gdy jest bez przybliżenia to lepiej się celuje patrząc na kropkę, a chyba nie o to chodzi

Mozesz zmienic to samodzielnie edytujac config kazdej z broni zmieniajac parametr "scope_zoom_factor = 90" na wartosc domyslna "55" i bedziesz mial swoj upragniony zoom... - caleb59

umiem edytować configi tylko robiłem zmiane tego dla mnie i dla kolegi którego też wnerwiał brak przybliżenia, myśle że pewnie jeszcze paru osobom też to nie pasuje i dlatego moja propozycja, można najwyej dodać później fixa który by to zmieniał

No coz wiekszosc userow jednak preferuje brak zooma w oku Naznaczonego co czyni gre bardziej realistyczna - moze po wydaniu moda @The Witcher dorobi fixa ale w sumie po co skoro piszesz ze sam dasz rade to zedytowac... - caleb59
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 07 Maj 2025, 20:23
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 277

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Panczos w 01 Lip 2009, 17:52

Popieram ciebie @caleb59 mi też coś nie pasi ten zoom w oku Naznaczonego wole bez zooma :) Wracając do pytania przypuszczalny termin wydania tego dodatku mamy się spodziewać jeszcze w lipcu? Czy nie? :(
Zona is brutal and full of zasadzkas Sory za pisownie.
Core 2 DUO E8400 3.00GHz
2x2GB RAM DDR3 GoodRam 1333 MHz
Asus GeForce 9800GTX +
Windows XP Home Edition SP3
Awatar użytkownika
Panczos
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 27 Wrz 2008, 09:22
Ostatnio był: 28 Cze 2012, 11:53
Miejscowość: Gostyń Ślask
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 1

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 01 Lip 2009, 18:05

Mod wyjdzie prawdopodobnie pod koniec lipca. :wink:

Wszystko zalezy od tego czy @Dymitr Izotop dostarczy niezbedne pliki jakie OBIECAL @The Witcherowi... - caleb59

Prowda.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez von Carstein w 03 Lip 2009, 18:30

Dobra... żeby było oficjalnie to ja się zgłaszam na testera moda Dimas Mod: E, którego twórcą jest Witcher i Dimitr.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 08 Lip 2009, 20:15

Żeby było oficjalnie napiszę, że zgłosił się jeszcze Terminus i Michu. Postanowiłem, że będą 2 fazy testów i więcej testerów, ponieważ mod będzie większy niż myślałem. :wink:

Ekhm facet chyba zapomniales komu na tym forum najbardziej zalezy na tym modzie...Poczytaj se moja kandydature na testera na pierwszej stronie tematu a jak bys mial watki to ... BAN! xD - caleb59

Łiii tam, cicho siedź.

Ekhem...

Uprzejmie informuję, że Dymitr przesłał mi pliki. Niedługo będzie znana data premiery moda. :P
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

[Dima's Mod Final] prawie

Postprzez Dymitr Izotop w 08 Lip 2009, 20:59

Oddaję to co mam do tej pory. Mod nie jest skończony, ale grywalny. Niestety jest ok. 1,3 GB do ściągnięcia, nie miałem czasu tego 'odchudzić'.
Co do samego moda:
- Generalnie powinno być trudniej, ale bez przesady,
- trochę nowych rzeczy ukrytych w dziwnych miejscach,
- kilka nowych zadań,
- nowe, lub inne kurtki,
- różne noktowizory,
- 'mechanicy' (nowi NPC) przejęli opcję napraw, można u nich kupić nowe zabawki,
- więcej części mutantów, większość 'jadalna' z pewnymi właściwościami,
- poprawiłem wygląd dołączanych tłumików, celowników i granatników w inv. (niestety nie wszystkie),
- kasa z zabitych,
- niewidzialne, lub prawie anomalie (+ inna animacja śrubki, ta z podrzutem),
- pogoda z SWO 2.2,
- nowa muzyka (5'nizza),
- artefakty do tworzenia anomalii,
- parę innych mniejszych drobiazgów i zmian.
Nie będę się zbytnio rozpisywał, bo i nie ma o czym, nie jest to nic nowego, nie zmienia fabuły po prostu kilka urozmaiceń.
Sugeruję czytać dialogi i opisy i raczej grać zgodnie z fabułą żeby nie przeoczyć czegoś ważnego. Puki co to tyle, zanim The Witcher nie dopieści tego wszystkiego można zabić czas grając w DM F.
Wszelkie uwagi mile widziane, można traktować to jako wersję testową.
Dziękuję wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób są lub byli zamieszani w to wszystko.

Z racji faktu ze linki byly zle wklejone co uniemozliwilo pobranie przenioslem post do tematu o DM: E - pozatym @The Witcher mial sapy aby nie udostepniac przedwczesnie plikow moda moim zdaniem slusznie... - caleb59
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez The Witcher w 15 Lip 2009, 10:29

No...

Pora ujawnić kilka moich pomysłów. :P Ciekawe czy Wam się spodobają. :)

1. Bronie:
Chcę zrobić kilka stanów każdej broni:
- Zardzewiały, nieładnie wygląda, bardzo często się zacina, o wiele mniejsze osiągi. :P
- Zużyty, cześciej się zacina, trochę mniejsze osiągi (te najczęściej będą nosić stalkerzy)
- Nowy, normalne osiągi, ładny wygląd :P i większa cena.
2. Kombinezony:
a) Różnorodność - opiszę to na przykładzie kombinezonu stalkera: Wiadomo, że kombinezony w zonie nie są produkowane w fabrykach, więc każdy wygląda inaczej, ale chroni tak samo. Np.
1 Kombinezon: Stara, skórzana kurtka, jakieś dżinsy, adidaski i kaptur, na to wszystko kamizelka kuloodporna i trochę kavlaru.
2 Kombinezon: Nowiuśki dres, spodnie moro, trepy i kamizelka z kevlarem. itd.
Mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. :P
b) Pancerze w częściach:
Coś jak w większości gier RPG - kaptur/hełm/maska przeciwgazowa/czapka, rękawice, kombinezon i buty. Jak nie starczy czasu, to będzie samo nakrycie głowy + kombinezon.
c) Tworzenie pancerzy:
Jeśli starczy czasu to zrobię zestaw, dzięki któremu będziemy mogli tworzyć pancerze z różnych części.

Co do ulepszania broni:
Jeśli nie uda mi się zrobić tego z CS, to dodam tylko mechaników, którzy będą mogli nam sprzedać ulepszone bronie (np. Ak-47 z większą przebijalnością i szybkostrzelnością)

To chyba tyle, jak przypomnę sobie coś to napiszę. :P

Co o tym myślicie?
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość