[Droga do Prypeci] by razoromon

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 24 Lip 2013, 19:37

Droga do Prypeci v1.0.0.1

Od razu zaznaczam, że moda znalazłem na StalkerTeam i napisałem tutaj o nim temat.

Opis
Droga do Prypeci to mod globalno-fabularny autorstwa niejakiego razoromona. Mod całkowicie zmienia fabułę, i dodaje nowe lokacje, pozbywając się starych, prócz Prypeci. W rozgrywce pokierujemy nowym protagonistą, który wraz ze swoim przyjacielem ma za zadanie odnaleźć schematy przejść z Prypeci do Czarnobyla. Jednak gdy docierają do Kordonu, okazuje się, że wszyscy wojskowi zostali zabici przez mutanty. Zabierają notatki i uciekają przed mutantami do jednej z piwniczek w opuszczonej wiosce. Podczas ucieczki jeden z nich zostaje ranny i umiera. Pozostały przy życiu stalker zabiera karabin snajperski, amunicje i stara się wykonać zlecone zadanie.


Lista zmian
:

Kod: Zaznacz wszystko
-nowa fabuła,
-nowy bohater główny,
-nowe lokacje (Kordon, Jantar, Magazyny Wojskowe, Podziemia Agropromu, Szpital, CzAES),
-wycięte mapy Zaton i Okolice fabryki Jupiter,
-54 nowe zadania,
-nowe i zmienione dialogi,
-48 nowych broni,
-11 nowych kombinezonów,
-4 nowe przedmioty,
-57 nowych NPC,
-7 nowych mutantów,
-5 nowych rodzajów amunicji,
-zmieniony wygląd roślinności,
-zmienione tekstury uzbrojenia,
-każda broń ma swoje celowniki,
-dodano nowe medykamenty, żywność, przedmioty,
-8 nowych dodatków do uzbrojenia,
-nowe nagrody otrzymywane za wykonane misje,
-nowy HUD,
-zmieniony początek i końcówka gry,
-bardzo dużo innych zmian,


Lista zmian - dodatek Chriotmao
:

Kod: Zaznacz wszystko
-usunięto wylot na oświetleniu statycznym;
-poprawiono błąd napoju energetyzującego;
-dodano możliwość wyłączenia celownika(ustawienia gry);
-poprawiono błąd z wielkością magazynków;
-zmieniono intro i ekrany ładowania na oryginalne;
-poprawiono świecenie oczu mutantów;
-zmienione modele NPC na oryginalne;
-zmieniono 100 porad na 100 żartów;
-usunięto kombinezony dodane w modzie;
-przezbrojono wszystkich NPC;
-zmieniono właściwości artefaktów;
-zmieniono ceny ulepszeń;
-zmieniono wyświetlanie wody na r1;
-poprawiony szajdery oświetlenia r1;
-przywrócono oryginalne modele snorka i ślepego psa;
-poprawiona FOV 75;
-usunięto zadanie zdobycia czerstwego chleba;
-poprawiono błędy w opisach;
-poprawiono zachowanie GG podczas odniesienia zranienia;
-poprawiono odgłos podczas używania apteczki;
-poprawiono dźwięki otoczenia lokacji;
-poprawiono dźwięki roślinności;
-z ciał poległych można zabierać pieniądze;
-przy wkładaniu przedmiotów do plecaka GG przez kilka sekund nie trzyma broni;
-nowy HUD (Cromm Cruac);
-poprawiono tekstury przedmiotów.


Działa na wersji STALKER'a: 1.6.02
Dodatek do wersji 1.0.0.1 moda
Mod w rosyjskiej wersji językowej

Instalacja
Moda
1.Włącz instalator.
2.Wykonuj polecenia pokazane na ekranie.
3.Wybierz ścieżkę do katalogu z grą.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Dodatku
Zainstaluj plik do katalogu z grą.

Ważne: Jeżeli zainstalowałeś dodatek w folderze gry, uruchom jeden po drugim pliki:
1.delete_meshes.bat
2.delete_script.bat

Screeny
Image

Image

Image

Filmiki




Linki
Strona domowa moda
Mod na StalkerTeam

Mod v1.0.0.1 po rosyjsku
Fix 6.07
Dodatek Chriotmao
Fix 2, obowiązkowy do dodatku
Fix 3, obowiązowy

Zangielszczenie, znalezione przez @Gizbarusa
Polonizacja by StalkerCell v0.3 beta

Uwaga!
Jestem w trakcie robienia polonizacji, najnowsza wersja to 0.3 beta. Ta wersja polonizuje trzy pliki
st_items_equipment
st_items_outfit
ui_st_pda

Plik st_items_outfit polonizuje tylko nazwy kombinezonów etc.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell 27 Lip 2013, 22:08, edytowano w sumie 4 razy

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szczur.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Szczur w 24 Lip 2013, 20:03

Na pewno przetestuję, ciekawy pomysł z tą fabułą. Pytanko, czy te fioletowe plamki na screenach są specjalnie?
Dobrej Zony!
Всегда из тени - крыса
:

Opowiadanie - praca zawieszona
Frakcja - dodatki!
Kawa / Στίχοι / Песни
Awatar użytkownika
Szczur
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 21 Cze 2013, 18:29
Ostatnio był: 12 Cze 2017, 23:33
Miejscowość: Kraków / Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 101

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 24 Lip 2013, 20:17

Nie, to pewnie są rozmycia tych screenów.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Szczur w 24 Lip 2013, 22:28

Ciekawe, czy ten przyjaciel będzie nam pomagał, byłoby raźniej w Zonie.
Dobrej Zony!
Всегда из тени - крыса
:

Opowiadanie - praca zawieszona
Frakcja - dodatki!
Kawa / Στίχοι / Песни
Awatar użytkownika
Szczur
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 21 Cze 2013, 18:29
Ostatnio był: 12 Cze 2017, 23:33
Miejscowość: Kraków / Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 101

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Voldi w 24 Lip 2013, 22:42

Przecież, z tego co zrozumiałem, nie żyje.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 27 Kwi 2023, 17:28
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 24 Lip 2013, 23:11

Jutro postaram się wkleić filmiki z JuDupa, a jak pobiorę i zagram, to zdam relacje.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Gizbarus w 24 Lip 2013, 23:24

Gram już parę chwil w tego moda. Ogólnie robi dobre wrażenie. Właśnie dorwałem zangielszczenie, dzięki któremu będę w ogóle wiedział, o co chodzi...:P Sprzętu u handlarzy jest cała masa, jakby komuś wysypał się worek z Arsenal Modem i innymi cudami... Ale kasy niestety brak.

Ps - jedyna uwaga. Odgłosy mięsaczy są... Nie, to trzeba samemu usłyszeć :facepalm:

Link do wersji angielskiej:

http://www.mediafire.com/download/nrp9k ... h+trans.7z
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 26 Lip 2013, 10:11

@Giz - dałem do pierwszego posta linka, jakby co.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Pangia w 26 Lip 2013, 12:59

Hm... Skoro jest zangielszczenie, to chętnie wypróbuję. Tylko nie jestem pewien do końca, jak instalować. Tak, jak jest kolejność linków - mod -> I fix -> dodatek -> II fix -> III fix?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Gizbarus w 26 Lip 2013, 13:23

Gram już jakiś czas - doszedłem do Prypeci, byłem w X8... Mod ogólnie sympatyczny, gdyby nie fakt, że przeciwnicy momentami przesadzają z celnością swoich strzałów - pięć kul z karabinku szturmowego na moją klatę z odległości 200 metrów? Czemu nie... Z kolei my możemy przywitać ich paroma niezłymi pukawkami, takimi jak Barrett M82 czy AS50. Jedyne co mam poważnie do zarzucenia grze, to spawn wrogów w Prypeci - noż kuffa, chyba się komuś worek wysypał :facepalm: Rozumiem, że to ma częściowe uzasadnienie fabularne, ale póki co mam wrażenie, że wytłukłem już pół populacji Korei Południowej, która zjechała do Zony na wakacje...:facepalm:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez StalkerCell w 26 Lip 2013, 13:42

Pangia napisał(a):Hm... Skoro jest zangielszczenie, to chętnie wypróbuję. Tylko nie jestem pewien do końca, jak instalować. Tak, jak jest kolejność linków - mod -> I fix -> dodatek -> II fix -> III fix?


Na StalkerTeam nie było napisane w jakiej kolejności.

A dodatek, fix 2 i fix 3 instalujesz, kiedy grasz na oświetleniu statycznym.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Droga do Prypeci] by razoromon

Postprzez Strelok_90 w 26 Lip 2013, 14:15

Jak wrócę z wakacjii to postaram się zagrać. Mody takie jak "Мертвый Город" czy jakieś tam inne MISERYpodobne dodają wiele zbędnego szajsu i innych pierdołek (bez urazy dla fanów tych modów), co sprawia, że mają około 5 GB i spowalniają komputer. Mam nadzieję, że ten mod nie sprawia trudności w uruchamianiu i instalacji :) .

Strelok_90
Wygnany z Zony

Posty: 55
Dołączenie: 08 Sie 2012, 19:03
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 22:45
Ulubiona broń: --
Kozaki: 17

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości