[Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Vidic w 30 Kwi 2011, 13:07

Cześć też mam problem ze spawnowaniem ludzi i mutantów.Odznaczam opcje "to actor" i nic !Na początku było ok ale po zmianie lokacji już nigdzie mi niespawnuje nawet jak odznaczę "to actor" .
Pomocy !
:wódka:
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Reklamy Google

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez gizmo685 w 17 Mar 2012, 14:57

Ej a wiecie może gdzie się ustawia wagę jaką gracz może nosić ?
gizmo685
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 17 Mar 2012, 13:25
Ostatnio był: 06 Gru 2013, 20:01
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Wheeljack w 17 Mar 2012, 15:47

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

problem z modem spawner 2012

Postprzez jasiek99 w 16 Gru 2012, 13:08

mam S.T.A.L.K.E.R zew prypeci zainstalowałem moda wszystko normalnie mi spawnuje ale nie chce mi spawnować ludzi i mutantów w ogóle żdnych ludzi ani mutantów nie spawnuje a bronie artefakty i inne rzeczy noramalnie spawnuje
Ostatnio edytowany przez jasiek99, 29 Wrz 2015, 23:08, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post jasiek99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Wańka_Wkręt.
Awatar użytkownika
jasiek99
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 13 Gru 2012, 14:29
Ostatnio był: 16 Paź 2021, 12:56
Miejscowość: Dolny Śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -6

Re: problem z modem spawner 2012

Postprzez apg2312 w 16 Gru 2012, 13:24

* Chciałbyś jeszcze coś dodać?

* Ojej, to straszne. Mam nadzieję, że dasz sobie z tym radę!

* I co to ma z nami wspólnego?

Wybierz sobie którąś z powyższych odpowiedzi :P
Nie wiem, z jakiej przeglądarki internetowej korzystasz, ale o ile mi wiadomo wszystkie sprawdzają pisownię. Więc jakim cudem narobiłeś te błędy ?
O braku znaków przestankowych i o tym, że zdanie zaczyna się z dużej litery to już nawet nie chcę wspominać...
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez kubekpop w 16 Gru 2012, 18:50

Spróbuj ustawić odległość spawnu na inną niż 1, jeśli jest taka opcja. I rzeczywiście trzeba odznaczyć "to actor".
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 18 Gru 2012, 21:32, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez STALKERCOSIEK w 17 Gru 2012, 09:32

Własnie, ze nie warto - choc mam zainstalowany, dziala spawnowanie ludzi tylko na zatonie, a inne rzeczy morzesz wszedzie, tylko trzeba pamientac ze jak kolesi(e) chcesz spawnowac, to odznacz to actor.

Uwagi moderatora:

Pisownia! Błąd na błędzie... a sensu kompletnie brak, myślotok bez składu. Nie spóźnisz się do szkoły? Lepiej już wychodź... - u3

Za ten post STALKERCOSIEK otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gray Fox.
STALKERCOSIEK
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 11 Gru 2012, 11:40
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 14:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -16

Re: problem z modem spawner 2012

Postprzez Gray Fox w 18 Gru 2012, 18:46

jasiek99 napisał(a):mam S.T.A.L.K.E.R zew prypeci zainstalowałem moda wszystko normalnie mi spawnuje ale nie chce mi spawnowac ludzi i mutantów wogle rzdnych ludzi ani mutantów nie spawnuje a bronie artefakty i inne rzeczy noramalnie spawnuje



Z tego co od jego bazgrolenia zrozumiałem to jest to że nie może przywołać stalkerów i mutantów.

Drogi Janie99.

Mutanty oraz ludzi możesz spawnić tylko w Zatonie.
b
Awatar użytkownika
Gray Fox
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 07 Maj 2012, 19:56
Ostatnio był: 02 Kwi 2024, 18:02
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 4

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez STALKERCOSIEK w 28 Gru 2012, 15:21

Mam pytanie, czemu nie można spawnować npc w jupiterze i w prypeci?
Fajny mod bo większość rzeczy jest w menu spawnu, no ale chciał bym też ludzi mutanty w prypeci albo przynajmniej w jupiterze.
Jak by się komuś chciało za to zabrać niech se pobierze z tond.


http://www.sendspace.com/file/yp2xan

Za ten post STALKERCOSIEK otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gray Fox.
STALKERCOSIEK
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 11 Gru 2012, 11:40
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 14:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -16

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez massio68 w 31 Gru 2012, 19:14

ja nie mogę zmienić tego pliku game data na true bo wyskakuje błąd. co zrobić
massio68
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 10 Sie 2012, 22:17
Ostatnio był: 28 Gru 2013, 11:19
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -1

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Gray Fox w 03 Sty 2013, 22:05

Jaki błąd? Screenshot może?
b
Awatar użytkownika
Gray Fox
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 07 Maj 2012, 19:56
Ostatnio był: 02 Kwi 2024, 18:02
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 4

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Gizbarus w 03 Sty 2013, 23:20

Massio, uściślij. Jednak póki co mogę zgadywać i wróżyć z fusów, że we właściwościach fsgame.ltx masz zaznaczoną opcję "tylko do odczytu". Odznacz ją i wszystko powinno działać.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości