[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 05 Maj 2013, 13:38

Do czego ten kluczyk? U bandytów w sejfie na strychu, na Bagna w skrzyni opodal trupa trepa.

W Zatonie będą nowe misje fabularne, wstrzymaj konie kowboju ;) No i Agro, Dolina i Czerwony Las ;)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 05 Maj 2013, 13:44

Kudkudak napisał(a):Do czego ten kluczyk?

Jakbyś przeczytał pierwszego posta na stronie, to byś się dowiedział... A trudno, żeby kluczyk do sejfu był w tym samym sejfie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 05 Maj 2013, 14:00

Przecież nic nie szkodzi napisać od razu, nie będe specjalnie zapamiętywał Twoje posty :P

Jeśli chodzi o klucz na Bagna, to jest w posterunku w którym normalnie jest przejście na Wysypisko. W budynki bodajże na szafce leży skrzynia, taka jak w Barze do chowania rzeczy. Tam masz kluczyk.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 05 Maj 2013, 14:35

Haha ja też się pogubiłem :D

Pierwszy klucz który będzie nam dane w tym modzie spotkać jest kluczem do sejfu. Sejf ten znajduje się na drugim piętrze budynku z balkonem. Na balkon ten wchodzimy po drabince następnie wchodzimy do środka budynku. Gdy już jesteśmy w pierwszym pomieszczeniu przechodzimy do kolejnego (schody w dół i kolejna drabina w górę) gdzie w chodzimy po drabinie. Gdy już jesteśmy na strychu (bądź drugim piętrze) zlokalizowanie sejfu nie stanowi problemu.

Teraz sprawa klucza. Klucz ten znajduję się w drugim z budynków ATP który ma strych. Skoro sejf znaleźliśmy w pierwszym budynku to odnalezienie kolejnego jest banalne. Chodzi o budynek który jest do połowy rozkur... Ma on też ogromne wrota jak do stodoły i wewnątrz pali się ognisko ( brawa dla bandytów! Ognisko wewnątrz budynku poraz kolejny xD) Gdy przejdziemy przez te wrota i stoimy "twarzą w twarz" z ogniskiem to musimy się obrócić o 90 stopni na północ (w tym wypadku w lewo) i już widzimy drabinę po której wchodzimy i znajdujemy plecak z kluczem !

Mogę jescze sceny porobić jeśli chcesz :E

Sprawę drugiego klucza rozwiązał Kudkudak tylko tak trochę bardziej ... hm zwięźle :P
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 05 Maj 2013, 15:04

Prohibition napisał(a):Teraz sprawa klucza. Klucz ten znajduję się w drugim z budynków ATP który ma strych. Skoro sejf znaleźliśmy w pierwszym budynku to odnalezienie kolejnego jest banalne. Chodzi o budynek który jest do połowy rozkur... Ma on też ogromne wrota jak do stodoły i wewnątrz pali się ognisko ( brawa dla bandytów! Ognisko wewnątrz budynku poraz kolejny xD) Gdy przejdziemy przez te wrota i stoimy "twarzą w twarz" z ogniskiem to musimy się obrócić o 90 stopni na północ (w tym wypadku w lewo) i już widzimy drabinę po której wchodzimy i znajdujemy plecak z kluczem !

Daję sobie paznokcia obciąć, że plecaka nie było ani przed, ani po znalezieniu sejfu. Ale i tak poszukam ;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 05 Maj 2013, 15:08

Plecak pojawi się po otrzymaniu misji chyba, a jeśli nie to musi tam być, tylko pusty. Musisz się przyzwyczaić - najpierw misja, potem eksploring ;)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 05 Maj 2013, 15:10

Hm... Trochę takie w stylu nowoczesnych gier komputerowych prowadzących za rączkę gracza. Tyle że SGM najpierw prowadzi za rączkę, a później zostawia we mgle :P Bo tego kluczyka to chyba z pół godziny szukałem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 05 Maj 2013, 21:41

Włącz latarkę to zobaczysz ten plecak :D

A co do tego ,że prowadzi za rączkę ,a potem we mgle zostawia to czysta prawda ... Ja 4 godziny chodziłem od npc do npc bo szukałem qesta który popchnie fabułę dalej ... I wiecie co ? Nie znalazłem ;) Chcę grać dalej ,ale nie mogę .
Przerost ambicji nad możliwości jak to się mawia :P

EDIT : W sumie to chyba wiem czemu ... Nie wykonałem wcześniej żadnej misji dla najemników ,ale ... Nie mam jak się dostać do ich bazy ! Gdy miałem misję z odbiciem wojskowego z rąk najemników jeden po trafieniu z RPG wleciał do Bieduina (nie pamiętam czy tak się to pisze) w anomalię grawitacyjną ,a ta go wystrzeliła gdzieś w piz ... Po 4 dniach grania przypomniałem sobie ,że nie znalazłem nigdzie PDA z hasłem . Jak ktoś umiał by zespawnować to PDA albo najemnika to niech pisze.
Więc taka rada dla was ,żeby przy tej misji przeszukać wszystkich najemników ... Najgorsze jest to ,że nawet jak nie znajdziecie tego PDA to fabuła idzie dalej ... Aż do pewnego momentu i kaplica.
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Normandia w 07 Maj 2013, 19:32

Pobrałem Braza 1.6.1 + fix tyle że wszystko mam w pięknej rosyjskiej cyrylicy, jak to spolszczyć albo żeby chociaż po angielsku było? Czy spolszczenie do 1.6 będzie kompatybilne z 1.6.1?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 07 Maj 2013, 20:07

O ile się nie mylę to wersja 1.61 to jest SMG 1.6 + BRAZ (tak ?). Jeśli tak to czytaj uważniej pierwszy post bo jest jasno powiedziane ,że to spolszczenie 3 w 1 czyli do czystego SMG 1.6, BRAZ'a i choinice .
Ale i tak nie ma co się bawić w 1.6. Lepiej pobierz 2.2 i pełne spolszczenie ze stalker-team.
EDIT: Teraz już wiem ,że po dodaniu BRAZ'a do 1.6 robi się 1.61 więc na przyszłość to przeczytaj dokładniej bo to twoje pytanie jest kompletnie bez sensu ;)
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 08 Maj 2013, 15:45

Skin maski gazowej z MISERY

Tylko dla chętnych - wrzuciłem to dla siebie, może komuś się przyda - są tu tylko skiny maski gazowej, potem dodam wszystkie, jeśli mi się spodobają. Wklejacie z zamianą plików. Na wszelki wypadek paczka z starymi skinami.

Skiny z MISERY

Stare skiny z SGM 2.2

Uwaga! Dałem niestety (dla Was) ekstremalnie zniszczone, żeby było utrudnienie. SGM i tak jest dość easy :)

Screeny:
:

Przed:

Image

Po:

Image

Image

Image


Tylko wiecie! Ja nie jestem modderem, nie znam się, i między przechodzeniem na inny stan zniszczenia może się stać coś złego, znaczy z wyglądem maski - może się szybciej stać rozwalona. Jak na razie grałem nie było jakoś nic złego, ale właśnie po to na wszelki wypadeczek wrzucam stare maski :P
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HollowVooDoo w 08 Maj 2013, 20:32

Również po dłuższej przerwie wróciłem do STALKERa, oczywiście z modem Sigerous. Ostatnia wersja tej modyfikacji w jaką grałem to bodajże 1.7, więc już dosyć czasu minęło żeby przypomnieć sobie co w SGM piszczy. Tym bardziej że nie czytałem co zmienia ta wersja 2.2 i mocno się zdziwiłem gdy trafiłem do kordonu. A jeszcze mocniej gdy okazało się że klimat ulotnił się po kilku minutach gry, każdy skrawek ziemi w kordonie okupują Bandyci. Wyzwalanie posterunków przypomniało mi Czyste Niebo, które uważam za najgorszą część serii głównie ze względu na przejmowanie terytoriów które były ciasne, więc co rusz natykaliśmy się na jakichś ludzi. Ikonki głodu krwawienia też są mało widoczne, często o ubywającej krwi dowiaduję się gdy zaczyna mi zamazywać ekran, bo dotychczas przyzwyczajony byłem do wielkich kolorowych ikonek z boku ekranu. Ale mimo wszystko odebrałem to pozytywnie, miło znów wrócić do starych lokacji.

Niestety ciągłe crashe uniemożliwiają mi komfortową grę, co 15-20 minut ląduje na pulpicie, a raz nawet rozwaliło mi save, tak więc dłużej siedzę w menu i ekranie ładowania niż w samej grze. Zajrzałem do logów i wygląda na to że to jakieś kłopoty z pamięcią. Mam w komputerze wstawioną śmieszną ilość ramu bo tylko 2gb, ale czysty stalker i poprzednie wersje SGM chodziły znakomicie. Czy to możliwe że nowa wersja zżera tyle ramu?
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości