[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez Darth ReX w 28 Sty 2010, 22:57

Nie poprawiano grafiki, są nowe tekstury niektórych rzeczy, ale nic więcej.
|| Ryzen 7 5700 X3D | 32GB RAM | RTX 5070 Ti | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2055
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 28 Wrz 2025, 11:12
Kozaki: 224

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 29 Sty 2010, 01:30

Kuroi napisał(a):A czy grafika jest poprawiona? Bo mam słabego kompa i nie wiem, czy warto ściągać.


Ale nie bardzo rozumiem związku?... Czy wg Ciebie poprawa grafiki wiąże się koniecznie ze zmniejszeniem wydajności?... Jak powiedział Morpheus do Neo: "Hmmmmm......".

Niemniej, jak napisał już Rex, AMK nie ma nowych-starych tekstur, tekstury są jedynie do nowo-wprowadzonych rzeczy.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 29 Sty 2010, 10:28

utak3r napisał(a):Ale nie bardzo rozumiem związku?... Czy wg Ciebie poprawa grafiki wiąże się koniecznie ze zmniejszeniem wydajności?... Jak powiedział Morpheus do Neo: "Hmmmmm......".


Na ogół gdy grafika jest poprawiona to wymagania też wzrastają... Chyba, że ja o czymś nie wiem.
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 29 Sty 2010, 12:41

A nie wiedziałeś o tym, że można wywalić takie ulepszenia? Wtedy wywalamy folder gamedata\shaders, oraz wyłączamy zbędne efekty graficzne lub obniżamy ustawienia w opcjach gry. To nic trudnego. ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 29 Sty 2010, 15:19

xKoweKx napisał(a):A nie wiedziałeś o tym, że można wywalić takie ulepszenia? Wtedy wywalamy folder gamedata\shaders, oraz wyłączamy zbędne efekty graficzne lub obniżamy ustawienia w opcjach gry. To nic trudnego. ;)

Nie jestem Modderem, nie znam się na takich rzeczach ;) A ustawienia w opcjach zawsze mam na min. nie licząc zasięgu wzroku ;)
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 29 Sty 2010, 22:39

Nawet nie miałem na myśli wywalania - po prostu niekoniecznie poprawa grafiki = wzrost obciążenia... tekstury mogę być lepsze bez zwiększania rozdzielczości - o czym często ludzie zapominają... To samo tyczy się tez innych elementów graficznych - shaderów, systemu pogody, cząsteczek itp. To wszystko może zwiększyć obciążenie, ale... nie musi :)
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 02 Lut 2010, 22:51

Mam pytanie. Co robić, gdy zaskoczy mnie blowout gdzieś, gdzie nie mam możliwości się schować? Np. Takie wysypisko. Tam nie mam gdzie się ukryć na czas emisji :/

Miałem taki nie fart, że podczas blowout'u byłem na wysypisku, świeżo po obronieniu tego małego obozowiska przed bandytami (tam gdzie jest Bies) i nagle sruuutututu! Co widzę? Pozostali Stalkerzy z tego obozu biegną do hali tego hangaru, no to biegnę z nimi. Niestety, bandyci też tam byli :x Nie ma chyba nic gorszego niż wymiana ognia podczas emisji :x Kiedy się uspokoiło zostałem sam.. Zginęli wszyscy. Po części od kul po części od blowoutu. Między innymi Sieryj >.< Nawet nie zdążyłem go spytać o Siebie. (tzn. Strieloka ;p)

Więc co robić w czasie blowoutu kiedy nie mam gdzie się skryć?

W prawdzie nie jest on zbytnio zabójczy.... Bo mając kombinezon turysty nie zabierało mi zbyt dużo hp zaś napromieniowałem się w sumie chyba w... Ja wiem? 20-30% przez cały okres emisji?

Czekam na rady ;)
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 03 Lut 2010, 02:36

Na Wysypisku to tylko w hangarze... i to gdzieś tak w połowie jego długości ;)
Co do siły: zależna jest od lokacji - im bliżej centrum Zony, tym silniejsze blowouty.

A co robić?.. no cóż, wóda, leki popromienne i apteczki... uważaj tylko z lekami, zabierają życie! Więc jeśli masz go mało, to najpierw apteczka, dopiero potem leki.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 03 Lut 2010, 09:03

Jeszcze coś. Początkowo zdziwiłem się, że nie zginąłem śpiąc hmm... 8-9 godzin? Bo zawsze jak była opcja snu to przy takiej jego długości zazwyczaj budzę się martwy :D Początkowo myślałem, że głód został "wyłączony" ale potem patrze, a tutaj widelec z łyżką mi się pokazał. I tutaj pytanie. Co jaki czas trzeba się posilać, i czy to, ile zjem ma jakieś znaczenie? czy jak zjem kilka rozkoszy turysty wytrzymam dłużej niż na jednym bochenku chleba? :D Wydaje się to oczywiste, ale w grze nigdy nie wiadomo :D
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 03 Lut 2010, 10:01

Kuroi napisał(a):Bo zawsze jak była opcja snu to przy takiej jego długości zazwyczaj budzę się martwy


"zawsze" w jakim modzie?... AMK posiada wbudowane zabezpieczenie, czego inni nie zrobili.
Ponadto, konserwa daje więcej, niż bochenek, czy kiełbasa dietetyczna (co za nazwa :E ), ale czy jest sens jedzenia kilku naraz?... Szczerze, nie pamiętam.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 03 Lut 2010, 10:13

utak3r napisał(a):"zawsze" w jakim modzie?... AMK posiada wbudowane zabezpieczenie, czego inni nie zrobili.

Jak grałem np. w OL 2.2 to o ile dobrze pamiętam ginąłem po zbyt długiej drzemce, przy minimodzie ABC sleep mod również się już nie budziłem. Tak więc byłem zdziwiony, że obudziłem się po tak długim śnie, nawet nie byłem głodny ;p

Edit: Czy skrytkę(plecak?) którą posiada się od początku gry można podnieść? Wolę najpierw spytać żeby nie upuścić jej w głupim miejscu a potem płakać, że nie mogę jej zabrać z powrotem :D
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 03 Lut 2010, 22:03

Wiesz, że nigdy nie próbowałem plecaka podnosić? :P Serio :D
BTW, skoro podoba CI się AMK, możesz spróbować utAMKa :P
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości