[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez dorian w 12 Sie 2009, 20:39

Gram właśnie na AMK 1.4 + pacz, ale musiałem usunąć plik localization.Itx i jak już mowa o edycji i grzebaniu w plikach i chyba wcześniej tego nie było, to bardzo mnie wkurzają opisy śpiwora i wyboru opcji spania po angielsku typu amk_sleep_title itp.
Więc zmieniłem to i teraz jest tak :
Image
I tak :
Image
Ja przetłumaczyłem sobie to tak, znaczki już tak nie dają po oczach i chyba jest z deka lepiej :D

I od razu jak zrobić :+: :
1.Opcje spania:
-gamedata-config-ui-ui_cheat_wnd.xml edytować ten plik i tu wpisać co trzeba po polsku między <text>...</text,
2.Opis śpiwora:
-gamedata-config-misc-amk_mod_matras.Itx też edycja tego pliku i tu wpisać swój opis śpiwora w PL po:
description = ..... (tutaj trzeba cały wpis dać w cudzysłów,co by odstępy wyrazów od siebie były),
i nazwę śpiwora w inventory_name = ......
Tak samo jak w pkt.2 zmienia się opis amk_metka, czyli nadajnik GPS tyle, że w pliku amk_mod_metka.Itx.
Mam nadzieję, że moje wymysły się na coś przydadzą :wink:
Ostatnio edytowany przez dorian 13 Sie 2009, 08:23, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 12 Sie 2009, 21:29

Dorian, jeżeli pokazują ci się teksty typu bla_bla_amk etc. to po prostu źle zainstalowałeś moda, czyli nie zmieniłeś linijki w localization.ltx + nie zmieniłeś w "config\text" nazwy foldery "eng" na "pol". ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez dorian w 12 Sie 2009, 21:44

No właśnie zrobiłem przy instalce moda wszystko tak jak zapodałeś wcześniej i gra nie chciała mi w ogóle odpalić, a przeca wgrywałem juz moda nie jednego :wink: Dopiero po wywaleniu pliku localization.Itx w ogole precz, wszystko poszło o.k. tyle, że krzaki wyszły niekiedy w opisach, ale to sobie w ten sposób radzę.
Gram i jest git, ale może jeszcze raz coś pomieszam w opcjach z tym localization, żeby więcej opisów w PL było :D :wódka:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [AMK MOD]

Postprzez Pyr0 w 18 Sie 2009, 22:03

Witam mam problem dotyczący uruchomienia tegoż moda.Albowiem zainstalowałem wszystko po kolei patcha także ale jak uruchamiam to :WITAMY PULPIT :o !.Mam patcha 1.0004.Loga podac nie moge bo stalka mam na laptopie a narazie jest on niedostepny.Podam moze jutro.
Z góry thx :wink: .
"We believe in power of music to change lives" - Tim Mcllrath
Image
Windows 7 Home Premium 64bit
Intel Core i5 760/ 2.80 Ghz
Gigabyte Radeon HD5770 1024MB
Goodram 2x2GB
Awatar użytkownika
Pyr0
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 14:48
Ostatnio był: 25 Gru 2016, 16:07
Miejscowość: Piekary Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

odzyskanie starego HUD'a

Postprzez BednaR w 22 Sie 2009, 10:18

Witam ponownie i dziekuje za pomoc w odzyskaniu 'starego' hud'a w zmodowany STALKERze.

Przeszujujac net znalazlem cos takiego (nie wiem czy powinienem podac strone z ktorej to wzialem? :wódka: ):

to get the old HUD back go to:

gamedata\config\ui
delete these files:
maingame.xml
maingame_16.xml
motion_icon.xml
motion_icon_16.xml
ui_hud.xml
zone_map.xml
zone_map_16.xml

then go to:
gamedata\textures\ui
delete ui_hud.dds

Wywalilem wszyko poza plikami zone_map i mam stary fanutki hud do jakiego sie przyzwyczailem :P
Moze komus pomoze
BednaR
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 09 Sie 2009, 00:50
Ostatnio był: 22 Sie 2009, 10:18
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez vintorez1 w 06 Wrz 2009, 15:43

Miałbym prośbę czy mógłby mi ktoś napisać co mam pobrać żeby grać w wersje moda 1.4.1 na patchu 1.0005 w raz ze spolszczeniem i ewentualnymi dodatkami jeśli takowe istnieją, bo w tym wszystkim to się nie mogę za bardzo połapać
Image
Awatar użytkownika
vintorez1
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 11 Maj 2009, 16:57
Ostatnio był: 29 Gru 2024, 10:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 06 Wrz 2009, 15:45

Nie ma takiej rzeczy, która umożliwi grę na 1.0005. Po prostu zainstaluj 1.0004 i tyle...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Per$hing16 w 20 Wrz 2009, 16:55

witam.
Jest moze trader mod , oraz spolszczenie (czesciowe , bo calego nie ma :/) do amk?
I ktore dodatki do amk 1.4 sa warte zachodu ja narazie bez zadnego gram.
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez sunseeker w 10 Lis 2009, 00:26

Cześć.
Mod jest super jeśli chodzi o klimat. Trochę trudny jak dla mnie Mam tylko pytanie do kogoś kto w grał na tym modzie. Znalazłem kilka rzeczy których nie bardzo wiem jak użyć
- coś w rodzaju plecaka. Rozumiem że można go położyć na ziemi i wkładać w niego przedmioty - to OK, ale czy można go z powrotem zabrać?
- kanistry z benzyną (?) po co jest benzyna jak nie ma samochodów ? :P
- jakieś bańki z gazem - wyglądają jak kuchenki turystyczne :P
sunseeker
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 10 Lis 2009, 00:11
Ostatnio był: 04 Lut 2010, 12:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez mateszew w 10 Lis 2009, 10:01

Do sunseeker
1.Nie mozna nie pytaj dlaczego tego niewiem mozna tylko wyciagac z niego itemy
2. Mozna je rozwalac tak jak w niektorych filmikach i wysadzic np. bar tylko trzeba duzo :D
3.Powyzej odpowiedz :arrowu:
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [AMK MOD]

Postprzez dorian w 10 Lis 2009, 10:44

sunseeker,
Nie wiem na 100% czy w AMK, bo grałem w niego dawno, ale kanistrami i butlami z gazem można pobawić się np. tak :

http://www.youtube.com/watch?v=FpQfLrvCKOY

A jak chcesz się jeszcze bardziej "rozerwać", to zbierasz takie buteleczki z gazem i kanistry, podrzucasz je w miarę niezauważony np. bandytom w nocy i starannie układasz w jednym miejscu jak najbliżej nich. Potem odchodzisz niepostrzeżenie dalej i robisz tak :

http://www.youtube.com/watch?v=Sk-xfB8sfbA&feature=related

Powinno zadziałać, a przynajmniej już wiadomo do czego one mogą się przydać.:facepalm:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 16 Lis 2009, 11:45

Dynamiczne wiadomości w PDA


Czy to jest coś takiego, co widziałem w 1935, że w kontaktach, po kliknięciu na kontakt, można wysyłać wiadomości?
Ogólnie opis robi niesamowite wrażenie... alife rozbudowane do granic możliwości :) mi się podobał już sam xStream AI pack, a co dopiero coś takiego... (btw na ai pack, gdy mnie zauważył patrol wojskowy na prawo od wioski kotów, to pogonili za mną do samej wioski niemalże, dopóki im nie zniknąłem - extra).
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości